Bliss și Mona rămân pe loc panicate.
-Acum ți se pare o idee bună să îl dăm înapoi? zise Mona.
-Nu e vina mea că cei de la Chanel au o alarmă întârziată, ciripi Bliss.
Fetele se decid să suporte consecințele, dar când observă un tip apropiindu-se, fac un pas înapoi.
-Chris? făcu Mona surprinsă.
-Hei fetelor, le salută el.
Bliss se întoarse cu spatele, dar Chris o prinde de umăr. Fata tresare și oftează.
-Bliss....uite, începu el, mama mea e proprietară la Chanel de ani buni. Puține cazuri de furt au avut loc în buticul ei. Mai puțin de la o fată. Pot rezolva eu..
- Nu, poftim, îl întrerupe Bliss,dându-i colierul. Nu aș putea să mă mai întorc acolo după ce am făcut.
Chris vru să protesteze, dar o femeie foarte stilată se apropie cu 2 polițiști.
-Ele sunt! Ele mi-au luat unul din exclusivistele mele coliere! țipă femeia.
-Mamă, interveni Chris. E doar o neînțelegere, ce dra...
-Ofițer, du-le la secție, zbieră mama lui Chris, fără să își asculte fiul.
***
În secția de poliție, fetele îl așteptau de o oră pe ofițerul Oliver. Tot ce reuși Bliss să audă din camera alăturată, era că li se întocmea un dosar. Dacă părinții lor aflau, dădeau de un necaz mult mai mare decât acela de a sta pe un scaun de plastic într-o încăpere ce miroase tot timpul a cafea.
-E drăguț Oliver, mnu? șopti Bliss.
-Ah, iar te-ai îndrăgostit? o cicăli prietena ei.
-Nu este vina mea că se aseamănă cu Mike Cuceritorul...
-Cu cine?
-Mike Cuceritorul....fostul meu vecin...din familia Smith.
-Tipu' ăla.... făcu Mona, în timp ce Bliss o aprobă în stil "hai să dansăm din cap idiotule".
- Aproape e încheiat cazul! exclamă fericit Chris venind cu 2 cafele pe care le dădu fetelor. Ele îi mulțumiră politicos, apoi Mona îi făcu semn lui Chris să ia loc.
-Numai din vina mea, se plânse pentru a mia oară Bliss.
-Dacă iar începi cu asta, jur că....
-Chris? țipă o fată intrând în încăpere. Ce cauți aici?
Mona avea o presimtire ciudată, așa că își încrucișă brațele.
-Păi.....
-Domnițelor, fu întrerupt Chris de către ofițer, puteți pleca.
Fetele se ridicară, iar Bliss încercă din răsputeri să ocolească fata care avea un parfum prea puternic.-Crezi că e iubita lui? întrebă Bliss imediat ce urcară în mașina Luxury a Monei.
-Nu cred că e așa tontălău, răspunse Mona.
Bliss făcu ochii mari și fixă oglinda retrovizoare.
-Ce e?
-Pătura aia, nu era acolo nu?
-Cum adică, tresări Mona. Se întoarse și văzu ca ceva mișca sub pătură.
Deodată pătura mișcă și mai tare, iar de sub ea ieși o persoană.
Fetele începură sa țipe, iar omul din spate mârâia ca un monstru.Suspaaans muahahahaha :D
Scuze că sunt așa malefică.
:*** pufuleții mei :"))
CITEȘTI
❤ Forever young ❤
Short StoryBliss Carter și Mona Curtis, două surori de cruce, adolescente frumoase, boboace de liceu, trăiesc o lume nouă. Împreună stau într-un cămin drăguț, într-un cartier mai retras de populatie. Ele vor afla cum este să fii un adolescent departe de casa p...