🫀 25

2.4K 410 158
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

Günün ikinci bölümü

📍

Elindeki not kağıdına baktı Özmen, sonunda Rodas'ın ailesinin evini bulmuştu. Sırtındaki çantanın kulpunu tutup derin bir nefes aldı ve kapıyı yavaşça çaldı. Rodas'a söylemese de gayet akıcı konuşabildiği Yunancayla kendisini çok iyi ifade edebilirdi.

Kapıyı tıklatıp beklemeye başladı, gergindi ve olabildiğince onları alttan alacaktı. Her ne olursa olsun onlar Rodas'ın ailesiydi, asla saygısızlık yapamazdı. "A ah! Kimsiniz acaba?"

Kapıyı Roseline açmış, yabancı adama şöyle bir bakmıştı. Dünki hamilelik kaosunu daha atlatamamışlardı ve ne yapacaklarını bilmiyorlardı. Rodas ise ben Özmen'in yanına gideceğim diyerek kıyamet koparmış bebeği içinse ona getirilen her şeyi yemişti. Özmen aşkı için bebeğine sağlıklıca bakacaktı.

"Merhaba... Ben Rodas Airena'ya bakmıştım? Burada mı yaşıyor?" Konuşurken Türk aksanı çok az belli oluyordu. "Evet burada yaşıyor fakat siz ona ne için bakmıştınız?" Genç kız anlayamamıştı neler olduğunu.

"Ben Özmen, Rodas'ın sevgilisiyim. Eğer izin verirseniz onunla görüşmek istiyorum." Genç kızın gözleri büyüdü, buraya kadar onu bulmaya gelmesine inanamamıştı. "Beni biraz bekler misin annemle bu konuyu konuşmam gerekiyor."

Özmen başını salladı, tabii ki dedi. Roseline içeriye geçip annesine durumu kısaca anlatmış akşam üstü herkes evdeyken adamın gelişiyle evde yeni bir kaos var olmuştu.

Rodas'ın babası çıktı bir anda kapıya, uzun boylu yapılı ve yakışıklı bir adam kenarda öylece bekliyordu. Kapı açılır açılmaz baktı Özmen, evin babası bu olmalı diye düşündü.

"Merhaba efendim..."

Ellerini önünde getirip saygıyla başını eğdi Özmen, adamın ilk intibakı güzel olmuştu bu saygılı hareketle. Oğlu da hamileyken ister beğensin ister beğenmesin oğlunu ona emanet etmek zorundaydı.

"İçeriye gel lütfen, Rodas hakkında konuşalım seninle." İçeriye doğru nazik daveti karşısında Özmen gülümsedi ve içeriye geçti. İyi insanlara benziyorlardı. Babanın da yönledirmesiyle salona, herkesin olduğu yere geldi adam.

Herkes onu bekliyordu, Rodas hariç, o az önce yine ağlamış ardından o ağlamaklı halde uyuyakalmıştı.

Özmen hepsine selam vermiş, hepsi de aynı şekilde karşılık vermişti. "Açıkçası buraya geleceğini hiç düşünmemiştik. Çünkü Rodas'ın ilişkileri pek hoş şekilde bitmedi genelde ve onun için böyle şeyler yapan biri olmadı hiç. Ona neden ulaşamadığını sana açıklamak istiyoruz." Kadın derin bir nefes aldı.

"Rodas her ilişkisinde hep kendinden veren biri oldu ve sürekli hep üzülen kendisi oldu. Her ilişkisi ya aldatmayla ya da dolandırılmayla bitti. Etrafında ona yaklaşan erkeklerin çoğu ona sadece çift cinsiyetli diye yaklaştı ve onu kullanmak istedi. Bu nedenle ona dikkat etmek zorundayız, herkesin ne niyetle ona yaklaştığını bilemiyoruz ve senin de kim olduğunu bilmiyoruz. Haliyle onu severse onun için çabalarsın diye elinden her şeyini aldık. Ve sen beklenmedik bir şekilde geldin."

Ailenin gözüne girmişti sadece bu hareketle bile. "Sizi anlıyorum ve hak veriyorum. Oğlunuz için en iyisini istiyorsunuz ve o da zaten en iyisini hak ediyor. Ben onun için en iyisi miyim bilmiyorum ama kesinlikle ona layık olabilmek için her şeyi yapabilirim. Ben onunla bugün veya bir kaç gün beraber olmak için yanında bulunmuyorum. Eğer siz de desteklerseniz ve Rodas da isterse ben onunla evlenmek istiyorum. Biliyorum belki çok aceleci davranıyorum ama benim hiç ailem olmamışken ilk kez biri benim ailem oldu. Rodas benim tüm hayatım, ailem ve bu ailemi kaybetmek istememekle beraber büyütmek istiyorum."

Nilo ben demiştim der gibi baktı aile bireylerine, herkes bir miktar şaşkın çokça mutluydu.

"Merak etme istesen de istemesen de büyüyor ailen." Özmen anlam veremedi bir an. "Nasıl yani?"

Rodas'ın babası derin bir nefes aldı, oğlunu emanet edebilecek kadar olgun bir adamın Rodas'ın sevgilisi olmasına sevinmişti. "Dün Rodas'ın hamile olduğunu öğrendik... Senden." Bir başkasından mı diye düşünmemesi için söylemişti bunu.

"Hamile mi? Rodas mı?... O nerede? Ağlamıştır bensiz onu görebilir miyim?" İçi içine sığmıyordu, baba olacağından değildi bu sevinci, Rodas'la bebeği olacağı için mutlu olmuştu. "Yukarıda uyuyordu en son. Bak oğlum seni zamanla tanıyacağız fakat ciddi anlamda oğlumuza iyi bakmanı istiyoruz senden. Eğer aksi bir durum olursa biz de boş durmayız bunu bil."

Özmen başını salladı, aileye hak veriyordu.

"Tabii efendim... Ben dediğim gibi Rodas'la evlenmek istiyorum. Sizin de ailesi olarak onun yanında olması beni de onu da çok mutlu eder. Eğer şimdi izniniz olursa Rodas'ı görmek istiyorum." Nilo ayaklandı hemen. "Ben sana odasını göstereyim enişte, hadi gel benimle."

Özmen hemen ayağa kalkıp herkese teşekkür etti ve Nilo'yu takip etti. Koridorun başındaki ikinci odanın başında durdu genç kız. "İçeride, ben hep senin tarafındayım enişte. Düğününüzde nedimeniz olmak istiyorum."

"Nikah şahidimiz bile olabilirsin, eğer Rodas isterse tabii." İkili birbirlerine gülümsedi. Özmen odadan içeriye girdi kız aşağıya inerken. Genç adam iç çeke çeke uyuyan oğlana ilerledi. Nasıl da burnunda tütmüştü bu kadar kısa sürede.

"Güzelim... Kurban olduğum sonunda yanındayım." Yatağın kenarına oturup terden alnına yapışmış saçlarına attı elini, yanağını okşadı oğlanın. Rodas bir kaç dakika sonra mırıldanarak uyanmaya başladı.

Gözlerini yavaşça aralarken bir anda gördüğü sevdiği adamla hemen fırladı yataktan, sevgilisinin üstüne atladı resmen. "Ösmen! Askim!" Hemen bacaklarını adamın beline sarıp kollarını da boynuna sardı ve kene gibi yapıştı adama.

"Güzelim, geldim senin için."

"Geldin askim... Ösmen ben sana yapti bebek!"

📍

Bölüm nasıldı???

Sizi seviyorum ♥️ 🌼

sen benziyorsun hayvan!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin