Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
📍
"Ösmen ben bebek yapti ya sen beni daha en fazla sevcek di mi?" Sevgilisini yarım saattir asla bırakmıyordu. Ara ara ağlamaklı olsa da iyiydi, neticede sevdiği adam onun için taa buralara kadar gelmişti.
"Ben zaten sana çok aşığım, daha ne kadar aşık olabilirim ki?" Sevgilisi kucağında bıcır bıcır konuşup dururken nasıl mutlu olmazdı ki Özmen. "Ama artik daha da sevcek! Benim aile de izin vercek bise... Ben cok ösledi seni Ösmen. "
Duygu yoğunluğuyla sevgilisinin boynuna sokuldu ve adamın onu öpmesine izin verdi.
Özmen mutlulukla Rodas'ı sarmalarken kapıda beliren gencin annesiyle duruşunu dikleştirdi. Rodas hemen geriye çekilip sevgilisine, ardından da kapıda duran annesine baktı.
"Anne bak benim canım sevgilim nasıl da hemen geldi görüyor musun? Çünkü o dünyanın en en mükemmel adamı ve bana da aşık hem de çok aşık. "
Özmen'in onu anlamadığını düşündüğü için rahatça konuşuyordu genç oğlan. Sevgilisinden gelen gülüşle hemen ona döndü. "Ne oldu askim?"
"Özmen buraya geldiğinde bizimle hangi dilde konuşmuş olabilir sence?" Anne babanın Amerika'ya taşınması çok uzun zaman önce olmamıştı. Yunan şaşkınca bir annesine bir de sevgilisine baktı. "Sen biliyor yunanca? Niye demedi?"
Özmen gülümsedi ve boğazını temizledi, Rodas annesi onlara bakmasına rağmen hala adamın kucağından inmemişti. "Yunanca biliyor musun diye sormadın hiç..." Devamında oğlanı utandıracak şekilde Türkçe konuştu.
"Türkçe konuşurken çok tatlı dilli oluyorsun, neden Yunanca konuşayım ki seni öyle duymak varken?" Oğlan ya Ösmen diyerek adama sarıldı. Rodas'ın annesi ise boğazını temizledi ve oğluna aşağıya gelin dedi.
"Askim benim aile izin vercek bise! Ben gelcek senle Türkiye'ye. " Artık beraber yaşayacaklardı. Özmen sevgilisinin çenesinden öptü, Rodas evlilik mevzusunu açmamış evliliği düşünmemişti bile.
"Aslında ailen izin verecek ve evlendiğimizde bize destek olacaklar. " Yunan şaşkınca durdu biraz, ardından sevinçle adamın kucağında zıpladı. "Bis evlencek? Ösmen sen cok asik bana! " Adamın dudaklarından öptü hemen.
"Çok aşığım tabii ki... Bebeğimize de güzel bir baba, sana da güzel bir eş olacağım güzelim. Söz veriyorum üzmeyeceğim seni. " Her şeyi yapardı onlar için. Artık kendi ailesi olacaktı neticede.
"Ösmen askim benim! Bebek de sevcek beni ben de ikinisi sevcek cok! " Özmen'e sokuldu iyice, başını adamın göğsüne yasladı ve huzurla kapadı gözlerini. Biraz daha konuşup aşağıya, ailenin yanına indiler.
Özmen aldığı sorumluluğun farkında olarak hep tuttu sevgilisinin elini. Gencin babasının ve annesinin içini rahatlattı konuşmalarıyla.
Herkesin ciddi anlamda içi rahatlamıştı, sonunda Rodas da gönlüne göre bulmuş olmalıydı. Bu nedenle tüm akşam yemekler yenmiş, sohbetler edilmişti. Bir kaç gün daha kalabileceğini söyleyen Özmen'le genç oğlan gezecekleri yerleri bir bir kenara yazdı.
Öncesinde ise Özmen hastaneye gidip bebekleriyle ilgili bilgileri öğrenmek istediğini söylemişti. Her ne kadar oğlanı bulduğu için sevincini biraz içinde yaşasa da artık o bir babaydı. Bir bebekleri olacaktı.
Yüzünde aşık bir gülümsemeyle baktı Rodos'a. "Tek kişilik büyük ailem... "
"Ösmen büyük değil büsbüyük aile ben. "
Her şeyi olabilirdi Özmen'in.
