Karan Bozkurt
Ecrin'i kendime ait spor odamda bıraktıktan sonra kaldığım odama doğru yönelmiştim hala aklım Ecrin deydi bu süre zarfında iyice güzelleşmişti hamilelik onu adeta başka birine dönüştürmüştü eski Ecrin gitmiş yerine adeta bir afedi devran gelmişti dış görünüşü iyice değişmişti.
Her geçen gün ona biraz daha kapılıyordum kendime nasıl engel oluyordum açıkçası bilmiyordum neyse ki üç buçuk ayın dolmasına sayılı günler kalmıştı ondan sonra kimse Ecrin'i elimden alamazdı odamın önüne geldiğimde içeriye girip altımdaki eşortman altını, baksırımı çıkarıp duşa doğru yol aldım.
Duşa girdiğimde suyu açıp ılık bir duş almaya başladım gözlerimi her kapayışımda Ecrin gözümün önüne geliyordu bana ne oluyordu açıkçası bilmiyordum Ecrin sayesinde ergen veletlere dönüşmüş feleğim şaşmıştı biran önce bu sürenin geçmesini istiyordum .
Daha fazla düşünmeden duştan çıkıp belime bir havlu sarıp yatak odamda ki dolabımın önüne yönelip baksırımı,gömlek ve pantolonumu giyip saçlarımı gelişi güzel düzeltip odamdan çıktım şuan bebeklerime çok ihtiyacım vardı onların varlıkları bana huzur veriyordu .
Eski yatak odama doğru yol aldığımda çoktan Ecrin'in odasının önüne gelmiştim içeriye girer girmez onun o muhteşem kokusu arsızca burnuma nüfus etti kokusu bile odamı kendisine esir etmişti bunları fazla düşünmeden yatağın karşısında ki koltuklardan birine oturup Ecrin'i beklemeye başladım.
Başka biri benim bu halimi görse inanamazdı ben her gece başka bir kadınla birlikte olan Karan Bozkurt adeta Ecrin'in elinde oyuncak olmuştum bende akıl namına birşey bırakmamıştı ilk başlarda ona olan sevgimi ,aşkımı anlamasamda sonraları anlamaya başlamıştım.
Bu süre zarfında baya bir pişmanlıklarım olmuştu Ecrin'i kendimden ilk başta iyice uzaklaştırmıştım Ecrin odaya girdiğinde beni görür görmez tepkisini göstermiş odadan çıkmamı istemişti ama benim buna hiç niyetim yoktu hele onu bu halde görünce nasıl oldu bilmiyorum ama o anda onu nasıl kucağıma alıp öptüm bilmiyorum o kucağımdayken yatağa doğru nasıl yol alıp onu yatağa uzandırdım bilmiyorum.
Suan kendimde değildim üstündeki badiyi yırtıp sütyenini bi çırpıda çıkarıp o dolgunluklara nasıl yumuldum hiç bilmiyorum biliyordum ki kendime gelmesem şuan orada onunla birlikte olurdum zorda olsa kendimi dizginlediğimde üzerinden kalkıp bu sürenin geçtiği gün neyle karşılaşacağını söyleyip odadan çıktım.
Evin merdivenlerini tüm hıncım ve hırsımla inip kapının önündeki adamlarıma bile bakmadan son model arabama binip hızla arabamı sürmeye başladım şuan aklımı toplamam gerekiyordu yoksa işin içinden çıkamazdım gece kulübümün önüne geldiğimde son model arabamın içinden inip gece kulübümün girişine doğru yol aldım içeriye girdiğimde Atilla beni görünce ,
" Ooo dostum biraz erkenci değilmisin seni bu saatte hangi rüzgar attı buralara ."
"Şuan seninle hiç uğraşacak vaktim yok özel odama bir şişe viski gönder bana yeter."
Bana şaşkın bir şekilde bakmasına aldırış etmeden buradaki odama doğru yol almaya başladım şuan yanlız kalmaya ihtiyacım vardı odamın önüne geldiğimde içeriye girip koltuklardan birine oturup kafamı geriye doğru yatırıp gözlerimi kapattım odamın kapısı açıldığında elinde bir şişe viski bir bardakla Atilla içeriye girdi.
" İçkini getirdim bir sorunmu var anlatmak istermisin herşey yolunda değil mi ."
" Şuan konuşmasak yoksa ağzımdan istemsiz şeyler çıkabilir kalbini kırmak istemem ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZIMDAKİ BOZKURT
RomanceKes lan sesini sana kim konuşman gerektiğini söyledi.Hem suçlusun hemde utanmadan cevap veriyorsun.Ben birşey yapmadım herşey Mert abi ile ablamın suçu lütfen beni bırak sana yalvarırım.Beni salak mı zannettin aklın sıra beni kandıracaksın Mert'i su...