#32 This is not a marriage proposal!

18 1 0
                                    

《Bliss p.o.v.》

Au trecut două săptămâni de la incidentul cu Mona. Când Mona şi Charlie s-au întors aproape spre dimineață, Mona mi-a sărit în brațe plângând şi suspinând. Am înțeles cât de rău i-a părut de atitudinea sa şi am iertat-o. Mi-am dat seama că a fost ceva mai mult în seara aceea căci avea un zâmbet tâmp pe față când era Charlie prin preajmă. Sper că în sfârşit au discutat şi au clarificat lucrurile între ei!
Oricum, m-am bucurat să îi văd pe toți alături de mine mai fericiți ca niciodată. În sfârşit simt că trăiesc cu adevarat!

În ultima zi din an, părinții au decis să sărbătorim tot acasă la noi cu părinții Monei. Băieții nu au putut veni deşi au vrut asta din tot sufletul. Părinții Monei nu se înțelegeau prea bine în trecut dar mă bucur că acum e totul bine între ei. Nu mai vreau ca Mona să sufere din cauza problemelor de acasă.

Ca să destindă atmosfera, tata a găsit în ultimul moment artificii de calitate şi le-am lansat din spatele casei. Nu pot să-mi dau seama când a trecut atât  de repede timpul. Ştiu doar că trebuie să mă întorc la şcoală luni. Sper să nu fie un calvar privirile colegilor. După atâta programă pierdută , trebuie să mă apuc serios de învățat. Noroc cu Chris care se oferă mereu să mă ajute. Îmi pot petrece după-amiezile învățând cu el.

Îmi arunc ultimul caiet de pe birou in ghiozdan. Bagajul e facut, mă pot întoarce la cămin cu Mona.

Deodată aud un zgomot pe balcon. Merg să verific la geam şi îl găsesc pe Chris bătând in uşa balconului.

-Ce faci la ora asta aici? îl reped când îi deschid uşa.

-Şi eu mă bucur să te văd , spune el cu un zâmbet mare pe față. Mă ia de după talie şi mă sărută pe frunte.

-Serios acum, zic imbujorată. Puteai folosi uşa de la intrare, ai mei nu au probleme.

-Dar mi s-a părut interesant să trec mai întâi prin căsuța ta din copac. De acolo se ajuge chiar uşor pe balcon. Nu strică să te mai surprind din când în când, explică el făcându-mi cu ochiul.

-Ce copilăros eşti! îl cicălesc.

El râde şi eu îi ciufulesc părul . La naiba, ador să fac asta, şi ştiu cât îl enervează.

-Bliss! strigă el iar eu fug în pat. El fuge după mine şi mă prinde de încheieturi aşa fel încât să nu pot scăpa. Stă deasupra mea şi zâmbește pervers. Părul lui îmi atinge fața. Mă priveşte drept în ochi şi mă sărută. Îl iau de după gât ca să nu plece. Îmi dă drumu la încheieturi şi mă trage de talie spre el. Se întâmplă atât de rapid, încât nu îmi dau seama când sunt deasupra lui. Mă mai sărută o vreme, apoi auzim pe cineva pe hol. Cineva intră în camera mea direct.

-Dragă, credeam că dormi... spune mama şi când îl vede pe Chris tresare. Bentița de ochi pe care o ținea în mână îi căzu.

Uuupsi.

-Buna seara, doamnă Carter, spune el dându-se jos de pe mine.

Mama ia o postură serioasă cu mâinile încrucișate la piept.

- Bliss, e tarziu maine trebuie să mergi la cămin, spune ea ignorându-l pe Chris.

-Cred că e timpul să plec... spune el dar îl opresc prinzându-l de încheietura mâinii. Se uită confuz la mine.

-Data viitoare poți veni pe uşa din față, încheie mama uitându-se la Chris.
Pleacă, probabil obosită după o zi lungă de muncă. Nu cred că ar reacționa aşa dacă ziua de azi nu ar fi epuizantă.

-În orice caz, eu, ăăă... spune Chris bâlbâindu-se.
Se scarpină în cap şi caută ceva în buzunare.
Îmi întinde o cutiuță mică cu o fundiță roşie şi o deschide.
Pălesc când văd un inel cu o piatră în formă de inimă roşie.

-Chris...

-Vreau doar să îți fac un mic cadou, eu...

Rămâne fără cuvinte. Urmează o pauză stânjenitoare. Încep să roşesc foarte tare.

-Stai calmă, nu vreau să te cer in căsătorite... încă, zice rapid când vede că mă foiesc neliniștită. Mă priveşte cu subînțeles şi îmi face cu ochiul.

Mă apropii şi iau inelul din locul lui. Îl privesc câteva secunde înainte să simt lacrimi în colțurile ochilor. El ia delicat inelul şi îl așează pe degetul mijlociu de la mâna stângă. 

-Era mai potrivită o brățară în acest moment, asa-i? întrebă Chris pufnind.

-Shhh... e perfect, şoptesc cu privirea plecată spre pietricica încrustată cu inițialele noastre. Încerc să ascund o lacrimă. Chris o şterge imediat şi îşi coboară degetele spre bărbia mea, ridicând-o astfel încât să îl privesc drept în ochi.

-Bliss...? Te iubesc.

Zâmbește.

-Şi eu te iubesc, Chris.

Mă sărută uşor apoi îl îmbrățișez. Îmi infund capul in umărul lui iar el mă mângâie pe spate.

Când îi întâlnesc privirea, observ că ochii îi licăreau. Părul ciufulit mă înnebunește, buzele lui mă atrag ca un magnet.
La naiba, îl ador pe băiatul ăsta.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 05, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

❤ Forever young ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum