#2 Situații încâlcite

127 10 2
                                    

Mona închise noul ei dulap de pe holurile liceului Christophor. Bliss avu norocul să aibă un dulap chiar lângă ea.
-Deeci....începu Bliss.
-A fost interesant.... nu credeam că o să îmi placă ora de geogra....dar profu' predă purfect și... tu mă asculți măcar umpic? se înfurie Mona.
-A ce? făcu Bliss. Da da..
-Atunci ce behăi de două minute? o provocă Mona.
-Că băiatul ăla brunet e sacsi..... șopti prietena ei privind către o gașcă de băieți.
-Moacă... chiar e dlagu tipu'
Pe hol tocmai treceau Stepheny și gașca ei de populare.
-Hei pisicuțelor, scârțâi Stepheny cu o voce destul de enervantă.
-Buună, ăm...creațo. Se roțăi Bliss.
-Cum îndrăznești sa o faci creață pe cea mai populară fată din școală? trăncăni o snoabă din grupul ei.
Mona se strâmbă și făcu "papagalul mic" din degete.
Stepheny păru oripilată așa că plecă cu mers țanțoș.
Apoi, Bliss observă că băiatul brunet o fixa. Părea că vrea să îi spună ceva dar chiar atunci sună clopoțelul de intrare. Vânzoleala se intensifica iar brunetul se făcu nevăzut.
Fetele își ocupară locurile în laboratorul de chimie. Aproape toată ora, Bliss nu făcu altceva decât să se holbeze la noii ei colegi. Dar când îl văzu pe crush-ul ei cu una din popularele din grupul Stepheny, aproape căzu de pe scaun. Zgomotul se auzi in toată sala căci profa se întoarse de la tablă si zise:
- S-a întâmplat ceva domnișoară Carter?
-Mno....ăă...
-Ce ai ? șopti Mona printre dinți.
Toți își întoarseră privirea către ea.
Băiatul brunet, Christian Drake -până la urmă Bliss a aflat cum îl cheamă- o fixă pe biata fată ca la mașini boțite.
-Aveți nevoie de detenție din prima zi domnișoară Carter ? continuă profa.
-Nu....zise Bliss lăsându-și capul în jos.
-Doamnă Dawson, interveni Mona ridicându-se în picioare. Cred că prietena mea vrea să spună că, este emoționată că a fost admisă la această școală minunată. Așa este ea nu are nevoie de detenție.
Profa se uită uimită la Mona. Apoi zise:
- Apreciez grija ta față de domnița Carter dar vreau sa considerați asta un avertisment.
***
în pauza de la prânz fetele se așezară la o masă mai retrasă de lume.
- Mersi că mi-ai luat apărarea, începu Bliss.
Mona îi făcu cu ochiul și mușcă dintr-un măr.
- Te-a făcut Chris să îți pierzi echilibrul hm? făcu ea după ce termină de mestecat.
- De parcă ție nu ți se pare atrăgător, comentă Bliss.
Mona dădu din cap că nu.
-Biiine, poate puțin mai mult, se lăsă ea. Dar promitem că nu ne vom strica prietenia pentru el ok?
-Normal, sări Bliss.
Amândouă își prinseră degetul mic una de alta.
-După ore mergem la mall?
-Să fii sigură că da!

Hei pufuleți, îmi cer scuze pentru lipsa mea, nu credeam ca e chiar asa complicat sa scrii o carte aici, sper ca ma veti putea ierta, mno?

❤ Forever young ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum