#12 Ce-ar fi viața fără lacrimi?

29 2 0
                                    

Mona privi cu groază arma care se putea descărca în orice clipă asupra ei.

Timpul parcă stătea în loc, totul părea doar un coșmar de la prea multe filme horror. Presiunea era prea mare. În orice clipă ea își putea lua adio de la viața care i.a oferit doar tristețe și chin in toți anii copilăriei. Bliss a fost cel mai bun lucru din viața ei, i.a fost alături in zilele negre si o ajuta să nu se mai gândească la certurile din familia ei. Iar acum probabil era și ea la un pas de moarte. Din vina ei.

Nate apăsă pe trăgaci iar Chris se aruncă la pământ cu Mona.

Glonțul zbură pe lângă capul lui si o nimeri pe Bliss.

-La dracu, urlă Nate. Eh, măcar nu am irosit glonțul degeaba.

Chris se ridică rapid si se duse către Bliss care abia mai respira. În timp ce dezlega funiile, privi spre Mona.

Încă era întinsă la pământ, plângea și bătea cu pumnul in pământul tare. Numai ea știa ce spune printre lacrimi.

Dintr-odată sirenele mașinii de poliție inundară depozitul.

-La dracu! spuse el din nou.

-Nate Wilson! strigă un polițist dărâmând ușa principală. Lasă arma deoparte și ieși cu mâinile la vedere! Sau voi fi nevoit să trimit forțele speciale spre tine!!

Nate nu părea deloc îngrijorat, de parcă n-ar fi fost prima oară când il asaltează poliția in timpul unei malefice torturi.

Nate îl scuipă pe polițist între ochi si dădu bir cu fugiții.

Planul nu prea îi reuși căci doi polițiști îl prinseră de brațe iar unul din ei îi trase un pumn în coaste. Acesta se chirci la pământ tușind.

-Chris! De câte ori ți-am zis să nu te joci cu focul?

Chris se întoarse cu Bliss în brațe spre vocea bine- cunoscută. Mama lui vitregă și Emma stăteau în fața lui dezgustate.

-Oh, se pare ca iubițica ta a devenit o victimă, spuse Emma teatral. Stepheny va fi mai mult decât încântată când va auzi vestea.

Chris se încruntă urât la ele două și îi făcu semn Monei că e timpul să plece.

Se urcară în mașină și Chris scoase mașina cu viteză, făcând praf printre mașinile de politie.

" Mai rezistă puțin Bliss, în curând vor gusta toți din răzbunarea mea. Și zău că o să.l omor într.o zi pe nemernicul acela."

❤ Forever young ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum