Chris p.o.v.
Intru grăbit în salon și o privesc pe Bliss care stătea nemișcată. Îmi mijesc ochii mai atent și îmi dau seama că respiră.
În urma mea, Mona privi îngrijorată spre Bliss.
Tremura foarte tare, iar de la răceală arăta îngălbenită la față.Mă simțeam prost, așa că o mângâi pe spate încurajator.
Ea îmi zâmbește cu lacrimi în ochi.-Te duc acasă, și nu mă refuza, arăți groaznic, îi spun pe un ton superior.
Ea dă din cap aprobator fără să scoată un cuvânt. Mai privește odată spre Bliss apoi ieși. Privesc și eu în urmă apoi închid ușa.
Cobor rapid și dau fuga la farmacia din colț, să-i cumpăr Monei medicamente pentru răceală. Când ies din farmacie o zăresc pe Mona ferindu-se de un grup de băieți.
Trec pe lângă ei de parcă eram un pittbull printre chuaua.Urcăm în mașină și o întreb:
-Ce ți-au zis?
-Nimic ....
-Mona!
-Nu, nimic, mereu își bat joc de mine când trec pe aici.
-Poftim? Păi mie de ce nu mi-ai zis?
-Ești foarte distant cu mine, Chris.... Nu pot.. Nu...
Îmi înghit un nod de vină din gât. Încerc să găsesc ceva, orice să o consolez... La naiba, chiar trebuie să-i caut un iubit!!
Ies din parcare și scot mâna pe geam arătând degetul mijlociu găștii de băieți.
Aceștia mă înjură, ceva ce era de așteptat.-Chris!! mă apostrofă Mona. Nu rezolvi nimic cu asta. Doar te cobori la mintea lor de needucați.
Deja îmi venea să o dau pe ea jos din mașină.
Tot drumul tac și înghit să nu spun vreo prostie de față cu Mona. E foarte sensibilă în ultimul timp. Din mai multe motive.
O las pe Mona în fața căminului. Îi întind sacoșa încercând să par serios.
-Ai grijă de tine.
E tot ce am putut să spun în ultimele 5 minute...
-Mulțumesc, îmi spune și plecă.
Mă gândesc din nou la gașca aia de băieți. Toți urlau și înjurau ca hunii, numai unul stătea retras și o admira pe Mona, neavând curajul să protesteze.
Rânjesc aproape râzând, venindu-mi o idee.
CITEȘTI
❤ Forever young ❤
Short StoryBliss Carter și Mona Curtis, două surori de cruce, adolescente frumoase, boboace de liceu, trăiesc o lume nouă. Împreună stau într-un cămin drăguț, într-un cartier mai retras de populatie. Ele vor afla cum este să fii un adolescent departe de casa p...