Snape za mnou často chodil jak slíbil. Asi po dvou dnech madam Pomfreyová dovolila aby mě Snape vzal zpět k sobě. Kdyby jsem to tolik nechtěla, myslím že by se to snažila oddálit jak jen by to šlo. Snape mi řekl že musím znovu začít chodit na vyučování, říkal že můžu na hodiny chodit později nebo naopak chodit z nich dříve ale musím každý den alespoň na dva předměty. Dovolil mi si povídat s Ginny, Lenkou a Nevillem díky tomu jsem se na vyučování těšila. Byly moc rádi když to zjistili. ,,Slyšel jsem že jsi zešílela." Řekl Neville hned jak mě viděl. Ginny se přidala. ,,Prý jsi chodila bosá a jen v šatech ve sněhu." Lenka se mě chtěla zastat. ,,Ale chodit bosá je zdravé." Usmála jsem se. ,,No musím se přiznat že to je pravda a za své psychické zdravý neručím. Ale už je to lepší. Ještě před pár dny jsem si téměř neuvědomovala co se kolem mě děje. Madam Pomfreyová mi dala nějaký lektvar který od té doby beru, myslím že funguje takže se z toho snad dostanu." ,,A co ti Snape udělal? To nemohlo přece přijít jen tak z čista jasna. Byla jsi mimo minimálně měsíc." ,,Já jsem si říkala že je letos sníh nějak brzo... No já jsem nějak nevnímala čas. Snape se ke mě od chvíle kdy mě unesl chová pořád tak nějak stejně. Nesmím vám o tom moc říkat ale myslím že by se ke mě mohl chovat opravdu o hodně hůř. Problém je že už to trvalo dlouho a byla jsem dost izolovaná." ,,Máš z něho strach?" Lenka vypadala opravdu ustaraně na to jak bezstarostná obvykle je. ,,Ano ale zároveň se s ním cítím bezpečně. Je to hrozně zvláštní. ,,To zní trochu jako stockholmský syndrom..." Uvažoval Neville. ,,Tak znovu, já nemámám stockholmský syndrom! Myslí si to úplně všichni. Už mě to nebavý." ,,Promiň nechci se hádat." ,,Nezlobím se jen už to prosím nikdo neříkejte." ,,Angeliko!" Draco přerušil náš rozhovor. ,,Ahoj Draco." Šla jsem k němu. ,,Co ti bylo? Měl jsem o tebe hrozný strach. Snape nikomu nic neřekl a McGonagallová tě prý viděla ale také nic neřekla. Slyšel jsem zvláštní věci. Někdo tě prý viděl venku jen v šatech." ,,Ten někdo říkal pravdu. Nějak jsem se ztratila ve své hlavě... Už je to ale lepší. Madam Pomfreyová mi dala nějaký lektvar a vypadá to že funguje." ,,No tak hlavně že je to lepší. Kdyby cokoliv, přijď za mnou jo?" ,,Dobře, díky Draco."
ČTEŠ
Tohle už je příliš ~ Severus Snape
Fanfic15+ Kapitoly většinou vydávám každý den. Tento příběh začíná na začátku Harryho šestého roku v Bradavicích. Obsahuje ale vysvětlení toho co bylo před tím a je důležité pro děj. Nedoporučuji tento příběh slabím povahám. Některé kapitoli obsahují i...