Olivia szinte ki sem látszott a munkából, hiszen a csapatnak újabb problémája akadt az egyik meccsén. Olyan büntetést kaptak amit egyáltalán nem érdemeltek meg, és nem is hajlandóak annyiban hagyni. Napok óta ezen dolgozott, ám olyan döntés született az ügyben, ami a csapat javát nem igazán szolgálja.
Olivia tudta hogy az edző nem igazán fog örülni a hírnek, de muszáj lesz elfogadnia.
Tudta hogy a csapat edzésen van, hiszen holnap után újra meccsük van, ezért minnél előbb el kell neki mondani, hogy milyen döntés születet.
Ahogy egyre közelebb ért a pályához, úgy a hangok egyre hangosabban lettek. Mindenki ott állt egy félkört kialakítva és Klopp állt középen. Szinte egy emberként kaptak fel a fejüket, ahogy észre vették hogy Olivia ott van.
-Olivia, gyere te is. Szülinapot ünneplünk.-intett neki mosolyogva Klopp, így csak lassan oda állt az edző mellé. Tudta hogy minden játékost a születésnapján felköszöntenek, de nem a hagyományos módon. A szülinapos játékos anyanyelvén köszöntik fel. Ez egy nagyon aranyos és szép gesztus, ami miatt Olivia mindig szívesen csatlakozik hozzájuk ha tud. Bár most ne igazán jó hírekkel érkezett, de megvárja amíg lecseng a köszöntő.
-Na akkor Dominik, boldog születésnapot. Halljuk csak.-Olivia csak nagy szemekkel nézett a férfira, mert nem tudta hogy ma van a szülinapja. Dominik csak mosolyogva kezdte el a szokásos kis köszöntöt, azonban meglepve elég sokan tudták a szöveget. Mondjuk nem pontosan ejtették ki, de próbálkoztak.
-Nos, akkor, irány bemelegíteni. Mi addig beszélünk Oliviával.-Küldte el őket az edző, és már a nőre is figyelt.
-Na mi az?-Olivia tudta ,hogy az a nagy mosoly sajnos nem marad sokáig ott az edző arcán.Dominikot meglepte hogy Olivia az edzés elején lejött hozzájuk, de az még jobban hogy a nő is mondta a szülinapi köszöntött. Ez egy nagyon szép gesztus a csapattól, és nagyon jól eset a férfinak.
Az edzőnek egészen addig jó kedve volt addig, amíg nem maradt kettesben a nővel.
Épp a bemelegítést csinálták amikor Klopp hirtelen kiabálni kezdett.
-És én ezzel mit csináljak? Kitörölhetem vele a seggemet. A srácok akkor sem játszhatnak.- mindenki megállt és csak nézték őket a pályáról. Dominik eddig sose látta, hogy a meccsen kívül bármikor is ideges lett volna, főleg ennyire.
-Mi a fasz van ott?-állt mellé Diaz, aki ugyan úgy nem értette a helyzetet.
-Te velem ne kiabálj. Nem én hoztam meg a döntést. Sajnálom, de én sem tudok csodákat tenni. És igen, nyugodtan töröld ki vele ha akarod.-Mindenki csendben, tátott szájjal nézte ahogyan Olivia idegesen elmegy a pályáról, és még akkor sem állt meg amikor Klopp utánna szólt.
-Itt valami kurva nagy gáz van.-Virgil csak a fejét rázva ment tovább, amikor az edző elindult feléjük. Dominik eddig sose volt ilyen helyzetben a klubban, így nem tudta hogy most mi történt. De ahogyan elnézte a többiek ,mindenki ugyan olyan értetlen tekintettel bámult maga elé ahogy ő.
-A picsába! Fiúk! Mindenki jöjjön ide!-Klopp csak a sapkáját türögette a kezében, és amint mindenki oda ért hozzá már kezdett is bele a mondandójába.
-Tudjátok hogy az utolsó meccs az elég szarul alakult a büntetések miatt.
Szóval fellebbeztünk, de csak annyit értünk el vele, hogy a bírókat is megbüntették, így ők is kihagynak egy két meccset. Sajnálom fiúk, de az eltiltást nem tudtuk vissza vonatni.-Dominik csak ránézett Jonasra, hiszen ő kapta a legnagyobb büntetést, de bíztak abba hogy ezt talán csökken.
-Ez is valami nem? Nem az amire vártunk, de legalább beismerték hogy hibáztak és megkapják a büntetésüket.-Salah mindig próbál pozitív maradni, még egy ilyen helyzetben is.
-Ezért kiabáltatok Oliviával?-Virgil nem kertelt, kerek perec megkérdezte azt amire az egész csapat kíváncsi volt.
-Igen, de majd beszélek vele ha lenyugodott. Túl lőttem a célon. De megoldom, szóval álljunk neki edzeni.-Dominik megpróbálta kizárni a nemrég történteket, és csak az edzésre koncentrálni.Idegesen ment vissza az irodájába, de bánta is az elöbb történteket. Nem szokott össze veszni Kloppal, de nagyon ritkán akadt ilyen pillanat. Ilyen volt tavaly is, amikor az egyik meccsen piros lapot kapott, és eltíltották a következő meccsről. Még a német edző volt felháborodva a döntés miatt. Oliviának nagyon sok telefonjába került hogy csak ennyivel megússza, és hogy a bíró ne tegyen panaszt a viselkedése miatt.
Most kivételesen szerencsésnek érezte magát hogy ennyi munkája van, így el tudja terelni a gondolatait.
Azonban azok nem várt irányba mentek el.
