Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
Bölüm sınırı: 100 yorum
📍
Burnunun ucu da dahil tüm üstü başı domates olmuş halde yeni aldıkları müstakil evlerinin bahçesinde çitleri onaran sevgilisini seyrediyordu Rodas.
"Ösmen askim mavi yapalim bis bunu, cok güsel! " Domatesinden bir ısırık daha alarak yemeye devam etti. Özmen şöyle bir kafasını oğlana döndürdü ve tatlılık abidesiyle gülümsedi.
"Yeşil ve beyaz yapacağım güzelim, bahçeyi açar güzel olur. Ha ama çok istersen mavi bir masa yapabilirim. " Güneşten dolayı terleyen vücudu parlıyordu şimdi, üzerinde şort dışında bir şey yoktu ve Rodas laf etse de bu sıcakta giyemem demişti.
"Olur askim! Osmen cok ter oldu sen, boyle işil işil. Eve gec tamam? " Etrafı kolaçan edip duruyordu, Allah'tan etrafta kız falan yoktu. Zaten sevgilisi de gay bir adamdı. "Dur yavrum ya bak kırılmış bazıları onları onarıyorum. Bak güzel bahçemiz olursa bebeğimizi kedimiz ve köpeğimizle büyütebiliriz biliyorsun. "
Rodas sevinçle Özmen'in yanına eğildi ve çimene oturdu. "Oturma oraya soğuk kapacaksın, kalk bi tişörtümü altına al. " Rodas cıkladı, canı toprağa oturmak istiyordu.
"Sen al onu, giy. " Omuz silkip adamın elini iterek oturmaya devam etti. "Bu ses tonu ne böyle? Sizi hırpalayayım mı beyefendi? Ne istiyorsunuz? " Ne zaman Özmen çıplak bir şeyler yapsa oğlan hep tripli konuşuyordu.
"Hayir askim ama sen giymiyo ben kisiyo sonna. " Özmen uzanarak oğlanın çenesinden tuttu ve domates bulaşmış dudakları öptü derince. "Bu sıcakta menemen oldun gerçekten. Hem senin kızman neyse de ben kızarsam şöyle iki üç gün pek oturamazsın gibi geliyor ve kızmak da üzereyim. "
Rodas, Özmen'in omzuna vurup ayağa kalktı ve homurdanarak içeriye geçti. Adamın bu korumacı tavrı çok güzel olsa da istediğini yapamıyordu çoğu zaman. Kendisini bebek yüzünden kısıtlanmış hissediyordu.
"Tisort giycek ben, alt bos olcak! Yeter ya ben hic bisi giymicek! " Bunalıyordu hep, o açık giyinmeye alışmışken kendi evinde bile eşofman giyiyordu Özmen bir şey olur üşütürsün diye. Adam oğlanın ardından eve girdi, söylenen Rodas'ı kendisine çevirip köşedeki duvara sıkıştırdı.
"O dilin tatlı tatlı kaşınıyor galiba, ne bu Yunan isyanı mı?" Uzanıp dudağının kenarından öptü Özmen, Rodas'ın kalbi hızlı hızlı atmaya başlamıştı şimdiden. "Evet... İsyan ediyo ben. Hep kapali giyiyo ben, şiria mi geldi? " Şeriat mı geldi diye söylemek istemesine Özmen kahkaha attı.
"Hm hm şeriat geldi, yakında ikinci eşi de alacağım sana. " Oğlan yeniden Özmen'in omzuna vurdu. "Sahin ile ben Türker ve seni öldürür! Görür sen! " Aptal adam demişti bir de. Özmen gülümseyerek burnuna öpücük kondurdu.
"Hadi tamam beni öldürdün de Türker'den ne istiyorsun güzelim? " Turker'le olan atışmaları çok komik ve şiddetli olsa da ikili sık sık birbirlerini kolluyorlardı. Geçen gün Türker küçük bebeği almak istediği için Şahin'den gizli işler çevirirken Rodas da Şahin'e Türker benimle işim var onunla diyip adamı kollamıştı.
"Yalnis kalma askim, öbür taraf sikinti. " Özmen'i diğer meleklerden bile kıskanabilirdi Rodas, o nedenle peşinden Türker'i gönderiyordu.
