16.fejezet

780 40 0
                                    

-Te most komolyan elhoztál a Madame Tussaudsba?-Dominik boldogan válaszolt a nőnek, aki nagy mosollyal az arcán szállt ki az autóból.
-Gondoltam megnézhetnénk. Kíváncsi vagyok én is hogy milyen. Még sose voltam itt.
-Én imádom. Már voltam itt egyszer, de az még régebben volt. Mindig is vissza akartam ide jönni. De gyere Dominik, menjünk be.-A focista mosolyogva ment a nő mellett, aki a karjánál fogva húzta maga mellé, hogy gyorsan oda érjenek.
A pénztárnál persze volt egy kisebb vita hogy ki fizessen, mert a nő ragaszkodott hozzá hogy ő állja a belépőt, de Dominik hallani sem akart róla.
-A vacsorát én állom. És ebből nem nyitok vitát.-Mutogatott a nő a férfi arca előtt, ezzel nyomatékosítva a mondandóját.
-Jól van morci, de menjünk hiszen eddig rohantál ide.
-Nem vagy vicces Dominik. De igazad van ,menjünk végre.- a focista boldogan sétált a nő mellett, akin látszott mennyire jól érzi magát. Dominik örült neki hogy sikerült egy olyan programot keresnie ami mindkettőjüknek tetszik.
-Merre menjünk először?
-Nézzük meg a sportot. És onnan megyünk tovább ha neked jó.-Mivel a nő csak bólintott, ezért Dominik vette a bátorságot és a derekánál fogva vezette a nőt végig a folyosón egészen a nagy teremig.
-Ez nagyon jó. Nézd ott van Salah is.-Dominik is elnevette magát amint meglátta a csapattársát, vagyis csak a viasz figuráját.
-Wow. Ez nagyon élethű. Komolyan, még a haja is pont olyan mint neki.-Dominik alig hitt a szemének, amint közelebbről is megnézte a férfit.
-Állj oda, csinálok rólatok egy képet.
-Van Salahval közös képem.-értetlenül nézett a nőre, aki csak annyit közölt hogy a viaszal nincs.

-Oké akkor most nézzük meg a filmeket is.-Mutatott Dominik arra a teremre ahol a színeszek vannak. Olivia nem ellenkezett, hiszen a férfi végig szenvedte vele a királyi család termét, holott biztos volt benne hogy arra a férfi egyáltalán nem kíváncsi.
-Nézd az a Hulk.-Mutatott rá Dominik egy nagy zöld bábura amit Olivia nem ismert.
-Fogalmam sincs mi ő.
-Ezt most nem mondod komolyan? Te tényleg nem láttál egy marver filmet sem?
-Nem. Nem emlékszem rá.-Olivia látta a férfin hogy mennyire meglepődött azon amit mondott neki.
-Akarsz vele egy képet?
-Persze, miért ne. Vele még úgy sincs közös képem.-miután megvoltak a képpel csak tovább mentek és csodálták a viasz figurákat. Egy kettőnél megálltak és készítettek pár képet. Akadt olyan is ahol együtt fotózkodtak.
-Dominik gyere.-Olivia elkapta a férfi kezét és már szinte húzta maga után a magas férfit.
-Jézusom hova rohansz ennyire?- Olivia amint észre vette, azonnal oda akart menni hozzá.
- Ő Johnny Depp. Dominik csinálj vele egy képet.-Nem kérte, szinte parancsolta a férfinak.
-Micsoda? Ezért rohantál ennyire?
-Dominik. Ő Johnny Depp. Azt ne mond hogy nem ismered.
-De ismerem.
-Azt láttom. Na csináld meg légyszi a képet.-Olivia mosolyogva állt a szobor mellé, és várta hogy a férfi elkészítse a képet.
-Mehetünk, kész a kép.-Olivia csak vidáman állt oda a férfi mellé, és meg csodálta a fotót amit a focista készített.
-Nagyon jó lett. Köszönöm Dominik. Te nem szeretnél vele egy közös képet?
-Nem igazán tudom milyen filmhez kötni őt.
-Micsoda? Te nem láttad Johnny Depp filmjeit? Egyiket sem? Még a Karib tenger kalózait sem? És te az miatt a zöld óriás miatt akadtak ki?-Olivia nehezen hitte el amit a focista mondott.
-Most miért is? Te a Marvel filmeket nem láttad.
-De ő Johnny Depp. Ezt orvosolni kell Dominik.
-Rendben. De csak akkor, ha te megnézed a Marvel filmeket.
-Az milyen műfaj?
-Képregényt filmesítettek meg.-Olivia nem akarta leszólni a férfi választását, de nehezen tartotta vissza a grimaszt ami az arcára majdnem kiült.
-Menjünk inkább tovább, még egy csomó mindent meg kell nézni.