--------------------------
"Lan bir dur be Türker, yemek yapamıyorum senin yüzünden. " Şahin'in yemek yaparken arkasına geçmiş adamı ensesinden başlayarak boynuna kadar öpüp kokluyordu. Arkadan da sarılmayı unutmamıştı.
"Çok özledim lan ne yapayım ballı gazozum. " Şahin'in yüzü buruştu. "Ballı gazoz ne ya gerizekalı. " Türker omuz silkti, Şahin lezzetli veya lezzetsiz her şeydi ona göre.
Yenilebilir olması yeterliydi.
"Sus lan kestane şekerim, iki güzel söz de söyleyemeyecek miyiz? Hem sevgilim nolursun dışarıdan yiyelim, pilav ve tavuk yemekten fitnesscı olacağım vallahi. Yani tamam güzel protein falan da kusacam la artık. Seninle şöyle bir Adana efendime söyleyeyim Urfa yapalım nolur lan? "
Şahin ofladı, öyle aman aman yemekler yapamadığı için tek tip besleniyorlardı. Türker mutfağa girince komple yaktığı için ona her şey yasaktı.
"Geçen gün de dışarıdan yedik sevgilim, parayı eziyoruz böyle olmuyor. Ben aileme zaten çok gönderiyorum böyle dışarıdan yiyince de birikim yapamıyoruz seninle." Türker hemen itiraz etti. "Ya ne alakası var sanki bütün kuzu mu yiyoruz bir kaç porsiyon sadece. "
Şahin arkasınsaki adama bayık bir şekilde baktı.
"Üç gün önce tek başına yediklerin tam 2800 civarı tuttu hayvan, keşke kuzu astırsaydık. " Türker normalinden fazla yiyordu her zaman, hince gülümseyip Şahin'e iyice sokularak alttan kendisini adama yasladı.
"Lazım oluyor yavrum, malum sana yetebilmek kolay değil. Güçten düşmemem lazım, hem senin hem de vatanım için. " Şahin kalçasıyla arkasındaki adamı itti ve haşlamış olduğu tavuğun tenceresini kenara aldı. Madem sevgilisi pilavdan sıkılmıştı o da öğrendiği kremalı mantarlı makarna yapar içine tavuk da koyardı.
"Azgın ve baş edilemezsin yemin ediyorum. Makarna yapacağım olur mu? Pilavdan sıkılmışsın madem. " Türker gülümsedi tekrar. "Önce öpüşsek sonra yapsak hm? Kokunu bile çok özledim lan sevgilim. "
"Alt tarafı 3 günlüğüne Ankara'ya göreve gittin Türker, sanki kurtuluş savaşında aylarca anafartalarda mahsur kalmış piyade gibi zamk misali yapıştın yeminle. " Türker çocuk gibi mızmızlandı.
"Ama özledim... Sen özlemedin mi? " Ocağa tekrar su koydu tencereyle, 10 dakika içinde kaynayacaktı ve makarna yapacaktı. "10 dakika sonra su kaynayacak. " Genç adam bana yeter o kadarı diyerek Şahin'i kendisine döndürüp tutkulu bir öpüşme başlattı.
Şahin de sevgilisinin boynuna kollarını sararken kendisini bir anda tezgaha olurmuş halde buldu. Türker onu sürekli öpüyor, vücudunun her yerini okşuyordu. İtinayla sevdi dakikalarca sevgilisini, onu her an bir hayli özlüyordu.
Düşünmediği bir an bile yoktu üstelik.
Su kaynama sesi arkadan duyulurken Şahin'in telefonu çaldı birden. Sevgilisinden zar zor ayrılıp elini cebine atarken Türker de homurdanıp duruyordu.
Telefonu açtıktan sonraki her saniye Şahin'in yüzü düşmeye ve karanlık bir hal almaya başladı. En sonunda sessizce telefonu kapatırken sevgilisi de merakla baktı adamın yüzüne.
"Yavrum? Ne oldu? "
"Ablam... Ablam ve eniştem araba kazası geçirmiş... Ölmüş ikisi de... 10 aylık bebekleri yoğun bakımdaymış. "
📍
Sahin ve Türker de ebeveyn olacaklar.
Bölüm nasıldı?
Sizi seviyorum..,❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen benziyorsun hayvan!
General Fictioninterseksüel birey içerir. . . . "Sen benziyorsun hayvan!" "Kes lan sesini kâfir." . . . mpreg.