Rozdział 10. Lawina teorii

300 19 1
                                    

NEW GOSSIP

LEOCADIA LAMBERT CAŁUJE SIĘ ZE SWOIM OCHRONIARZEM!

Mieliśmy okazję przybyć na pokaz Biancii Spencer, która oczarowała gości pięknymi kreacjami. Ale nie tylko one przyciągnęły naszą uwagę. Na pokazie zjawiła się niesamowita i utalentowana Leocadia Lambert! Piosenkarka otworzyła pokaz, śpiewając jeden ze swoich hitów.

Jeżeli śledzicie karierę tej piosenkarki, pewnie dobrze wiecie, że nie zostaje na imprezach i woli ciszę i spokój. Tym razem gwiazda nas zaskoczyła!

Byliśmy świadkiem tego, jak całowała się z pewnym mężczyzną. Różne media donosiły, że został jej ochroniarzem, jak widać, stał się również miłością.

Jak myślicie, ile miesięcy przetrwa ten związek? A może to miłość na wiele lat?

Śledźcie naszą stronę, aby wkrótce dowiedzieć się więcej!

Carter Stark

CELEBRITY GOSSIP

LEOCADIA LAMBERT OBŚCISKUJE SIĘ ZE SWOIM OCHRONIARZEM.

Nie tylko nas ciekawiło, kiedy Leocadia pokaże nam swojego wybranka serca. Od kilku tygodni byliśmy świadkiem, być może, romansu Leocadii Lambert z jej ochroniarzem.

Jak myślicie, co wydarzyło się na pokazie Biancii Spencer?

Leocadia Lambert pocałowała go na oczach wielu ludzi!

(Kliknij aby zobaczyć filmik)

Wielokrotnie media rozpisywały się na temat młodej piosenkarki, która rzadko kiedy pokazywała się z jakimś mężczyzną. Nic dziwnego, że fani, jak i media tak się ekscytują tą wyjątkową chwilą!

Trzeba przyznać, że ten pocałunek wyglądał, jak wyjęty z filmu. Para na długo zapamięta tą chwilę.

Czy wiemy coś więcej o partnerze Leocadii? Na ten moment nie za dużo. Trzeba przyznać, że ceni sobie prywatność. Aż dziwne, że związał się z osobą publiczną! Ale no tak, czego się nie robi dla miłości, czyż nie?

Elizabeth Morgan

TRUE NEWS

LEOCADIA LAMBERT I POCZĄTEK GORĄCEGO ROMANSU.

Leocadia Lambert, czyli piosenkarka, która zachwyca ludzi na całym świecie, zaszczyciła swoją obecnością na pokazie mody, który był debiutem Biancii Spencer. Ten pokaz mody na pewno zostanie zapamiętany na długie miesiące, a może nawet i lata? Tego nikt nie wie.

Po strzelaninie, która odbyła się na premierze filmu, Leocadia zadbała o swoje bezpieczeństwo, zatrudniając pewnego ochroniarza. Niestety, ale mężczyzna w bardzo dobry sposób ukrył tożsamość oraz informacje, które mogłyby nam przybliżyć, jaki jest wybranek Leocadii. Jedyne co wiemy, to to, że ma na imię Vaughn.

Ich pocałunek stał się viralem w mediach społecznościowych, a w szczególności na Tik Toku. Warto wspomnieć też i o tym, że fani są zachwyceni tym, co się zadziało w życiu Leocadii. Było mi dane przeczytać najróżniejsze komentarze z gratulacjami. Nasza redakcja ma nadzieję, że para cieszy się równie mocno, co i setki ludzi na całym świecie.

Jak myślicie? Kiedy będziemy mieli okazję nacieszyć oko widokiem zakochanej pary?

(Wejdź w naszą galerię, aby zobaczyć zdjęcia!)

(Kliknij tutaj, aby obejrzeć filmik)

Sprawdź już teraz reakcje fanów!

Jedna z fanek napisała:

Ugly Little Lies [+16] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz