-Unde mergem domniță? o întrebă el pe Bliss imediat ce ieșiră pe aleea casei.
-Tu chiar iei în serios provocarea asta?
-Logic. Sunt un lup singuratic care nu dă înapoi, zise Chris "arătându-și mușchii".
Amândoi începură să râdă, apoi...
Bliss se opri și făcu ochii mari.
Se uită în jos și își dădu seama că încă îl ținea pe Chris de mână.Se retrase speriată, apoi fixă trotuarul luminat de lămpile străzii. Făcu o față de cățeluș, apoi se uită la Chris.
-Scuze, zise ea roșie la față.
-Pentru? întrebă el râzând.
-Că....ăăă......am uitat că.... ă.....încă te țineam de mână ...? se bâlbâi ea în cel mai stânjenitor mod.
-No problemo. Chiar nu mă deranja.Bliss se uită la Chris, iar el îi zâmbi. Ea îi zâmbi la rândul ei apoi continuară așa până izbucniră amândoi în râs.
***
Se așezară pe o bancă, după o plimbare de 15 minute pe străzile pustii ale New York-ului.Pentru cel mai populat si cunoscut oraș din lume, nimeni nu ar fi crezut că există cartiere pustii la ora 22:34.
-Vrei înghețată? se interesă el trecându-și mâna prin păr.
-Sigur, spuse ea indiferentă.-Vii sau.....
-Rămân aici, nu te teme, nu plec nicăieri, interveni ea rapid.Chris se ridică de pe bancă și îi făcu cu ochiul. Se îndepărtă calm către gelateria de după colţ.
Bliss avea un sentiment ciudat. Probabil era de la milkshake-ul băut la petrecere. Sau poate se îndrăgostise lulea de Chris. Avea o presimțire că și el o place.
Plictisită să aștepte, își scoase telefonul din micuța ei poșetă Chanel neagră.
O sună pe Mona de mai multe ori, dar intră robotul. Îi trimise câteva mesaje, dar nu îi răspunse la nici unul.
Bliss începu să se îngrijoreze puțin. Se uită în împrejurimi în căutarea lui Chris.
În schimb auzi niște pași stranii în apropiere.Îi ignoră apoi o umbră se afișă dintr-o parte chiar în fața ei.
Bliss se uită după colț și văzu un tip cu glugă neagră gen -A (PLL nu stiu dacă vă place serialul sau dacă măcar îl cunoașteți
.... eu iubesc PLL )Bliss țipă exasperară iar de după colț apăru......
-Naiba! Chris! M-ai speriat.
-Wat? Mi se pare marfă hanoracul ăsta.
-Dacă vrei să fii marfă, ia tirul 42, i-o întoarse Bliss, glumeț.Chris îi zâmbi apoi îi dădu o înghețată. Își dădu bluza jos si o așeză pe umerii fetei.
-Nu mi-e frig, spuse ea răgușit.
-Tot un gentelman sunt, spuse el strângând-o in brațe.Bliss tresări apoi simți cum i se înmuiară picioarele.
După un timp în care se cunoscură unul pe altul mai bine, începu să bată vântul puternic.
Apoi un fulger tăie cerul și începu să plouă foarte tare.
" " """""""""""""""""""""""""" """""""""
"""'"'"'"""""" ''''''''"""""""""""""""""'"'
"""""" """"""""""""""""' """""""""""""""""
""""""""""" «ploaia»"""""""""""""""""""- E prea mult de mers până la Joe, strigă Chris. Va trebui să ne adăpostim după copacul ăla, continuă el, arătând spre un arbore uriaș.
Bliss o luă la goană prima dar Chris o ajunge din urmă.
Fără să vrea, fata se trezi trântită peste băiat, sub arborele bătrân.
-Rochia mea!!!
-Ți-am atenuat căderea, ce mai vrei, scrâșni el printre dinți frecându-și în același timp spatele.-Uups.. se hilizi ea, punându-și degetele pe buze.
