37.

382 16 2
                                    

Tento týden má Snape opravdu hodně práce a nemá na mě moc času. Chybí mi jeho pozornost. Už je půl osmé a on je pořád v ředitelně, měla bych mu připomenout že nemůže pořád jenom pracovat. Vstala jsem z křesla a opustila jsem byt. Trvalo mi dobrých deset minut než jsem došla až k chrliči který slouží jako vstup. Snapea překvapilo když mě viděl. ,,Potřebuješ něco?" ,,Už mi chybí vaše pozornost." Odsunul se od stolu a naznačil mi aby jsem si mu sedla na klín. Když jsem si sedla, znovu se přisunul a pokračoval ve vyplňování nějakých papírů. ,,Mám toho teď opravdu hodně ale když mě nebudeš rušit můžeš tu být se mnou." ,,Dobře." Obejmula jsem ho a sledovala jsem co píše. Už jsem začínala usínat když to konečně dokončil. Jemně mě vzal do náruče a zvedl se i se mnou. Odnesl mě až do postele a převlékl mě. Cítit jeho doteky bylo opravdu příjemné. Byla jsem opravdu unavená takže jsem rychle usnula.

Ráno jsem se probudila asi o hodinu dříve než obyvkle, otočila jsem se čelem k němu a zjistila jsem že už také nespí. Políbila jsem ho a brzy jsem poznala že myslí na to samé. Sundal mi oblečení a rovnou do mě tvrdě přirazil. Když jsme oba dosáhli orgasmu, nechal mě ještě ležet a šel se umýt, potom jsem už také šla do koupelny aby jsem se umyla. Upravila jsem se jako každý den, rozčesala jsem si stále ještě vlhké vlasy. Říkala jsem si že je nechám uschnout přirozeně protože vyučování začíná až za hodinu ale když to Snape viděl použil vysušovací kouzlo. Zkontrolovala jsem jak vypadám v zrcadle a opravdu mě překvapilo když jsem zjistila že moje vlasy vypadají dokonale. Snape v tom má očividně už praxy, když já používám kouzlo na vysušení vlasů, většinou jsem potom hrozně rozcuchaná. Na snídani jsme šli spolu ale potom se už naše cesty rozdělili. Ginny mi pochválila vlasy hned jak mě viděla a já jí popravdě řekla že to je Snapeova práce. Nevilla to opravdu zaskočilo. ,,Cože? Snape ti takhle hezky upravil vlasy?" Ginny byla také překvapená akorát Lenka se jen vesele usmívala. ,,Má přece dlouhé vlasy! Jasně že to umý!" ,,Ale vždycky je měl hrozně mastné jakoby si je vůbec nemyl. To až letos to vypadá že si je myje." Pokračoval Neville. Rozhodla jsem se to vyjasnit. ,,Dřív si je myl jednou týdně. Teď si je myje obden. Jsou lidi kterým se hodně mastí vlasy. A vy jste si toho očividně nevšimli ale i v minulosti byly dny kdy měl opravdu perfektně upravené vlasy." ,,Kdo by si toho měl- No moment. Ty jsi řešila dřív jak vypadají jeho vlasy? Jako všichni tak nějak ví že je měl mastné protože si z toho rádi dělají srandu ale tohle zní jakože tě jeho vlasy zajímali nebo spíš jakože tě on zajímal." ,,Říkala jsem vám přece že byl můj oblíbený učitel. Samozřejmě že jsem si všímala všemožných detailů které jste vy ignorovali, měla jsem u něho i hodiny na víc." Ginny na mě vrhla podezřívaví pohled. ,,Opravdu to bylo jen doučování?" ,,Ano Ginny. Opravdu mě jen učil lektvary." Neville se tvářil jakoby právě prozřel. ,,Už vím proč se k tobě vždycky choval tak hezky a pomáhal ti při hodinách! Od začátku tě chtěl a líbila jsi se mu. To je ale pedo-" ,,Mlč! Nevíš nic Neville. Mluvila jsem s ním o tom, vím pravdu jen vám ji nesmím říct. Jsi blízko ale není to tak zvrácené jak si myslíš."

Tohle už je příliš ~ Severus SnapeKde žijí příběhy. Začni objevovat