-Haza mész karácsonyra?-Olivia épp a kávéját kortyolgatta, és csak nézte azt a rengeteg embert akik fel le rohangáltak a boltokba, hiszen pár nap és itt a karácsony. A barátnőivel együtt mentek bevásárolni ,hogy megvegyék még a hiányzó dolgokat amik karácsonyra kellenek.
-Nem. Idén nem megyek haza anyáékhoz. Majd karácsony után.
-Hogy hogy? Mindig haza szoktál menni.
-Azért mert a fiúknak meccsük lesz 27.-én. Muszáj mindent elintéznem. Nem lesz időm hazamenni .
-És mi a helyzet a kis focistáddal?-Mira kérdésére mind a hárman rá néztek, mire csak lesütötte a tekintetét és csak a kávéját tanulmányozta.
-Semmi. Focizik mint mindig.
-Akkor máshogy kérdezem, veletek mi van?
-Nincs semmi. -Olivia mesélt már a barátnőinek róla és Dominikról, hiszen a férfi sikeresen lebuktatta egy üzenettel amit nemrég neki küldött. Sajnos Ava akkor gyorsabb volt mint ő, és látta hogy a focista mit írt neki. Még tagadni sem tudta volna hogy alakul köztül valami, hiszen a szívecskés emoji mindent elárult.
-Lefeküdtetek már?-Olivia arca kezdett egyre pirosban lenni, pedig nem ez az első alkalom ilyen témáról beszélnek.
-Nem. Nem feküdtünk le.
-Micsoda? Akkor mégis mit csináltok? Csókoloztok és ennyi? Ne már Olivia, ebből a pasiból csak úgy sugárzik a szexualitás. Komolyan még nem feküdtél le vele? -Olivia csak bólintott mire mind a hárman tátott szájjal néztek rá.
-Jézusom Liv. Ennek a pasinak szex kell. És hidd el, te sem bánod majd meg ha végre engeded hogy bejusson a bugyidba és lepókhálozzon végre.
-Linda, ne már. Még ha Mira mondja, de te?
-Azt ne mond hogy nem vágysz rá. Mert akkor veled valami nagy baj van, de komolyan.
-Nem azt mondtam. De nem olyan egyszerű a helyzetünk.-A lányok csak csendben ültek, és kíváncsian hallgaták hogy Olivia mindent elmond nekik.Dominik már fürdőnadrágba öltözve indult a medence felé, ahol már a legjobb barátja várta.
-Már azt hittem beragadtál az öltözőbe.
-Itt vagyok, csak elintéztem egy telefont.-A fiúknak ma laza edzésük volt, tekintve hogy tegnap előtt volt egy komolyabb meccsük. Aki tehette kihasználta hogy most a regenerálodás a főbb cél, és a medencébe élvezte a pihenést.
-Fuu jó meleg.-Dominikot meglepte hogy a jakuzziban ennyire meleg a víz, de hamar hozzá szokott és már csak élvezte hogy ellazulnak az izmai.
-Figyi ezt nézd.-Trent valamit nagyon keresett a telefonján, amit egyből megmutatott Dominiknak amint megtalálta.
-Oo, jó csaj. Ki ő?
-Valami influencer. Nemrég kezdett el követni, de egy csomó képemet beszívezte és kommentet hozzájuk.
-Aha, és te? Követed őt?
-Naná, nézd már rá, egy álom a csaj.-Dominik annyira nincs elragadtatva az ilyen emberektől. Nincs velük baja, de jobban szereti ha valaki valami tartalmasabb és rendes munkát végezz.
-És? Követitek egymást és ennyi? Írj neki.
-Már írtam. Megbeszéltük hogy majd elmegyünk valahova enni.
-Na a végén becsajozol majd.
-Rád is rád férne. Már hónapok óta egyedül vagy. Keress valakit magadnak. Vagy szervezzek én egy randit neked?-Dominik majdnem rávágta hogy már régebb óta randizik, mint ahogyan azt a férfi gondolná ,de hamar észhez tért.
-Inkább nem kell köszi. Jó nekem most így is.
-Pedig lenne valaki aki szerintem neked is bejönne. Várj megkeresem.-Trent újra a telefonjába volt mélyedve ,így nem látta hogy Dominik csak a szemét forgatta a dologra.
-Na ő az. Nagyon jó csaj.Pont hozzád illik.-Dominik csak egy vékony, agyon sminkelt nőt látott, aki valamilyen furcsa oknál fogva az ujjára harapva fényképezte le magát.
-Köszi Trent, de most nem kell senki.
-Na mi van nem tetszik? Pedig ahogy látom ő követ téget.
-Nem azt mondtam, de nem az esetem. Szép, de ennyi. És nem érdekel hogy követ.