***
-Hei, ia uite, putem pleca, șopti Bliss obosită.
-Cât e ceasul? se interesă Chris.
-Mne....e doar..... 00:01? OMG!
Am pierdut timpul pe stradă aiurea.-Dar măcar l-ai pierdut cu liderul farselor, spuse el făcându-i cu ochiul.
Bliss căscă gura uimită. Se uită aspru la bietul băiat fără apărare.
-Tuuu...arătă ea cu degetul.
-Da, eu l-am trimis pe Joe.
-Dacă făceam infarct? spuse Bliss teatral.-Te resuscitam eu, că bolovană-miu e cam dus cu pluta.
-Waat? Hai să plecăm odată.
-Okay lady, spuse Chris, ajutând-o pe Bliss să se ridice.***
-Cum ți s-a părut seara asta?
-Ești chiar de treabă, nu mă așteptam să îmi fac așa repede noi prieteni.-Dar o ai pe Mona.
-Fără ea, nu aș putea să o înfrunt pe Stepheny și crizatele ei.
-De fapt.....
Chris nu reuși să își termine propoziția.Chiar sub ochii lui Bliss lunecă într-o băltoacă de apă.
Ea țîpă speriată că gravitația 0 nu o salvează.
Dar totuși Chris o prinde la timp de șolduri.
El îi fixă expresia putin speriată și licărul din ochii ei albaștri.
Ea îi fixă zâmbetul și gropitele din obrăjorii lui puțin cam roșii.
Pe neașteptate, Chris își lipi buzele de cele ale fetei, ea răspunzându-i la sărut.
Pentru ea, sărutul părea că a durat o veșnicie. Pentru el, s-a terminat prea repede, din cauza unei voci binecunoscute:
-Hei!
Bliss se retrase speriară. Era aceeași fată populară care stătea mai tot timpul pe lângă Chris. Avea părul colorat în tot felu' de culori. Purta o perche de pantaloni scurți Burberry, un tricou alb cu un craniu pe el și avea din nou acei teniși pe care îi văzuse când era la secție.
-Eu...ăăă, se bâlbâi Bliss.
-Vă dădeau ăștia dispăruți, spuse fata cu indiferență.
-Bliss, spune Chris dregându-și glasul, ea e.....
-Nu, nu, îl întrerupe Bliss, nu știam că e iubita ta, îmi pa....
-Ea e Emma! spuse Chris aproape țipând. Sora mea ....vitregă.
Bliss rămase șocată, holbându-se când la Chris, când la Emma, care râdea pe ascuns.
Încercă să spună ceva, dar nu reuși să scoată un sunet.
-Ești bine? întrebă Emma prefăcut.
-Um.......trebuie să plec...-Stai! Seara asta chiar nu a însemnat nimic pentru tine?
-Bliss!! Aici erai!
Mona își făcu apariția de nicăieri și o îmbrățișă pe Bliss.-T..terminăm discuția mai târziu? spuse Bliss dându-i hanoracul înapoi lui Chris.
-Ok...spuse el dezamăgit.
Bliss îi zâmbi încurajator și îl ciupi de obraji. El începu să râdă și o sărută.
Mona o trase de braț pe Bliss și o făcu să sară într-un picior către ea.
^.^
-Tu ce ai mai făcut cât timp am stat cu Chris?
-Am fost provocată să sărut un băiat, apoi să merg cu el la casa unei bătrâne și să aruncăm cu ouă în geamuri.-Uu bravo.
-La fel și ție. :))Mdee...nu e cine știe ce
Dar...
Am pierdut ceva timp să scriu asta.Pup minioni :))
^.^ °.^
CITEȘTI
❤ Forever young ❤
Short StoryBliss Carter și Mona Curtis, două surori de cruce, adolescente frumoase, boboace de liceu, trăiesc o lume nouă. Împreună stau într-un cămin drăguț, într-un cartier mai retras de populatie. Ele vor afla cum este să fii un adolescent departe de casa p...