115.

271 9 2
                                    

Lorenzovi už jsou přesně dva měsíce. Dnes je prvního srpna a moje tělo už je bezpochyby úplně v pořádku. Jsou to tři měsíce co jsme se Severusem měli sex a myslím že dnes to přijde.
Severus právě přišel, doběhla jsem dolů a rovnou k němu. Pevně mě objal a zvednul mě, políbila jsem ho. Když mě postavil šla jsem zpět nahoru za Lorenzem. Nerada ho nechavám samotného. Asi po půl hodině za mnou Severus přišel a objal mě ze zadu. Políbil mě do vlasů, pohladil Lorenza po hlavičce a odešel. Už je osm a to je čas kdy Lorenzo chodí spát, uspala jsem ho a šla jsem do ložnice. Severus už na mě čekal, došel ke mě a vzal mě do náruče. Položil mě na postel a začal mi sundavat oblečení. Chvíli si jen prohlížel mé odhalené tělo než mě otočil na přicho. Pevně mě chytil a po chvilce jsem cítila jak do mě proniká. Udělal to pomalu a opatrně, ví že na to nejsem zvyklá a nechce mi ublížit. Přes to to bolelo. Jemně mě hladil a políbil mě do vlasů. Začal se ve mě pomalu pohybovat a bolest pomalu odezněla. ,,Zvládneš další dítě?" ,,Myslím že ano." Věděla jsem že zrovna tohle je věc na kterou můžu říct ne a respektoval by to ale nechtěla jsem. Čím dřív ty těhotenství a porody budu mít za sebou, tím líp. Zrychlil a po chvíli jsem po dlouhé době zase cítila jak mě naplnilo teplo. Ještě ve mě chvíli zůstal než mě pustil a lehl si vedle mě. Přitáhl si mě do pevného objetí a hladil mě po zádech.
Po nějaké době mě ale položil na záda a znovu do mě proniknul. Nečekala jsem to ale nechala jsem ho. Cítila jsem jak se blíží vrchol a brzy jsem se udělala. On se do mě udělal jen chvilku po mě. Nechal mě odpočinout a znovu mě přišpendlil k posteli a přirazil do mě. Jeho doteky byly hrubější než když začal. Byla to dlouhá noc, tolik orgasmů za sebou jsem ještě nikdy neměla. Trvalo to hodiny ale nevadilo mi to přes to jak unavená jsem z toho byla. Objema nám to chybělo.

Tohle už je příliš ~ Severus SnapeKde žijí příběhy. Začni objevovat