#8 Doar putina drama

54 2 1
                                    

În lumina slabă a felinarelor, Bliss alerga speriată. Se simțea urmărită de un hoț iar de aceea o pierdu pe Mona în abisul (așa se scrie? :/ ) întunericului.

Se opri în mijlocul străzii gâfâind. Își lăsă capul pe spate si respiră adânc. Simțea cum lupul din ea îi iese din piept pentru a urla spre lună.

Auzi un foșnet bizar si tresări.
Își veni în fire și alergă pe o străduță retrasă. Deodată auzi o voce răgușită și ciudată.

-Hei Bliss, tu urmezi.

Fata înghiți în sec și se întoarce.

-Cchris? se bâlbâi ea tremurând.

Chris își scoase din buzunar un cuțit plin de sânge și zâmbi malefic.

- Ce-ai făcut cu Mona? Șopti Bliss scrutând împrejurimile in căutare de ajutor.

-O, e pe mâini bune. Karren își face bine treaba.

-Wat? Cine-i Karren?

-Iubita mea. Iar tu ești cina mea.

Chris se năpusti asupra fetei care nu putu să facă altceva decât să țipe.

***

Fiction production ©

***

Pe noptiera în stil grecesc, telefonul suna de ceva timp.
Bliss se trezi răsuflând cu greu. Se uită in jur, dar nu o văzu pe Mona.

Între timp, realiză că îi sună telefonul. Era Chris, iubitul ei. Răspunse repede si încercă sa nu plângă din cauza șocului (nu socului sau socată :)) ) .

-Însfârșit dau de tine. Ești bine? întrebă el îngrijorat.
- Așa cred..
-Mi-am făcut griji.
-De ce? întrebă ea căscând.
Se uită la ceas si văzu că e 10:02.
-Sunt la tine la ușă, pot intra?
-Stai, ce?

Chris închise telefonul iar Bliss auzi un scârțâit la ușă.
Se grăbi spre ușă și o deschise.

Era Chris care avea un ghiozdan pe umărul drept si ținea o floricică în mână.

Se îmbrățișară un timp. Bliss încercă să îi povestească despre visul ei, dar se temu.

-Mona mi-a spus că nu te simți bine, începu el.

-Dar ea unde e?

-La liceu. Eu am chiuit ca să te văd.

Bliss roși.

-Mă simt foarte bine, spuse cu încredere Bliss. Doar că....
-Doar că ce?

-Am avut un coșmar in care erați implicați si tu, si Mona, iar eu eram cina ta....și....Karren...

-Okay, sări Chris, nu am idee cine e Karren, dar am senzația că are legătură cu Emma.

-Poate.....
-Ascultă, e sora mea vitregă, pe care o consider.... o soră. Si stiu că ea e o fitoasă care încearcă sa flirteze cu mine, dar m-am obișnuit si o ignor. Până si mama mi-e mamă vitregă. De-aia e așa rea cu mine.

-Chris, de ce nu mi-ai spus până acum?

Chris își mută privirea, atins de propriile cuvinte rostite chiar de el.

Iar Bliss, doar încercă să il consoleze.

-Sscuze, se bâlbâi ea.
-Nu e vina ta, șopti el.Doar că am o familie de rahat.

-Ba nu! Nu ai, țipă Bliss. Sigur tii foarte mult la cineva din familia ta.

-La Joe. E un frate grozav. Cel puțin tata nu ne-a lăsat singuri cu idioatele alea două.

-Și mama ta .....
-Nu e evident?? A MURIT! Și ne-a lăsat cu ochii-n stele.

-Chris..
-Las-o baltă.

După o tăcere apăsătoare, Chris oftă.

-Hei, eu eram cea morocănoasă, încercă Bliss să îl înveselească.

El îi zâmbi strâmb, oarecun mulțumitor, apoi o trage pe Bliss peste el.

#pupăceli

-Mergem după Mona? întrebă Chris îndreptându-se către ușă.

-Stai! Eu nu merg în pijamale pufoase și papucei iepurași.

-Cât să te aștept?

-Minim juma' de oră, strigă Bliss din baie.

Ododo v-am lipsit? :*
Dacă vi se pare un fleac acest capitol,mai dați-mi ideeeeeei pt. următorul, cu ce v-ar plăcea apară între personaje.

#Pup minions


❤ Forever young ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum