17.

508 18 3
                                    

Tak alespoň vím že 31. července už bylo. To znamená že za necelí měsíc začíná noví školní rok. Myslím že bylo 30. června když mě unesl takže jsem tady měsíc. Když se mnou byl Snape hotoví, rozhodla jsem si s ním promluvit. Snad se nenaštve. ,,Takže za měsíc začíná školní rok?" ,,Ano. Domluvil jsem se s pánem zla že tě nechám dokončit studium v Bradavicích. Nebudeš ale trávit svůj volný čas ve Zmijozelské společenské místnosti, mimo vyučovací hodiny se budeš držet u mě a budeš spát se mnou v mém učitelském bytě. Na nějaké povídání s kamarády, krom Draca, můžeš rovnou zapomenout." ,,Dobře, děkuju." ,,A nevíte jestli je Harry na živu?" Snape mi věnoval mírně podrážděný pohled ale odpověděl klidně. ,,Neví se kde je, to pravděpodobně znamená že je v bezpečí. Jsou zvěsti, že byl na svatbě u Weaslyovích, v den kdy padlo ministrstvo. Bill přežil, má jen nehezké jizvy. I ostatní tví přátelé by měli být v pořádku. Vlastně, Ronald údajně umírá na kropenatku ale jinak jsou jistě v pořádku." To poslední řekl s mírným úšklebkem. Vím že Rona nemá rád ale tak trocha empatie by neuškodila. Radši jsem to přešla. Lehla jsem si do postele a přikryla se. Alespoň už něco vím. Jen doufám že Ron bude v pořádku. Cítila jsem jak si Snape lehl za mě, sevřel mě v pevném objetí.

Tohle už je příliš ~ Severus SnapeKde žijí příběhy. Začni objevovat