Mona's p.o.v.
Cobor treptele căminului și mă apropii de el.
El le face semn copiilor că au liber pe ziua de azi și că pot pleca.
Copiii ascultă și pleacă dar unul mai rebel nu se putu abține să scoată un "Ooo! Gagică!!"
Îl studiez pe băiatul blond cu bucle din fața mea. Era la fel de tăcut ca mine. Timid să vorbească cu lumea. Deși avea un cerc de prieteni nebuni.
Aproape mă pierd în ochii lui albăstrui-verzi, când îmi atrage atenția:
-Salut.
Mă gândesc dacă să-i răspund sau să fug. N-aș fi vrut să vomit pe el. Simțeam că asta urma să se întâmple.
-H..hei..!
Îmi zâmbește, înțelegând că am emoții.
Îi zâmbesc și eu, apoi parcă trecutul mă lovește iar. În locul cel mai dureros...
Nu mai pot avea încrede în băieți.. Dacă e la fel ca și Nate?
-Sunt Charlie Hangton, îmi întrerupe el gândurile întinzându-mi mâna.
-Eu.. ăă.. Mona...
-Curtis? Mă completă Charlie.
-Da, răspund strângându-i mâna.
Avea mâna caldă, protectoare. Poate nu trebuie să mă tem de Charlie. Poate o să îl uit pe Chris...
Nu vreau ca Bliss să afle asta când se trezește. Deși a fost de față când Nate mi-a dezvăluit secretul. Dar...
-Ai vrea să trecem pe la gelateria aceea? Am putea după să ne dăm cu rolele prin parc. Știu că ai trecut prin multe în ultima vreme și aș vrea să te înveselesc.. spuse el zâmbind.
Aoleu! Câte chestii i-a spus Chris lui Charlie? Bine, o să-i acord o șansă.
-Sună grozav, îi spun.
Îmi zâmbește din nou și pornim în josul străzii. Poate înghețata va topi puțin emoțiile.
***-Un cornet cu caramel-căpșuni și unul vanilie- fistic, vă rog. Îi spune Charlie vânzătorului.
Bărbatul de după tejghea dădu din cap în semn că da și afișă un zâmbet. Mă uit la uniforma lui și văd scris pe un cartonaș: "Jack Moore."
În timp ce Jack umplea cornetele cu înghețată, nu mă puteam abține să îi privesc buclele lui Charlie. Erau așa fantastice.
Privirea îmi coboară spre hainele lui negre. Observ pe gâtul lui un tatuaj "Shayna <3"
-Ahhh!
-S-a întâmplat ceva? mă întreabă Charile privindu-mă încruntat.
-Nu! Nu... Totul e în regulă.. Pff...
Pufăi mai tare decât intenționam și îl stropesc cu salivă.
Aoleu! Sper că n-a observat.-Bine... răspunde el.
După ce ne luăm înghețatele, ne așezăm la o masă mai puțin murdară pe terasă.
Sper să nu mă comport ca o ciudată în fața unui băiat atât de drăguț.
CITEȘTI
❤ Forever young ❤
Short StoryBliss Carter și Mona Curtis, două surori de cruce, adolescente frumoase, boboace de liceu, trăiesc o lume nouă. Împreună stau într-un cămin drăguț, într-un cartier mai retras de populatie. Ele vor afla cum este să fii un adolescent departe de casa p...