Rozdział 1. Niezapowiedziany gość

747 34 31
                                    

TRUE NEWS

LEOCADIA LAMBERT NA CELOWNIKU.

Znana piosenkarka Leocadia Lambert stała się celem kogoś, kto trzy dni temu (08.09.2023) dopuścił się zamachu.

Premierę filmu przełożono na 10.10.2023r. na wypadek gdyby w najbliższym czasie znowu miało zdarzyć się coś niebezpiecznego. Służby zawiadamiają, że szukają winowajcy tego czynu.

Z naszych źródeł wiemy, że piosenkarka bardzo ciężko przeżywa tę tragedię. Nie potrafi odnaleźć się w nowej sytuacji. Jak podaje jeden z naszych sprawdzonych informatorów, Leocadia zamknęła się w swoim domu.

Każdy z nas czeka, aż się odezwie i wypowie w tej sprawie.

Fani, jak i nasza redakcja z niecierpliwością czekamy.

Elena Edger.

NEW GOSSIP

BOHATER W CIELE DZIENNIKARZA. ZAMACH NA LEOCADIE LAMBERT!

Nie żyje dziennikarz, który został ofiarą strzelaniny pod jednym z bostońskich wieżowców, w którym miała odbyć się premiera filmu ,,Kobiety Mroku".

Z przykrością informujemy, że Maurice Sparrow zginął w szpitalu, gdy lekarze walczyli o jego życie.

Rodzina podziękowała za wszystkie miłe słowa oraz składane kondolencje. Pogrzeb został zaplanowany na 14.09.2023r.

Nie ukrywamy, że każdy z nas czeka na wypowiedź Leocadii Lambert, która najprawdopodobniej była celem dla człowieka bądź ludzi, którzy zdecydowali się na zamach podczas premiery.

Śledźcie na bieżąco naszą stronę, aby nic was nie ominęło!

Carter Stark.

CELEBRITY GOSSIP

LEOCADIA LAMBERT OTARŁA SIĘ O ŚMIERĆ!

08.09.2023 miała odbyć się premiera filmu ,,Kobiety Mroku", w reżyserii Stephanie Meyer. Na to jakże wyczekiwane wydarzenie, została zaproszona plejada gwiazd, a w tym gronie znalazła się oczywiście nasza wznosząca się coraz wyżej gwiazda – Leocadia Lambert.

Na całe szczęście piosenkarce nic się nie stało, aczkolwiek nie ma z nią kontaktu od trzech dni.

Czy obudziło się w niej poczucie winy? Czy jej artystyczna dusza na tym ucierpiała? A może gdzieś wyjechała? Tyle pytań, a na żadne nie znamy odpowiedzi.

Niestety, ale pożegnaliśmy się z dziennikarzem, który przyjął, potocznie mówiąc, strzał na siebie. Maurice Sparrow nie żyje, pożegnamy go już wkrótce, a dokładniej 14.09.2023r.

Każdy z nas jest wstrząśnięty tragedią, do której doszło.

Mamy nadzieję, że Leocadia nie zrezygnuje z wydania płyty jeszcze w tym roku.

Elizabeth Morgan.

Takich artykułów, a w zasadzie wypocin było jeszcze więcej. Tabloidy nie szczędziły słów. Jeden z portali plotkarskich zaczął nawet oczerniać Leocadię o to, że przesunięto premierę filmu. Ale przecież ona nic złego nie zrobiła. Dlaczego więc pojawiła się tak ogromna fala hejtu? Starała się nie czytać komentarzy, ale to było silniejsze od niej. Przez prawie trzy dni nie używała telefonu, a gdy już go włączyła, to strasznie tego pożałowała.

Każdy domagał się wyjaśnień, każdy wymagał od niej wypowiedzenia się w tym temacie. Ale nikt, ale to naprawdę nikt nie pomyślał o tym, że ona może nie mieć na to siły. Nikomu nie przeszło przez myśl z czym się borykała, co w głębi serca ją zabolało.

Ugly Little Lies [+16] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz