Chris o privi pe biata fată legată de scaun. Se apropie de ea cu mâna tremurândă încercând să îi dea jos scotch-ul de la gură. Ea se feri să îl privească si dădea dezaprobator din cap.
Mona sosise lângă ei, o privi pe Bliss sfâșiată si strigă către Chris:-Ce naiba faci ?? Dezleag-o pe biata fată! Chiar nu ești in stare de nimic?
Chris nu apucă să reacționeze căci niște bătăi lente din palme se auzeau de la etaj.
Era Nate, care cobora lejer de parcă nu se întâmplase nimic bizar.
-Ce naivi mai sunteți! Niște copii de grădiniță! spuse el încrucișându-și mâinile la piept.
Mona și Chris se ridicară în picioare. Acum toți trei erau față in față.
-De ce faci asta? urlă Mona furioasă.
Pe la spatele lor, doi tipi mascați, îmbrăcați în negru, îi prinseră de încheieturile mâinilor și le puseră cătușe.
Strânsoarea era atât de dureroasă încât Mona căzu in genunchi. Își lăsă capul în jos, semn că se predă.
Nate râse isteric apoi zise:
-Fetițo, tu chiar nu pricepi? Eu te iubesc! Dar tu nu ești în stare să vezi adevărata mea valoare..
Chris își dădu ochii peste cap si pufui exasperat.
-După cum spuneam, își reluă Nate cuvintele, eu țin la tine. Iar singura metodă de a te aduce la mine a fost să-ți răpesc surioara. Eu nu dau înapoi, dacă nu știați. Dar se pare că mi-am irosit timpul încercând să te cuceresc pentru că tu ești topită după Chris!!
Urletul se răspândi in toate colțurile depozitului. Nate dădu într-o piatră cu piciorul.
Chris o privea pe Mona oripilat.
-E adevărat? întrebă el.
Mona își ridică privirea apoi regretă. Chris arăta de parcă înghițise o bucată de brânză mucegăită.
Bliss nu mai suporta atâta durere și ură. Știa că dacă încerca să scape, astea erau ultimele ei clipe de viață. "Tipul ăsta știe să facă lumea să sufere." gândi ea.De nicăieri mai apăruseră doi tipi mascați care țineau în vizor prizoniera.
Unul dintre ei îl pocni pe Chris drept în față.
Bliss începu să țipe chiar dacă scotch-ul nu prea îi permitea asta.
Chris îi răspunse tipului la lovitură cu piciorul. Acesta căzu la pământ iar al doilea, care sărise în acțiune, încasă aceeași lovitură.
-Nu ți-ai ales cei mai buni apărători. Păcat. Eu am făcut karate când eram mic.
Nate nu mai stătu pe gânduri și chemă întăriri.
Chris reuși să rupă lanțul cătușelor. Încheieturile mâinilor îi sângerau dar tot scoase briceagul din buzunar.
Mona își veni în fire, se ridică și sări drept spre Nate. Aceasta căzu peste el. Un nor de praf se ridică când Nate căzu pe spate.-Ce șatră de idioți, spuse Nate ridicându-se si scuturându-și praful de pe haine.
Pe furiș, Chris tăiase lanțul cătușelor Monei cu briceagul.
Furios, Nate strigă către aliații lui:
-De ce îi lăsați să scape?
Dar si aceștia erau deja la pământ.
Chris rânji într-un fel ciudat către Nate.
Dar Mona îl observă pe Nate cu mișcări lente cum își scoate din jacheta negară un pistol si îl îndreaptă spre ea.
CITEȘTI
❤ Forever young ❤
Short StoryBliss Carter și Mona Curtis, două surori de cruce, adolescente frumoase, boboace de liceu, trăiesc o lume nouă. Împreună stau într-un cămin drăguț, într-un cartier mai retras de populatie. Ele vor afla cum este să fii un adolescent departe de casa p...