"Hmm öyle mi yaparsın? Ben şu boynundaki domatesi yiyeyim biraz... Malum kilosu kaç para ziyan etmemek lazım. " Rodas yaa diyerek kollarını adamın boynuna sardı, birden konu dağılmıştı. "Hm hm askim. "
Özmen başını eğip oğlanın boynunu öptü önce, ardından domates bulaşan yerleri öpüp ısırmaya başladı. Domatese rağmen teninin kokusu mest etmişti adamı, çenesine değin her yeri öptü acele etmeden.
Rodas ise memnundu halinden, mırıldanıp duruyor bir yandan da adamın ensesindeki saçları karıştırıyordu. Bir anlık dürtüyle kucağa alınmak istedi. "Ösmen kucak istiyo ben. "
"Hay hay güzelim. " Biraz daha oynaşıp yemek yiyeceklerdi. Özmen oğlanı kucağına aldığında Rodas net bir şekilde karşı aynadaki görüntülerini gördü. Özmen'in muhteşem duran vücudu onunkini kaplamıştı. Bir kez daha bu görüntü karşısında iç çekti, dağ gibi bir adamla beraberdi.
Gerdanını öpen adam karşısında gülümsedi, Özmen'in elleri onun kalçasındaydı. "Askim sen beni istiyo? " Şu an kirli olmasına rağmen Özmen çekinmeden her yerini öpüyordu. "İstiyorum ama başka zaman, şimdi yemek yapıp yiyelim yoksa ben bu açlıkla bak boynundan başlıyorum yemeğe. "
Rodas neşeyle kıkırdadı, Özmen'in dudaklarından öptü bir kaç kez. "Ye ki ne olcak askim, bis lamacu yer mi? " Nefis bir yiyecekti ve Rodas bayılmıştı. "Yeriz lan sen yeter ki iste, hadi sen bir duş al ben sipariş vereyim. Sonra da probiyotim shotlardan içeceksin. "
"İcmicem... " Özmen'in kollarının arasından çıktı bir anda, o shotları hiç sevmemişti. "İçeceksin küçük bey, uğraştırma beni hiç. " Rodas banane diyerek koşarak banyoya kaçtı. Özmen ise ardından bakmakla yetindi.
Kendine kendine güldü, küçük bir çocuk gibi davranıp duruyordu oğlan.
"Öyle ya da böyle içecek nasıl olsa, ben şu lahmacunu söyleyeyim de... " Telefonunu eline alıp yemek uygulamasından kendilerine göre yemek söylerken kapı çalmıştı, buraya taşınalı pek bir zaman olmadığı için kimin geldiğini bilememişti Özmen.
Allah allah hayırdır diyerek kapıya yöneldi ve açtı. Önünde hoş bir elbise giymiş güzel bir genç kız vardı ve ona gülümsüyordu. "Merhaba... Hoşgeldiniz demek için gelmiştim. Size çikolata soslu kek yaptım, yersiniz. "
Özmen teşekkür edip kadının elinden kabı alırken kadın da onun çıplak üstünü şöyle bir süzdü. Özmen karargahtan uzakta bir ev tuttuğu için bu mecrada çok rahat hareket edebiliyordu.
"Bu arada ben Derya, siz? " Elini uzatmıştı genç kadın, alımlı bakışlarıyla adamı etkileyebileceğini düşünüyordu. "Özmen." Elini sıkmasa da ismini söyledi Özmen, kabalık yapmak istemiyordu.
"Memnun oldum, sanırım bir de kardeşiniz var... Size pek benzemiyor ama tatlı biri. " Bahçede bir kaç kez görmüştü oğlanı. "Ha Rodas mı? O benim kardeşim değil, eşim. "
"Ne?! Nasıl yani? " Genç kız şaşkınlıkla bakakaldı, böyle bir şeyi hiç utanmadan nasıl söyleyebilirdi?!
"Baya eşim hanımefendi, hiç evli insan görmediniz mi siz?" Allah'tan parmağında bir kaç haftadır taktığı yüzük duruyordu. Zaten yakında da düğünü olacak, evlenecekti.
"Ama siz... Ah pekala özür dilerim rahatsız ettim sizi, iyi günler. " Özmen iyi günler diyerek cevap vermiş ve giden kadının arkasından kapıyı kapattı. Kapıyı kapattığı an ise gözleri yaşlarla dolmuş bir Rodas karşıladı onu.
"Güzelim ne oldu? "
"Ben sana cok asik Ösmen! "
📍
Bölüm nasıldı????
Sizi seviyorum 💕💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen benziyorsun hayvan!
Ficção Geralinterseksüel birey içerir. . . . "Sen benziyorsun hayvan!" "Kes lan sesini kâfir." . . . mpreg.