74.

286 12 1
                                    

Dnes ráno mě Snape probudil tím že mi začal sundavat oblečení. Nejdřív mě to trochu rozhodilo ale potom jsem se uvolnila a nechala jsem ho aby si dělal co chce. Pomalu do mě proniknul a začal přirážet, nakonec to bylo příjemné a užila jsem si to. Je výkend takže nemusím nic řešit, jen jsem na odpoledne domluvená s Dracem že se půjdeme trochu projít po hradu. Celé dopoledne jsem zůstala v posteli a Severus se rozhodl mi dělat společnost. Rukou jsem mu rozmotávala mírně zacuchané vlasy když jsem dostala geniální nápad. Začala jsem mu zaplétat cop. ,,Co to děláš?" ,,Nic." Podezíravě se na mě podíval. ,,No jen mě to tak napadlo a chtěla jsem to zkusit..." Rychle jsem cop rozpletla a políbila jsem ho. ,,No dobře."

Upravila jsem se a šla jsem ještě obejmout Severuse, už taky vstal. Draco na mě čekal před vstupní síní. Hned jsem ho obejmula. ,,Jak se cítíš?" ,,Už líp. Myslím že to bude dobrý." ,,Nechápu ten tvůj optimismus, někdy ti ho ale zavidím." ,,Brzy přijde velký převrat. Vše se změní." ,,K lepšímu?" ,,Ano."
Nakonec to ale bylo docela klidné a veselé odpoledne protože jsme se uvolnili a začali jsme dělat blbosti tak jako to bylo dřív běžné. Schovali jsme se do tajemné komnaty takže jsme měli jistotu že nás nikdo nesleduje. Vrátila jsem se až pozdě večer. ,,Neříkal jsem ti že se máš vrátit nejpozději v osm?" Podívala jsem se na hodiny. A sakra, přišla jsem o hodinu a půl dýl než jsem měla. ,,Omlouvám se, nějak to uteklo.."

Tohle už je příliš ~ Severus SnapeKde žijí příběhy. Začni objevovat