61.

303 11 5
                                    

S Dracem jsme si to opravdu užívali, dlouho jsme na sebe neměli tolik času a když tu konečně není Voldemort, nemusíme mít strach. Jednoho dne jsme seděli v obýváku a povídali jsme si když přišla Narcissa ještě s nějakými dalšími lidmi. Chvíli potom dorazil i Lucius a Bellatrix. ,,Je to pravda Cissy? Je to on?" ,,Draco by ho měl být schopný identifikovat." Bellatrix došla až ke mě a zvedla mě z křesla. ,,Myslím že by bylo lepší aby se na něho podívala ona, je to jeho sestra pozná ho lépe než Draco!" Narcissa mě ale zachránila. ,,Ne, za prvé, mohla by lhát aby ho ochránila, za druhé, i kdyby by nelhala, nechci ji stavit do téhle pozice kdy by prakticky podepsala jeho rozsudek smrti. Nezaslouží si takovou krutost, od začátku se dobrovolně podřizuje vůli pána zla." Vložil se do toho Lucius. ,,Máš pravdu, odveď ji prosím vedle, ať to po případě nemusí vidět." Narcissa přiměla Bellatrix mě pustit a odvedla mě do vedlejší místnosti. Ohlédla jsem se, no nazdar to je 100% Hermiona. Musím se modlit aby to přežili. ,,Zůstaň tady, nikam nechoď." ,,Dobře, děkuju." Posadila jsem se a čekala jsem co se stane. Slyšela jsem jak se tam dohadují než se celou budovou začal rozléhat srdcervoucí křik. Merline. Bellatrix nejspíš mučí Hermionu. To je v háji. Svět se zastavil a já zpanikařila. Co mám dělat? Nemůžu tam jít a říct Bellatrix aby přestala. Nebo ano? Ne to je hloupost, mohla by jsem z toho mít opravdu problém. Ale něco musím udělat, zabije ji. Celá jsem se třásla a rychle jsem se snažila přijít na něco co by jsem mohla udělat aby jsem jim pomohla. Nevím kolik času uplynulo když jsem slyšela obrovskou ránu. Vystřelila jsem ke dveřím a vešla jsem dovnitř. Viděla jsem Harryho, Rona, Hermionu a Dobbyho? Harry vyrval Dracovi z ruky hůlky a potom se přemístili. Bellatrix mezi ně ale hodila nůž, zabilo to někoho z nich? Jen jsem tam stála a vyděšeně jsem se rozhlížela po místnosti. Draco ke mě přiběhnul a pevně mě objal. ,,Musíme od tud Draca a Angeliku okamžitě dostat. Pán zla si musí myslet že jsme je poslali prič ještě než se tohle stalo. Rychle! Jděte si pro věci!" Byla jsem jako v tranzu, Draco mě vzal za ruku a odvedl mě do pokoje pro hosty než si šel pro své věci. Rychle jsem si pomocí kouzel zabalila všechny věci a běžela jsem za Dracem. Narcissa nás odvedla za brány jejich zahrady. ,,Rychle teď hned, musíte se přemístit do Prasinek!" Draco ji pevně objal než mě chytil za ruku. Využila jsem svou hůlku a přemístili jsme se.

Draco ve skutečnosti nejspíš zůstal do konce prázdnin doma ale prostě se mi to takhle hodilo do děje takže v tomto příběhu to bylo takhle.

Tohle už je příliš ~ Severus SnapeKde žijí příběhy. Začni objevovat