Keyiflice okuyun la
📍
4 ay sonra;
"Ösmen... Ösmen uyan." Adamı dürtüp duruyordu, rüyasında Özmen güzel bir erkekle sohbet edip onunla hiç ilgilenmemişti. "Ösmen!" Çok kızgındı, öyle ki dayanamayıp adamın omzuna sertçe vurarak onu uyandırdı.
"Ha? Noldu? Güzelim niye uyandırıyorsun beni?" Gözlerini zorlukla açtı, bütün hafta Rodas'ın kokusuyla ve Rodas'la beraber olmayı düşünmüş, eve gelir gelmez yorgunlukla oğlanın boynunda uykuya dalmıştı.
"Sen aldatti beni! Pis adam! Baska erkeklere bakti sen." Ağladı ağlayacak haliyle ciddiyetle doğruldu Özmen. "Kim böyle saçma bir şeyi aklına soktu senin? Akşam iyiydik güzeldik noldu birden? Bak güzelim seni çok seviyorum ve sana çok aşığım, başkalarının dediklerine aldırmak yerine bana güvenmiyorsan her şeyimi kontrol edebilirsin."
Rodas dudaklarını büzdü, ama rüyasında öyle görmüştü işte. Sevgilisine çok fena kızmak istiyordu.
"Sen benim ruyada yapti! Gusel erkek vardi ve sen onla konustu hep! Bana hic bakmadi." Huysuz ses tonu, yorganı bacaklarıyla itişi Özmen'i rahatlattı. "Yavrum rüyaymış ya biri aklına bir şey soktu sandım. Bir daha beni böyle şeylerle uyandırma o beyaz boynunu mosmor ederim bir hafta bakkala bile gidemezsin." Homurdana homurdana yattı gerisin geriye.
"Ösmen ya! Sen bana hic dokunmuyor ki zaten... Hep baska erkekler... Ben gitcek Yunanistana, dicek anneme senin damat kotu! İstemiyor beni!" İlişkilerinde 6 ay geride kalmıştı çoktan fakat gerçekten Özmen ona cinsel anlamda hiç yaklaşmamıştı.
Zaten sadece hafta sonları buluşabiliyorlardı ve bunda da çoğunlukla uyuyup beraber vakit geçiriyorlardı.
Rodas ne yapması gerektiğini bilmiyordu, doğru olan bu muydu yoksa bir gariplik mi var kestiremiyordu.
"O da ne demek? Rodas güzelim gündüz konuşalım mı bunları? Çok yorgunum gerçekten kaldıracak halde değilim şuan." Bu hafta albay geldiği için iş yükü epey ağır olmuş, bitik halde gelmişti.
Rodas üzülse de başını salladı ve arkasını Özmen'e dönerek uyuma pozisyonu aldı. Zayıf bir iyi geceler dileyip gözlerini kapattıktan bir kaç saniye sonra belinde kalın bir kol hissetmiş, Özmen arkadan sıkı bir şekilde sarılmıştı.
"İlişkimizde baskın olan şeyin cinsellik olmasını istemiyorum. Açık konuşmak gerekirse bazen askeriyeyi yakıp karargahı bırakarak üstüne atlamak isteyeceğim kadar arzuluyorum seni. Ama bunun için erken diye de düşünüyor değilim, tamam erkekler arasında böyle şeyler daha kolay yaşanıyor bunu biliyorum. Yine de doğru yapıp yapmadığımdan emin olmak istiyorum."
Yunan tatlı bir şekilde sızlandı.
"Haftanin iki günü evdesin sen Ösmen, neden hep cinsellik olsun ki? Sen böyle yapiyor edepsiz ben oluyor sonra." Elini sevdiği adamın elinin üstüne yerleştirdi. Özmen gülümsedi ve burnunu oğlanın ensesine dayadı.
"Sen bu konuda kaşınmaya devam edersen öyle bir edepsiz Ösmen göreceksin ki kaçacaksın köşe bucak bu evin içinde." Rodas aa ayip demiş, adamın elinin üstüne vurmuştu. "Madem sen seni sevdiğimden emin olamıyorsun o zaman yarın akşam beraber olacağız tamam mı? Bu gece cidden çok yorgunum hareket edecek halim yok güzelim."
Rodas'ın yanakları pespembe oldu hemen, çok utanmıştı ve haftalardır istediği şey sonunda gerçekleşecekti.
"Sey... Korunacak mi bis?" Hemen olmasa da bir iki yıl sonra Özmen'den bir bebeği olsun istiyordu. "Rodas... Sen nasıl rahat hissedeceksen öyle yapalım yavrum diğer türlü benim fikrimin çok da bir önemi yok. Sadece korunmayacaksak hpv aşısı olmamız şart biliyorsundur." Rodas hemen sevgilisinin olduğu tarafa döndü ve adamla burun buruna geldi.
Güzel yüzünde neşe hakimdi.
"Biliyor ben... Korunalim, bisim bebek seneye olur di mi?" Özmen sevgilisinin burnunu öptü, oğlan anlık olarak gözlerini kapatıp açtı. " Doğuracak ve çoğunlukla onu büyütecek olan sensin güzelim, burada en son söz hakkı benimdir." Rodas'ın gül bahçesini andıran yüzüne baktı ve iç çekti.
"Sadece sana benzemesin... Şu güzelliğe bak zaten birine deliriyorum ikincisi beni toprağa sokar." Rodas ya diyerek kıkırdadı, sevgilisinin dudaklarına kelebek öpücük kondurdu. "Deli! Bana benseyecek tabi, yari Yunan sonucta."
Özmen hasbinallah çekti. "Değil Yunan falan, gece gece damarımda oynama mavi vatan. Has be has Türk olarak yetişecek çocuklarımız." Yunan dudaklarını büzdü. "Ama ben dogurcak? O saman yari yunan olmayacek mi?"
"Olacak tabii ki ama Türk olarak yetişecek, asıl kökeni Türk olacak. Hem Yunanistan da Türkiye'nin mavi vatanı değil mi? Bunda üzülecek bir şey yok ki meleğim." Rodas biraz olsun mutlu olmuştu, şu 6 ayda öğrendiği bir şey varsa o da bu adamların aşırı milliyetçi olmalarıydı.
"Tamam... Hem babalari Yunan'a asik! Hep anlatacagim onlara, babanis cok asikti bana diyecegim." Genç adam oğlanın yanağını okşadı ve iyice burun buruna geldi. "Aynen bunları anlatacaksın, babanız benim için deli oluyordu diyeceksin... Bana öylesine aşıktı ki tüm dünyadan beni sakınmak istiyordu diyeceksin."
Rodas utançla gülümsedi ve adamın boynuna sokuldu. "Sen cok arsiz!"
"İyi geceler güzelim, ayağa kalkacak halim yok ama sayende başka şeylerde hareketlenme var." Onun bu tatlı haline nasıl kayıtsız kalabilirdi ki zaten...
"Yarin aksam sever ben onu."
"Lan mavi vatan!"
📍
Bölüm nasıldı???
Benim ukelerim tam bir oynar başlıklı fettan bir şeyler, semelerimi parmaklarında oynatıyorlar.
Sizi seviyorum ♥️ 🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen benziyorsun hayvan!
Ficțiune generalăinterseksüel birey içerir. . . . "Sen benziyorsun hayvan!" "Kes lan sesini kâfir." . . . mpreg.