Sâmbătă seara, Bliss și Mona se pregăteau pentru petrecerea la care au fost invitate de Farsorul Joe :).
Cu rochițe scurte și îndrăznețe de la Vogue, ele plănuiau să dea gata toți invitații.(nu știm de ce vor asta..sau poate știm...)
-Hei Bliss, ciripi Mona, pantofi cui sau balerini?
Bliss își schimonosi fața în cel mai criminal mod și bolborosi:
-Balerinii nu rimează cu balene? Și pantofi-cui cu modele?
-Ce are fata asta cu balenele.... chițăi Mona.
***
-Parchează aici!
-La...casa asta? se îngrozi Mona
-E destul de cute.... uite, cred că văd mașina lui Chris.În fața casei, erau aruncate mai multe sticle de bere deja goale.
-Se pare că băieții au dat drumul la lălăiala asta,se miră Bliss.Mona sună la ușă de 3 ori, dar nu primi nici un răspuns. Muzica era dată atât de tare încât practic creieru' dorea să plece naibii în concediu.
Bliss se înfurie si începu să bată cu pumnii în ușă. Mona intră în acțiune, vrând să își oprească prietena, care, se pare că s-a îmbătat numa' uitându-se la sticlele alea. Da' de unde...ușa zbură din balamale când Bliss îi dădu un șut.
.
.
.
. :))
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. o3 bu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Toți petrecăreţii rămân mască.
Joe se apropie de fete într-un stil maimuțăresc și zise:
-La mine acasă ușa nu se trântește. Uite ce-ai făcut fatoo, adaugă el arătând spre ușa strvoștri.-Nu e vina mea că ușa ta e second-doors, i-o întoarse Bliss bătând palma cu Mona.
-Nu avem nevoie de o revoluție, interveni Chris apărând pe neașteptate. Poate repara tatăl meu ușa, continuă el, holbându-se la Bliss.Mona își schimonosi fața și îl trase pe Chris într-o îmbrățișare.
-Asta pentru ce a fost? întrebă el
-Că ne-ai scos din " ușă " glumi Mona cu o voce pițigăiată.
-Mă bucur că ai spus "ne-ai", interveni Bliss băgându-se între ei doi.
-Gataa, toată lumea la distracție, cântă Chris, alergând cu brațele întinse de parcă încerca sa își ia zborul.Dj-ul porni muzica și toți încep să țipe și să danseze.
După ce se încinge atmosfera, de nicăieri apare o fată cu un microfon în mână.
Vrând să se facă auzită, pocnește cu degetele în microfon
-Probă, probă, se prosti unu' din spate deja băut.
Bliss nici nu mai fu atentă la restul lumii. Admira casa decorată în.... ce? aia e cumva hârtie igienică?.. și câteva baloane, dar cel mai frumos era globul disco care lumina imensa sufragerie în mii de culori.-Bliss, hei Bliss, se trezi ea scuturată de Chris.
După ce se trezi din lumea viselor, îl fixă pe simpaticul brunet cu ochi albaștrii. El îi zâmbi și își scoase la iveală gropițele.- C-ce ..? bolborosi Bliss.
-Joci adevăr sau provocare? o întrebă Chris.
-D-da, bâlbâi ea un răspuns.
Într-un colţ erau deja adunate mai multe persoane care formaseră un cerc.
Mona îi făcu semn să se așeze lângă ea.Bliss se sfii dar Chris o împinse pur și simpu de la spate.
Ea se așeză in stil turcesc ca toată lumea, apoi Chris se ghemui și el lângă ea. Apoi îi zâmbi din nou.
-So....cui faci onorurile Joe? se interesă Chris.
-Fratelui meu, desigur, zise el arătându-i lui Chris sticla de Wisky.- Voi..... sunteți frați? întrebă Mona fixându-și vârfurile părului în lumina chioară a globului disco din living.
-Poi nu? făcu Joe.
-Mă zăpăciți.....se bosumflă Mona.
-Tu nu ești sis cu Bliss? ridică tonul Joe.
-Aaa.... BFF..
-Dăă.
-Bă jucăm? Ce sf. pește faceți? se băgă o fată.
-Da, gata bine, învârt, sări Chris învârtind sticla.După câteva ture in care cei mai îndrăzneți primeau cele mai perverse provocări, Chris fu ales de sfânta sticlă, învârtită de o fată stil emo, si cu multe piercing-uri, Ashley Hollister.
-Provocareeeeee, țipă Chris ca disperatu'.
-Buun...făcu Ashley, holbandu-se când la Bliss, când la Chris.
-Te provoc să o iei pe Bliss de mână și să o duci la plimbare, la o distracție, ceva......Mona tresări iar toți jucătorii rămași întregi scoaseră un ooo
care precizau că este o provocare bunicică.
Chris o ajută pe Bliss să se ridice, apoi ieșiră împreună pe străzile întunecate și pustii.kboom ;)
M-am întors în forță pufuleți :*
Peste toate scuzele mele fiindcă am lipsit atât, (nu doar ptc nu am avut inspiratie, ci si ptc am stat si prin alte parti departe de net) as vrea sa stiu dacă vă place cărticica mea :o
Nici eu nu stiu de ce sunt așa scurte capitolele.
Dar nici nu vreau sa par o cerșetoare de voturi în ochii voștri.
Am o întrebare: vouă cum va apare numele Chris Blake
sau Drake?Pentru cei care au sărit peste această parte sau o închis cartea dezgustati de la primele rânduri citite, ...
soarta...
nnp ( nimeni nu-i perfect)
Să fiți fericiți citind alte cărți ;)
Nu sunt scriitoare... meh...kisses...:*
CITEȘTI
❤ Forever young ❤
Short StoryBliss Carter și Mona Curtis, două surori de cruce, adolescente frumoase, boboace de liceu, trăiesc o lume nouă. Împreună stau într-un cămin drăguț, într-un cartier mai retras de populatie. Ele vor afla cum este să fii un adolescent departe de casa p...