Keyiflice okuyun la
Uzun süreden sonra sınır koyacağım
200 oy, 100 yorum
📍
"Bak şimdi kardeşim, bir kadın var bir süre içinde tampon mu ne ondan kalmış o da enfeksiyon kapmış. He işte enfeksiyon kalınca da doktora gitmeye korkmuş, şimdi de yarası varmış. Onun için ilaç yaz şuraya." Karargahtaki doktora kafadan salladığı şeyleri söylerken dün Rodas'ın tampon vardı içimde demesi geldi.
Tampon nasıl bir şey olabilirdi de içine girebilirdi epey bir kafa yormuştu Özmen fakat bir mana bulamadı. Herhalde sargı bezine benziyordu ki kanı engelliyordu, daha da başka bir şey canlanmıyordu kafasında.
"Abi bu ciddi bir şey yalnız, hemen doktora gidip tedavi olmalı." Özmen komutan hasbinallah çekti. "Oğlum sana gidemiyor diyoruz, ver işte bir şeyler." Doktor kaşını kaşıdı ve düşündü biraz. "Abi bu kişi senin neyin oluyor?"
"Ahiretliğim... Sanane ulan neyimse neyim ne yapacaksın? Yaz bi ilaç sıkma canımı hadi." Son kez ikaz ettikten sonra doktor bildiği ilaçları yazdı ve uzun uzun anlattı komutana ne nasıl kullanılır diye.
Bir kaç dakika sonra revirden çıkıp elindeki kağıdı askere verdi. "Bu ilaçları akşam olmadan bul getir." Emredersiniz cevabını alırken beklemeden ona tahsis edilen çalışma odasına geçti. Daha bağlantı kurması ve haber vermesi gereken bir komutanı vardı.
"Komutanım bu rehin askerlerden biri pers kökenliymiş de vurabilir miyim ben?" Türker içeriye girdiği anda sabahtandır deli gibi merak ettiği o soruyu sordu. "Ahır mı lan burası Türker? İnsan gibi kapı çal da öyle gir, ayrıca vuramazsın."
Zaten tepesi atıktı, bir sürü başına iş açılacaktı vurulan asker yüzünden.
"Niye çalayım komutanım? Yoksa siz yunanla şey mi edersiniz burada? Hı? Hiç güven vermiyorsunuz komutanım hiç!" Lak diye oturmuştu koltuğa, bu laubali tavrı Özmen komutanın tüm sırlarına sahip olduğu içindi.
Her ne kadar komutan onu ısrarla aşağılasa veya kovsa da çoğu zaman onunla dertleşip, onunla konuşuyordu. "He Türker tek derdim de zaten Yunanla aşna fişne yapmak. Ahmak desem ahmak değilsin gerizekalı desem gerizekalı değilsin."
"Komutanım eyvallah sağ olun ama biraz salaklık mevcut bünyede, farkındayım bunun yani rahat olabilirsiniz." Çok yüce gönüllü olduğunu hissediyordu kendisini olduğu gibi kabul edince. "Yok salak değilsin sen Türker, andavalsın sen direkt."
Türker alınmış gibi elini göğsüne koydu. "Alındım gücendim komutanım, hiç ağzınıza yakışıyor mu öyle laflar. Ee yunan hermafroditmiş, siz beraber olursanız eşcinsel olarak mı kalmış oluyorsunuz yoksa biseksüel mi olmuş oluyorsunuz?"
Özmen komutan şaşkınca baktı Türker'e, bu sefer böyle bir şey beklemiyordu kesinlikle.
"Lan sen bunu nereden biliyorsun?" Türker aptalca sırıtıp ayıp ediyorsunuz bakışı attı komutanına. "Ayıpsınız komutanım, Yunan'a sizin eşcinsel olduğunuzu söyledim. Ondan da hermafrodit olduğunun bilgisini aldım. Beni bilirsiniz interpolden sonra ben gelirim istihbarat bakımından."
Başka bir şaşkınlığın içine atılıvermişti bir anda.
"Lan sen benim eşcinsel olduğumu neden dedin? Manyak mısın ulan sen? Ya birine söylerse?" Genç adam bacak bacak üstüne attı, orta şekerli kahve şuan çok iyi giderdi fakat bunu komutanına söylerse kuvvetle muhtemel dayak yerdi.
En azından şuanda.
"Öncelikle ağzı çok sıkı, lafı alana kadar götüm çıktı. İkincisi de sizi ve sizinle ilgili şeyleri sordu, yüksek ihtimal sizi seviyor. Ee sevenlerin arasını yapmak lazım, el attım. Neyse çocuğunuzun adına benim adımı verirsiniz ödeşiriz." Hala işin dalgasında oluşu karşısında ne tepki vereceğini bilemedi Özmen komutan.
"Türker senin şakayla karışık söylediğin lafları sikerim. Neye yol açtığının farkında mısın?" Türker ciddiyetle doğruldu olduğu yerde. "Bazen bir şey avuçlarınızın içindeyken ona sıkıca sarılmalısınızdır komutanım, sürekli iterseniz bir sabah kalktığınızda onu asla bulamazsınız. Sadece dost tavsiyesi." Derin bir nefes aldı.
" Sizden hoşlanan ve sizin de hoşlandığınız biri var karşınızda, her şey bu kadar belliyken bu ret bu inkar neden?" Anlamıyordu Türker, mana veremiyordu bu saçma tavırlara. "3 gündür tanıdığım adamın nesinden hoşlanayım Türker?"
"Bilmem komutanım... İnsan 3 gündür tanıdığı oğlan için neden kadın hastalıkları ilacını acil tedarik eder ki değil mi? Hatta komutanına rapor etmez ve saklar? Niye saklar komutanım?" Söylediği her cümle Özmen komutanın canını sıkmıştı.
"Böyle şeyler için ceza almasını istemedim o kadar. Bunun onunla alakası yok." Sadece hoş ve şirindi oğlan, bu kadardı onun hakkında düşündükleri. "Hıhı aynen komutanım ben de Şahin'in baş düşmanıyım aslında."
"Lan yürü git! Gelmiş bir de benimle uğraşıyor. Git şu dosyaları doldur benim için, tüm askerlerin bilgileri lazım. Hadi naş!" Türker homurdana homurdana kalktı yerinden. Gerine gerine masadan dosyaları aldı ve son kez komutanına laf söyledi.
"Bu arada amma ballı adamsınız ha bu Yunan tam bir oynar başlıklı bir yılan, bir sevgili olsanız mesleği de bıraktırır bu size." Ağzından laf alacağım ayağına bol bol Özmen komutanla ilgili konuşmuş, bunun sonucundan da oğlanın az çok karakterini çözmüştü.
"Lan ne alakası var git diyorum sana."
"3 4 ay içinde oğlanın duşunu bile siz aldırırsınız diyorum."
"Hadi şuradan siktir git."
"Hiç çekilmiyorsunuz yeminle ya!"
"Ulan!"
📍
Kısa farkındayım ama 2 3 kitaba bölüm yazıyorum, hem bu kitaplar kısa zaten 700 800 kelimelik
Rodas;
Bölüm nasıldı??
Sizi seviyorum ♥️🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen benziyorsun hayvan!
Художественная прозаinterseksüel birey içerir. . . . "Sen benziyorsun hayvan!" "Kes lan sesini kâfir." . . . mpreg.