116.

275 8 0
                                    

Jsem znovu v očekávaní ale Severus si i přes to užívá mé tělo každý den. Blíží se mi konec druhého měsíce a Severus říkal že až mi začne růst břicho, bude na mě opatrnější ale do té doby si mě chce užít. Tentokrát se mi těhotenská nevolnost zatím úplně vyhýbá a je to o hodně lepší než minule takže s tím nemám problém.
Dnes se vrátil docela pozdě a Lorenzo už spal. Taky jsem už ležela když si pro mě přišel. Pohladil mě po tváři a potom mě odkryl a zvednul mě. Objala jsem ho a chvíli mě jen držel u sebe než mi sundal oblečení. ,,Klekni si." Poslechla jsem ho. Držel mě za vlasy a jemně mě hladil po tváři. Nebyla jsem si jistá co čekat. Zvednul mě a položil na postel, po dlouhé době mi zase nasadil pouta. Prsty jedné ruky si hrál s mím klitorisem a zároveň do mě zasunul dva prsty druhé ruky. Vždy když jsem se přiblížila orgasmu přestal a po chvíli zase pokračoval. Mohla jsem se z toho zbláznit. Už asi po osmé jsem se málem udělala když znovu přestal. Strčil mi prst který měl ještě před chvíli ve mě do pusy. Přidal druhý, třetí a potom všechny vyndal. ,,Tak si hodná." Pohladil mě a políbil do vlasů než do mě hrubě vrazil svůj úd. Držel mi pusu protože bez toho by jsem v tu chvíli vykřikla. Tvrdě přirážel a já cítila že se brzy udělám. Pevně mě držel, nemohla jsem se ani trochu pohnout. Nechal mě se udělat ale pokračoval dokud se také neudělal.

Tohle už je příliš ~ Severus SnapeKde žijí příběhy. Začni objevovat