《 Bliss p.o.v. 》
-Un toast pentru familie, închină tatăl meu paharul ridicându-se în picioare.
-Pentru familie, spunem la unison în timp ce toastăm între noi.
În sfârşit o atmosferă plină de zâmbete şi iubire. Fără suferință, agonie, singurătate.
Îmi învârt privirea prin sufragerie. Luminițe sclipitoare transformau cina din această seară într-una de poveste. Mi-ar fi plăcut să fiu cu verișorii şi sora mea Belinda ( căreia îi ziceam Bee pe scurt în copilărie deoarece îi plăceau albinele la nebunie) în jurul bradului de Crăciun jucându-ne. Părinții stând la masă cu mătuşa Kate, unchiul John şi bunica Ellene. Şi cu ceilalți unchi şi mătuşi pe care nu-i mai înşir deoarece sunt destul de mulți.
În prezent majoritatea rudelor fie au plecat în vacanță, fie au fost ocupați, fie... Nu mai sunt..Îmi este foarte dor de ei. Mai ales de bunica Ellene. A murit acum 5 ani, dar în fiecare an de Crăciun mă gândesc la ea iar mama ştie prea bine asta.
Îmi scutur capul pentru a alunga lacrimile adunate în colțurile ochilor.O privesc pe Mona care stătea În fața mea jucându-se cu furculița şi zâmbind.
Îi dau pe sub masă cu piciorul în gleznă şi îi arunc privirea de "Fată îndrăgostită cu capul în nori". Chiar dacă ea nu îşi dă seama sau poate neagă acest adevăr, s-a îndrăgostit de Charlie.
Ea îmi răspunde dându-mi un şut de toată frumusețea în picioare de am fost nevoită să îmi muşc buza de jos ca să nu țip.
Chris mă înghionteşte cu cotul în braț iar părinții râd de noi în barbă.
-Vă rugăm să ne scuzați, avem ceva de dicutat între patru ochi, spun trăgând-o pe Mona de mână.
Ea protestă dar o iau cu forța.
-Îți place de Charlie nu-i aşa? îi zic imediat ce ajungem în camera mea veche de la etaj. Îmi încrucişez brațele la piept şi bat din picior așteptând răspunsul ei.
Ea se înroşi imediat la față şi îşi aplecă capul pentru a evita un contact vizual cu mine. Ea ştie că ştiu dar tot se emoționează în fața mea când vine vorba de băieți. Hm... înainte nu se intimida atât de tare. Uf...
-Eu... Nu... Nu! se răsti la mine acum şi mai roşie.
Zâmbesc. E imposibil să nu o îndrăgesc când reacționează aşa.
-Atunci de ce sfidezi roșiile cu nuanța ta de roşu din obraji?
-Pentru că... pentru că... nu îmi place de el ok?
-Încă îți mai place de Chris? întreb neliniștită.
Mona mă privi cu ochii mari şi clătină din cap.
-Nu. Nu aş mai putea să fac asta. Crezi că mai eram aici, stând în fața ta dacă îmi mai plăcea?
-Nu ştiu.
Privesc în altă parte, numai în ochii ei nu. O tăcere mormântală s-a lăsat între noi.
Nu ştiu cum să mai scot untul din ea. Vreau să o ajut să se deshidă față de ceilalți. E la liceu acum! Îmi amintesc că şi la grădiniță era mai vorbăreață.-Putem pleca la ceilalți acum? întrebă pregătită să plece.
-Nu, până nu îmi spui adevărul. Îți place de Charlie?!
-La naiba, Bliss, ți-am spus deja că nu îmi place de Charlie! urlă Mona ieşind din cameră şi lovindu-se brusc de... Charlie.
Doamne, ce sincronizare proastă!
《 Mona's p.o.v. 》
După ce ies din camera lui Bliss urlând, din cauza nervilor şi a întunericului mă lovesc de cineva. Îmi ridic privirea şi o întâlnesc pe-a lui Charlie.
Arăta... rănit. De cuvintele mele...
Dar de unde a auzit..? Țipai ca o descreierată, normal că te-a auzit.- Charlie, eu...
- Nu e nevoie să mai spui ceva, mă întrerupe el. Am auzit deja tot. Am venit să văd unde sunteți, m-a trimis mama lui Bliss.
Vai de viața mea, am stricat TOTUL! Chiar acum de sărbători. Haide Mona, spune-le adevărul! Nu strica momentul ca de obicei!
În loc să deschid gura, îmi muşc obrazul pe dinăuntru şi fug ascunzându-mă în baie. Încui uşa pentru a fi sigură că îmi pot plânge de milă fără să fiu deranjată. Da' de unde! Bliss şi Charlie au venit imediat după mine strigându-mă şi bătând în uşă! Normal că le pasă de mine, ei se gândesc la binele meu. Dar eu ce-am făcut? M-am ascuns în baie ca un țânc. Sunt atât de... de... de...
-Mona, haide, ieşi şi spune-ne ce-ai pățit, aud acum vocea lui Chris în fundal.
Mă duc la chiuvetă şi îmi dau cu apă rece pe față. Machiajul de împânzeşte pe toată fața. Mă uit în oglindă. Aveam pe obraji numai rimel. Arătam ca o vrăjitoare rea care plânse mult. Mă spăl pe obraji până când rimelul se ia de tot.
Insistările lui Chris, Charlie şi Bliss de a deschide uşa continuau. Am decis să ies de acolo pentru că mă durea capul deja.
Dar de data asta am folosit fereastra.
"Aleargă pentru visele tale, prinde-le din urmă. Dacă cazi, te voi ajuta eu să te ridici. Sunt un înger fără aripi." ♡
CITEȘTI
❤ Forever young ❤
Short StoryBliss Carter și Mona Curtis, două surori de cruce, adolescente frumoase, boboace de liceu, trăiesc o lume nouă. Împreună stau într-un cămin drăguț, într-un cartier mai retras de populatie. Ele vor afla cum este să fii un adolescent departe de casa p...