A zenei terem is nagyszerű volt, hihetetlen hogy mennyire szépen ki van dolgozva minden. Dominik még mindig Ariana Granden gondokodott, amikor Olivia kicsit megbökte.
-Min gondolkodsz ennyire? Csak nem még mindig Ariana Granden?-Dominik egy kicsit elmosolyodott ,hiszen a nő tagadni sem tudta volna az élt a hangjában.
-Még viaszból is nagyon szép volt nem? -A focista nem akarta piszkálni vele a nőt, de tetszett neki ahogyan  reagált. Talán nem vallja be, de a férfi biztos volt benne, hogy egy kicsit féltékeny a nő.
-De. Tényleg nagyon szép volt így is.
Mehetünk vagy még ájuldozol róla?-Dominik csak nevetve indult el az autó felé, átkarolva a nő derekát. Ma elég sokszor ért hozzá, de Olivia egy szóval sem hozta fel. Ahogyan azt sem hogy zavarta volna.
-Menjünk, van sokkal jobb dolog is amiről álmodozhatok és az nem egy viasz figura.
-Csak ugyan? És mi az?-Dominik nem válaszolt, csak mosolyogva nézett le a nőre. Olivia tagadni sem tudta volna hogy mennyire kíváncsi.
-Az maradjon az én titkom.
-Nagyon titokzatos vagy.
-Mehetünk?-nyitotta ki az autó ajtaját a nő előtt, aki csak megköszönte és már helyet is foglalt a kocsiban.
-Van kedved enni valahol? Vagy menjünk inkább haza?-Oda fordult felé várva a válaszát.
-Ehetünk. Kezdek éhes lenni, én nem reggeliztem annyit mint egyesek.-Dominik meglepve vette észre,  hogy a nő egy huncut mosollyal néz rá. Kicsit közelebb hajolt hozzá, ami meglepte Oliviát, de nem húzodott el a férfitól.
-Hát aki a keményet szereti, az azzal nem lakik jól.-Dominik csak rákacsintott a nőre, aki már nem mosolygott, csak tátott szájjal nézte a férfit.
-Ez szemét húzás volt. Menjünk inkább haza.
-Na Olivia, ne hogy megsértődj. Bocsi, többet nem hozom fel. Na akkor mehetünk enni?-A nő csak összefont karokkal ült az autóba és inkább elfordult és kibámult az ablakon, csak a a férfira ne keljen néznie.
-Még egyszer felhozod, és esküszöm hazasétálok inkább.
-Akkor igen sokat kell sétálnod. De ezt nem engedhetem meg, ugyhogy igérem többet nem hozom ezt fel.
-Ezt ma már hallottam tőled. Sokáig bírtad tartani magad.
-Oké, nézz rám. Gyerünk Olivia.-A férfi csak oda nyúlt a nő arcához és maga felé fordította.-Igérem többet nem hozom fel. Mehetünk akkor enni?
-Na mi az, csak nem éhes vagy?-Dominik szíve szerint csak rávágta volna hogy de igen éhes, méghozzá a nő gyönyörű telt ajkaira. Olyan természetes ,de mégis annyira szexi. Nem tudott máshova nézni csak az ajkaira.
-Dominik, megyünk akkor?-Olivia hangja térítette észhez. Gyorsan megrázta a fejét és már ült is rendesen vissza a helyére, hogy végre indulni tudhassanak.

Ez a nő tényleg elveszi az eszét. Egyre nehezebben bírja megállni, hogy ne csókolja végre meg. Annyira vágyik már arra hogy végre érezhesse azokat a gyönyörű ajkakat a sajátján. Csak attól fél leginkább ,hogy mi lesz ha a nő nem visszonozza. Ha ő nem úgy gondol a férfira ,mint ő a nőre.
Még sose érezte magát ennyire zavartnak ha egy nőröl volt szó.  De Olivia más mint a többi , ezt még tagadni sem tudja.

Valóra vált álom (Sz.D.)Where stories live. Discover now