39.

362 14 1
                                    

Vzpoměla jsem si na to všechno co se v posledních letech dělo. Následující dny jsem o tom hodně přemýšlela. Na můj první den v Bradavicích, po tom co mě zařadili do Zmijozelu mi nabídl že mě provede po hradu, přijala jsem a on se mi představil. Hned mi vysvětlil vše co jsem o kouzelnickém světě a Bradavicích nevěděla. Potom mě doprovodil ke společenské místnosti. První hodina lektvarů, narozdíl od Harryho jsem dávala pozor a proto že jsem se před tím než jsme jeli do Bradavic hodně učila aby jsem znala alespoň nějaké základy, byla jsem schopná už při první hodině odpovědět na několik otázek. Když potom zjistil že příprava lektvarů mi dělá i přes mou abilitu rychle se učit problém, začal mi při hodinách opravdu hodně pomáhat.
Když viděl že si na mě spolužáci dovolují, hned jim strhl minimálně dvacet bodů a dal jim školní trest což bylo vzhledem k tomu jak šikanu obvykle přehlížel podezřelé samo o sobě ale nikdo to moc neřešil. Druhý rok, začal mě opravdu hlídat a dávat na mě pozor, často mě sledoval když jsem procházela po chodbách a vždy měl přehled kde jsem kvůli obavám že by jsem se mohla stát cílem dalšího útoku, tak mi to v tu dobu vysvětlil. Třetí rok, když zjistil že jsem v chroptící chýši s Ronem,Harrym,Hermionou, Remusem a Siriusem, první co udělal bylo že se mě snažil dostat co nejdál od Siriuse a Remuse. Čtvrtý rok, při každém Harryho úkolu se držel blízko u mě a když jsem měla o Harryho strach, snažil se mě uklidnit, potom co Harry vyvázl z bludiště s mrtvím Cedricem mě hned odvedl prič aby jsem to neviděla. Pátý ročník, chránil mě a zastával se mě před Umbridgeovou, držel mě od Harryho a členů Brumbálovi armády dál různými způsoby aby jsem na ně neměla čas a Umbridgeová si nemyslela že k nim patřím. V tu chvíli to bylo sice nepříjemné ale zpětně jsem byla a pořád jsem ráda že to udělal, i tohle mi potom vysvětlil. Šestý rok, nabídl mi doučování, naučil mě nitroobranu. Je to zvláštní když o tom tak přemýšlím ale je to hezké. Pro něho jsem vždy byla mnohem víc než jen sestra slavného Harryho Pottera.

Tohle už je příliš ~ Severus SnapeKde žijí příběhy. Začni objevovat