#13 Try to survive

38 2 2
                                    

Mona se trezi într-un pat de spital, pustiu și întunecat. O dureau oasele și avea gâtul uscat de la prea mult plâns. Se întinse spre paharul cu apă de pe noptieră. În bezna stranie zări o siluetă pe scaun.

Își miji ochii mai bine apoi inima îi rămase pe loc.

-Chris... ? Ce s.a întâmplat?

- Ai leșinat, spuse el oftând.

Urmă un moment stânjenitor în care niciunul nu avea curaj să vorbească.

-Ți-am salvat viața nenorocito, spuse Chris cu glas răgușit.

-Acum știi adevărul.

-Nu te mai pot privi ca înainte.

-Îmi pare rău că nu.mi pot schimba sentimentele.

Chris se ridică si aprinse lumina. Avea încheieturile mâinilor bandajate si cearcăne adânci la ochi.

-Ce s.a întâmplat cu Bliss?
întrebă Mona înfiorată.

-E la terapie intensivă. Să sperăm că va fi bine.

-Cum adică sperăm? Nu mai are șanse la viață?

Chris ridică din umeri si plecă.

Mona găsi telefonul lângă ea. Îl luă repede și îi trimite lui Bliss un mesaj.

"Hei pikachu, urs panda, unicornul meu drag, știu că ești la terapie intensivă și că nu.mi poți răspunde.
Eu și Chris sperăm că vei rămâne în viață. Părea vizibil supărat pe mine. Îmi pare rău că am încălcat promisiunea noastră și m.am îndrăgostit de el. Sper că mă veți ierta amândoi într.o bună zi.
Te iubesc mult surioara mea de pe altă mamă!"

Închise ochii și oftă.
Acum tot ce își dorea era să fie dimineață iar toate cele întâmplate doar un coșmar. Din nou.

❤ Forever young ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum