Ecrin Bozkurt
Resmi nikahta kıyılmıştı tamamen ben bitmiştim Karan'ın söyledikleri ise öldüğümün kanıtıydı gerçekten de söyledikleri vicdansızcaydı ne eksik nede fazla kaynanamın yönlendirmesi ile Karan'ın yatak odasına doğru yürümeye başlamıştım.
Bir düğün bile yapmamıştı açıkçası umrumda da değildi bu benim de işime gelmişti açıkçası o şatafatı insanları görmeye tahammülüm bile dahi yoktu Karanın yatak odasının önüne geldiğimizde kaynanam,
" Kızım bu saatten sonra ne söylenir bilmiyorum açıkçası keşke Karan'ı sevdiğin ,aşık olduğun için burda olsaydın keşke şartlar böyle değil de başka şekilde olsaydı ne desem ,ne yapsam biliyorum ki değişen birşey olmayacak Allah'tan sadece sana sabır dileyebilirim inşallah birgün Karan gerçekleri anlar ve senin masum olduğunu ,suçsuz olduğunun farkına varır güzel kızım biliyorum ki burda suçlu olan oğlum Merttir keşke böyle bir şeye kalkışmasaydı ."
Ne söylerse söylesin artık bir faydası yoktu evet Mert kaderimi çizmişti beni bu ateşe ablamla atmıştı fakat Karan azrailim olmuştu ben den herşeyimi almıştı yalvarmalarımı, o kadar direnmelerime aldırış etmemişti benim sonum olmuştu bu saattten sonra ne yapsam faydasızdı.
Odanın kapısını açmadan önce kaynanama son kez bakmış onu öylece orada bırakıp odaya girmiştim Karan'ın odası çok büyük, aynı adı gibi koyu renklerle döşenmişti nereye bakarsanız siyah ve gri renkler hakimdi daha önce de bu odaya baktığım da içim kasvete bürünmüştü .
Yatak en az dört kişinin de sığabileceği büyüklükteydi o yatakta masumiyetimi en kötü şekilde Karan tarafından kaybetmiştim her bakışım da o gün gözlerimin önüne geliyordu yatağın üstünde ise Karanın söylediği paket duruyordu her ne kadar bakmak istemezsem de mecburen yatağa doğru giderek titreyen ellerimle paketi açtım.
Biran gözlerime inanamadım gördüklerim yanlış mı diye kontrol etmek için tekrar pakete baktım mürdüm renginde transparan bir gecelik iç çamaşırı takımı bulunmaktaydı bu adam beni ne zannediyordu ucuz bir kadın mı hayatta bunları giymezdim ne yapacaksa yapsın umrumda dahi değildi.
O kadar da uzun boylu değildi aldıklarını çıkardığım da paketin içinde bir not gördüm üstünde ismim yazıyordu merak edip notu açtım bu not Karan'dandı içinde ,
" Karıcığım şimdi bunları giymemek için direneceksin biliyorum sakın bu hataya düşme yoksa ben bizzat sana giydirmek zorunda kalırım bilirsin kafama koyduğumu yaparım ."
notu okumayı bitirdiğim de beynim den adeta vurulmuşa döndüm biliyordum ki yapardı onun bana bunları giydirmesi yerine istemesem de ben giyecektim giyinme odasına geçip yavaşça gelinliğimi çıkardım boy aynasından kendime baktığım da bir ölüye bakıyordum sanki eski halimden eser dahi yoktu.
Üstümde ki iç çamaşırlarını tek tek çıkarıp Karan'ın aldığı trasparan iç çamaşırını, geceliği giymeye başladım on sekiz yaşında olmama rağmen yaşıtlarıma göre ideal vücut hatlarına sahiptim ne küçük, nede büyük göğüslerim vardı orta büyüklükte göğüslere sahiptim Karan'ın aldığı iç çamaşırların dan da bu belli oluyordu.
Vücuduma orantılı olarak yuvarlak hafif çıkıntılı kalçalara sahiptim 1.60 boyunda, mavi gözlü, sarışın, bembeyaz bir tene sahiptim saçlarımı ,tenimin rengini annemden ,gözlerimi ise babamdan almıştım.
Keşke hiç doğmasaydım böylelikle ablamın acımasızlığına maruz kalmazdım her zaman beni çok sevdiğini sanırdım bana birşey olduğunda ilk önce o koşardı beni yanından ayırmazdı ne kadar da aptaldım beni ateşe o atmış babam ise idam sehpasına çıkarmış boynuma ilmeği geçirmiş Karan ise ayaklarımın altında ki sehpayı çekmişti.
Yüzümde ki makyajı silip odaya girmiştim nede olsa bir kaç dakika sonra azrailim gelecekti odanın kapısı açıldığın da içeriye Karan girmişti bana kararan gözlerle bakıp ,
" Afferin demek ki isteyince oluyormuş."
Dediğin de ona cevap dahi vermedim Karan 1.92 boyunda kaslı iri vücutlu ,simsiyah gür kirpiklere ,saçlara sahip, kirli sakallı ,esmer tenli ,simsiyah gözlere sahipti adına yakışır bir isme sahipti heybetli bedeni ile iki büyük adım da yanıma gelmiş beni baştan aşağı süzmüştü .