Szoboszlainak ma volt a születésnapja. Eszébe sem jutott volna, és lehet nem is tudta volna meg ,ha nem megy le a pályára.
Hiába akart a munkára koncentrálni, most valahogy nem ment. Inkább fogta magát és kiment az irodájából, hogy igyon egy kávét, hátha az segít majd neki.
-Szia.-Olivia majdnem kiburította a kávéját, annyira megijedt.
-Jézusom Dominik. Nem is hallottam hogy itt vagy.-a férfi csak egy apró mosollyal nézett a nőre, mert sajnálta az elöbbit.
-Bocsi.
-Mindegy, semmi baj. Csak nagyon elgondolkodtam.
-Jól vagy?-Olivia tudta hogy mire gondol a férfi ezért csak egy aprót bólinott.
-Persze. De neked boldog születésnapot kívánok.-már őszinte mosoly volt az arcán amikor felnézett a férfira.
-Köszönöm szépen. Este elmegyünk a többiekkel egy étterembe. Nincs kedved velünk jönni?-Nem akarta megbántani a férfit, de nem igazán van kedve egy csapat focistával egyedüli nőként ott lenni. Meg amúgy is, ez amolyan baráti ünneplés lenne. Neki nincs ott helye.
-Nem igazán van most kedvem hozzá, ne haragudj. Nem akarom elrontani a szülinapi vacsidat. Érezd jól magad a fiúkkal.
-Oké. Ha meggondolnád magad akkor csak hívj fel. Sajnos még én sem tudom hova megyünk ,mert Trent intézte.-Olivia csak mosolyogva hallgatta a férfit, ahogyan az estéről beszélt.
-Rendben, ha meggondolom magam akkor majd kereslek. De mennem kell, mert elég sok dolgom van még.
-Nekem is már vissza kell mennem. De gyorsan iszok egy kávét még, mert azért jöttem.-eddig észre sem vette a férfi kezében a poharat. Csak arrébb állt hogy Dominik is oda férjen a géphez, hiszen eddig pont előtte állt.
Megvárta amíg a férfi elkészíti az italát, és együtt indultak ki az étkezőből.Dominiknak nem sok kedve volt este elmenni, hiába van születésnapja de a fiúk nagyon jó hangulatot varázsoltak, amiért elég jól megjött a kedve.
Bár sajnálta hogy Olivia nem tartott velük, de megértette hogy miért nem csatlakozott hozzájuk. Furcsa lett volna hogyha a nő ott lett volna a vacsorán, de azért örült volna neki.
Másnap kissé fáradtan ment be a központba, de a tudat hogy holnap után hazautazik a válogatott meccsek miatt ,egyből feldobták a hangulatát.
Épp az öltözőbe ment volna be, amikor Olivia elindult felé. Dominik csak megállt és megvárta amíg oda ér hozzá.
-Jó reggelt Olivia.
-Jó reggelt. Szeretnék majd veled beszélni, a nap folyamán ha lesz majd rá időd.
-Persze, az edzés után jó lesz?-A nő csak bólintott, és közölte vele hogy az irodájába várja majd.
Dominik úgy érezte hogy ez semmi jót nem jelent, és kicsit tartott is attól hogy mit akar neki mondani a nő.
-Mivan haver? Ennyire fáradt vagy az este miatt?-Darvin csak jókedvűen elkezdett öltözni, mire Dominik kimondta ami a lelkét nyomta.
-Olivia beszélni akar velem.
-És? Na mi az csak nem félsz tőle?-nevetve öltözött tovább, mintha olyan természetes lenne hogy behívja a játékosokat az irodájába.
-Őszintén, jobban mint Klopptól. -vallotta be Dominik, mire Darvin még jobban nevetett.
-Nyugi, biztos csak a válogatott miatt keres. Ő intézi ezeket is, és te holnap után utazol nem?
-De igen. Akkor szerinted nincs gond?
-Ideges volt?-Csak megrázta a fejét a magyar focista, mire a társa újra biztosította afelől, hogy nincs miért izgulnia.
-Remélem igazad lesz.
-Ha annyira izgulsz, menj és beszélj vele. Még van időnk bőven. Az edzés úgy is csak másfél óra múlva lesz.-Csak elgondolkodott azon amit a társa mondott, hiszen igaza van. Van még ideje bőven beszélni vele, így nem kell ezen kattognia.
Gyorsan átöltözött, és már indult is az emeletre ahol a nő irodája volt.
Kettőt kopogott az ajtón, és már nyitott is be.
-Dominik, hát te?-meglepve nézett a férfira ,aki miután becsukta maga után az ajtót már helyet is foglalt a szemben lévő székben.
-Azt mondtad beszélni szeretnél velem.
-Igen, de én azt hittem majd az edzés után jössz ide.
-Van még időm bőven mire menni kell.
-Na mi az? Csak nem izgulsz az miatt hogy mit akarok mondani? -mosolyogva nézett a férfira, aki meglepve vette észre, hogy a nő csak szórakozik vele. Dominiknak egyre jobban tetszik ez az oldala a nőnek. Nem bánná ha többször lenne ilyen nyitott és kicsit lazább, mint most is.
YOU ARE READING
Valóra vált álom (Sz.D.)
FanfictionEgy magyar fiú aki mindig arról álmodott hogy a premier league egyik híres csapatánál fog futballozni. Úgy látszik ez az álom valóra válik, hiszen gyerek kora óta ezért dolgozott. Arra azonban nem számít, hogy nem csak a csapat, az edző és a szurkol...