98.

273 14 0
                                    

Pevně jsem ho objala a on mě políbil do vlasů. ,,Prosím, zůstaňte se mnou." ,,Dobře." Zvedl mě a políbila jsem ho. Podívala jsem se na Harryho, očividně se mu to co viděl moc nezamlouvalo a proto se k nám otočil zády. Když mě Severus pustil, šla jsem k němu. ,,Cokoliv pokud budeš šťastná, budu to respektovat ale jsou věci které vidět nepotřebuju. Ještě jedna věc Angeliko, vezmi si tohle, umožní ti to promluvit si s rodiči. Potom se toho zbavím." Harry mi podal kámen vzkříšení. ,,Děkuju." Chvíli jsem váhala ale potom jsem se Harrymu vrhla kolem krku. ,,Hrozně moc jsi mi chyběl." ,,Ty mě taky. Měl jsem o tebe strach."

Odešla jsem do jedné z učeben a pomocí kamene jsem přivolala své rodiče. Severus mi slíbil že na mě počká na chodbě. Lupin si s ním chtěl promluvit takže jsem si byla jistá že k tomu využili tuhle chvíli.
Přede mnou se objevila nejdřív má matka a potom i otec, nebyla jsem si jistá co si myslet. ,,Vím že si o mě myslíš že jsem hrozný člověk ale prosím, odpusť mi. Byl jsem mladý a hloupí." ,,Dobře, chápu to." Potom promluvila má matka. ,,Zlatíčko, jsi si jistá že chceš být se Severusem?" ,,To že ti nepřipadal pro tebe dost dobrý neznamená že není dost dobrý. Nechápu jak jsi si mohla vybrat tátu. Ale tím lépe pro mě." James pokračoval. ,,Prosím zlatíčko, měj rozum, je o dvacet let starší než ty." ,,To není skutečný důvod proč ti to tak vadí že?" Povzdechl si. ,,Máš pravdu. Vadí mi on." ,,Od chvíle kdy jsi ho poprvé viděl ve vlaku do Bradavic jsi k němu byl hrubý a začalo to jen tím že řekl že chce být ve Zmijozelu a ani to neřekl tobě. Myslím že je očividné v kom byl problém. Chápu že jsi byl mladý a hloupí ale je vidět že s ním pořád máš problém a to ti prakticky nic neudělal. A ty mami, no, byla jsi hodně špatná kamarádka." ,,Já vím. Nebylo to ode mě hezké. Prosím nezlob se na nás. Máme tě moc rádi." ,,Nechci být protivná ale já nevím jestli vás mám ráda, neznám vás a z toho co o vás vím mi připadáte jako docela špatní lidé." ,,Naše láska k tobě je bezpodmínečná, jsi naše dcera Angeliko a moc nám na tobě a Harrym záleží. Respektujeme tvůj názor na nás." ,,Děkuju. Asi by jste byly dobří rodiče." Slyšela jsem jak někdo vzal za kliku a dovnitř vešel Severus a Remus.

Tohle už je příliš ~ Severus SnapeKde žijí příběhy. Začni objevovat