"Mürdüm renginin sana yakışacağını biliyordum senin renginmiş eh nede olsa zevkli bir adamım. "
Demişti üstündeki ceketi çıkarıp koltuğun üstüne atmıştı gömleğinin düğmelerini açtığında ise tekrar o geceyi yaşacağım için içim ürpermişti üstündeki gömleği de çıkardığın da sağ göğsünün üstündeki kurt dövmesi adeta gözler önüne serilmişti .
aynı onun gibi döğmesi de korkutucuydu pantolonunun kemerini açıp pantolonunun çıkarmaya başladığında gözlerimi kapatmıştım.
" Madem artık karımsın hem Allah katında hemde kanun önün de artık başka kadınlara gitmeme gerek yok artık sen ihtiyaçlarımı karşılayacaksın karıcığım ne zaman istersem seni koynuma alıp seninle birlikte olacağım e buda evliliğin şartlarından biri değil mi karıcığım."
Dediğin de bir anda gözlerimi açıp ona baktım dudağının kenarı hafif kalkmış bir şekilde bana bakıyordu bir anda dudaklarıma kapanmasıyla neye uğradığımı şaşırdım tepki göstermeme sinirlenip,
" Bana karşılık ver ."
Deyince öylece ona baktım dudaklarımı deli gibi sömürmeye başlayıp bir anda kucaklayıp yatağa beni uzandırdı bana uzun uzun baktıktan sonra üstüme uzanıp dudaklarımı öpüp boynuma yönelip boynumu öpmeye başlamıştı öylece hareketsiz bir şekilde uzanmış ne yapacaksa biran önce olsun ve bitsin istiyordum.
Göğüslerime geldiğin de sütyenin üstünden öpmeye başlamıştı daha sonra ise sütyenin kilipsini tek hareketle açıp odanın bir köşesine atmıştı göğsümün birini bir bebek gibi emmeye ,diğerini ise yoğurmaya başlamıştı istemsizce ağzım dan iniltiler kopmuştu bu onunda hoşuna gitmişti .
Diğer göğsüme de aynı işlemi yaptıktan sonra aşağılara doğru inmiş göbeğimi öpüp emmeye başlamıştı kadınlığıma doğru geldiğinde iç çamaşırımı bir anda çıkarıp onu da odanın bir köşesine fırlatmıştı kadınlığımı öpmeye aşağılara doğru inmişti.
Bacaklarımı iyice aralıyıp kadınlığımın girişini öpmeye başlamıştı dilini içime itmesiyle adeta neye uğradığımı şaşırmıştım
kafasını kadınlığıma gömmeye başlamıştı şuan bana ne olduğunu bilmiyordum vücudum adeta ben den bağımsız bir şekilde hareket ediyordu.Ona karşı içimde ilkel bir istek belirmeye başlamıştı hala kendime inanamıyordum bu ben kesinlikle değildim ben olamazdım iniltilerim odanın içini doldurmuştu Karan bacaklarımın arasıdan çıkmış.
" Merak etme bu gece uzun olacak bitirmeye hiç niyetim yok yalvarsan da durmaya niyetim yok zevk almaya çalış."
Deyince beni kolay kolay bırakmayacağını anladım üstümden hafif doğruluktan sonra baksırını çıkarıp odanın bir köşesine fırlatmıştı erkekliğini gördüğüm de gözlerime inanamadım neden o gece canım o kadar acımıştı anlamıştım tedirginliğimi anladığın da beni yatağa dabitlemiş tek hamlede içime girmişti.
Bir çığlık dudaklarım dan koptuğun da yavaş hareketlerle içimde gelgitlerine başlamıştı daha sonra ise hareketleri hızlı ve hoyrattı o gece defalarca kez benimle birlikte olmuş içime boşalmış, sabaha kadar benimle banyoda ,yatakta birlikte olmuştu.
Vücudum da öpülmedik yer adeta bırakmamıştı sabah yanımdan kalktığında ise kolumu dahi kaldıracak halim yoktu Karan bana dönüp,
" Bu gece kocanı mutlu ettin karıcığım yarın İstanbul'a gittiğimiz de seni yeni bir hayat bekliyor. "
Deyince hemen ona dönüp,
"Ben burda kalmak istiyorum lütfen beni götürme."
Deyince Karan saçlarıma yapışıp,
" Kes lan sesini altıma yattın diye senin istediklerini yapacağımı mı zannettin zerre değerin yok gözümde sadece ihtiyaçlarımı karşılıyorsun bunu bil bundan ötesi de olmaz zaten ."
Deyince neye uğradığımı şaşırdım saçlarımı bıramtıktan sonra beni parçalanmış bir halde yatakta bırakıp gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZIMDAKİ BOZKURT
RomanceKes lan sesini sana kim konuşman gerektiğini söyledi.Hem suçlusun hemde utanmadan cevap veriyorsun.Ben birşey yapmadım herşey Mert abi ile ablamın suçu lütfen beni bırak sana yalvarırım.Beni salak mı zannettin aklın sıra beni kandıracaksın Mert'i su...