-Te nem vagy normális. Ez a csaj egy bomba. Biztos oda van érted, még nem is lenne nehéz megszerezni.-Hát pont ez a baja a férfinak. Ennek a nőnek elég lenne csak a nevét meghallania és már az ágyába is lenne. De neki más kell. Nem akar mást látni ott, csak egy bizonyos nőt.
-Nem baj, most nincs kedvem randikra járni. Elvagyok egyedül is, te csak foglalkozz a csajjal, a végén még hoppon maradsz.
-Olyan nincs. Oda van értem.-vigyorogva nézett a barátjára, aki csak megcsoválta a fejét.Olivia épp az egyik díszt akasztotta fel az ablakba ,amikor a csengő megzavarta ebben a tevékenységben.
Kissé feszülten ment ajtót nyitni, de amint meglátta ki is zavarta meg ,egy mosollyal az arcán tárta ki az ajtót az idegen előtt.
-Szia Liv. Megzavartalak valamiben?-egy huncut mosollyal nézett a nőre, aki csak sóhajtva de mosolyogva üdvözölte a férfit.
-Ezt mégis miből gondolod?-már a lakásban álltak, és ha akarta sem tudta volna Olivia letagadni ,hogy mit csinált. Mindenhol dobozok voltak, és fél lakás már javában ki volt díszitve.
-Van egy kis csillám az arcodon.-Olivia gyorsan oda nyúlt az arcához, de hiába tapogatta magát, nem találta azt a helyet amit a férfi említett neki.
Dominik csak mosolyogva lépett oda hozzá, és óvatosan letörölte a homlokáról a csillámokat, már amennyire tudta.
-Lejött?
-Annyira nem, de így is aranyos vagy.-Olivia csak nyögve elindult a beljebb a lakásba, hiszen rengeteg dolga volt még.
-Segítesz?
-Miben? Nem vagyok valami kreatív, ha esetleg arra lenne szükséged.
-Nyugi, semmi olyasmit nem kell csinálni. Csak nem tudom felrakni az égősort a nappaliba. Segítenél?- Olivia elővette a legszebb mosolyát amit csak tudott, csak hogy a férfi segítsen neki.
-Mi lesz a jutalmam érte?
-Adok vacsorát ha kérsz.-Dominik csak elnevette magát és szorosan oda lépett Olivia elé.
-Nekem más jutalom is megfelel.
-Majd ha elvégezted a munkát akkor majd beszélhetünk róla. Szóval? Segítesz?-Olivia majdnem elnevette magát amikor a focista csak hátra vetette a fejét és egy kicsit felnyögöt.
-Mutasd mit kell csinálni.-Gyorsan megfogta a férfi kezét, és már húzta is az ablakhoz, ahol egész idáig szórakozott.
-Oda kellene ezt feltenni.-Gyorsan elmagyarázta a férfinak hogy mit szeretne, mire Dominik minden szó nélkül állt rá a székre.
-Tudod egy létra biztonságosabb lenne.
-Lehet, de arra nem állok. Még a székkel is hadi lábon állok sokszor.
-Csak nem tériszonyod van?
-Ne röhögj, ez nem vicces. Inkább figyelj oda mert ha leesel és eltöröd a lábadat, Klopp engem megöl.
-Nyugi, nem fogok egy székről leesni.-Olivia csak a szemét forgatta, hiszen ami neki nem mert hosszú perceken keresztül, a férfi pillanatok alatt megcsinálta.
-Kész is van. Parancsol.
-Előbb is jöhettél volna. Megspóroltál volna nekem egy csomó időt.
-Mégis mennyi ideig tartott neked ,hogy ne tudd oda feltenni?
-Inkább vidd vissza a széket légyszives a helyére.-Olivia már fordult volna el, de Dominik olyan gyors volt hogy pillanatok múlva már az ölébe is ültette a nőt.
-Mit csinálsz?-nevetve karolta át a focista nyakát, hiszen olyan gyorsan mozgott hogy még őt is meglepte.
-Várom a megérdemelt jutalmamat.-Lassan levezette a kezét Olivia hátán egészen a feneke főlé, miközben ő csak szorosan átkarolta a férfi nyakát.
-Mégis milyen jutalomra gondoltál?
-Hidd el ez neked is tetszeni fog.-Pillanatok múlva már Olivia ajkait ostromolta ,amit a nő egy pillanatig sem bánt.
YOU ARE READING
Valóra vált álom (Sz.D.)
FanfictionEgy magyar fiú aki mindig arról álmodott hogy a premier league egyik híres csapatánál fog futballozni. Úgy látszik ez az álom valóra válik, hiszen gyerek kora óta ezért dolgozott. Arra azonban nem számít, hogy nem csak a csapat, az edző és a szurkol...