Jsem ráda že se kledba Cruciatus nemusela opakovat. Jak jsem předpokládala už jen to samo o sobě potlačilo jakékoliv pochyby. Myslím že je na čase pochopit ten prsten, chci vědět jak mi může pomoct a jak funguje aby jsem věděla co čekat. Poprvé za celou tu dobu jsem si prsten nasadila, mím tělem projela vlna energie. Vzala jsem svou hůlku a šla jsem do komnaty nejvyšší potřeby. Snape říkal že tam můžu, ví že potřebuju zjistit víc o tom prstenu. Uvnitř na mě čekalo hned několik zkušebních cílů, našla jsem i nějaké knihy ve kterých jak jsem zjistila jsou zmínky o prstenu. ,,Jakékoliv kouzlo uděláš, když budeš mít prsten na ruce ve které držíš hůlku, bude mnohem mocnější než bez prstenu." Znovu promluvil zakladatel mé koleje. Rozhodla jsem se že to vyzkouším, ujistila jsem se že mám prsten na pravém prsteníčku a vyndala jsem si z kapsy hůlku. Namířila jsem ji na velké kovové brnění naproti mě. ,,Bombardo!" Brnění explodovalo, opravdu do bylo mnohem silnější než obyvkle, nedošlo pouze k úplnému zničení brnění ale také značného poškození jeho okolí. ,,Reparo!" Byla jsem v šoku když jsem zjistila že se mi opravdu podařilo to vše opravit. ,,Serpensortia!" Má hůlka vytvořila obrovského hada, mnohem většího než je obyvklé. Když jsem se ho zase zbavila rozhodla jsem se pro něco složitějšího. ,,Expecto Patronum!" Objevila se oslepující záře než jsem po dlouhé době zase spatřila svého patrona. Lvice, větší než kdykoliv před tím a cítila jsem že je opravdu silnější. ,,Co ještě ten prsten umý?" ,, Jak už jsi zjistila, můžeš se mnou mluvit, můžu ti radit když to budeš potřebovat. Také ti umožní neviditelnost. Stačí když ukazováčkem zakryješ Zmijozelský erb který na něm můžeš vidět." Postavila jsem se před zrcadlo a zkusila jsem to. Opravdu jsem neviditelná. Je to opravdu mocná věc. Má kouzla jsou i obvykle velmi silná a s tím prstenem si nejsem jistá že by proti mě třeba i pán zla měl šanci. Nemůžu ale dovolit moci aby mě zaslepila. ,,Je ten prsten viteál?" ,,Ano." ,,Koho jste zabil?" ,,Nějakého mudlu, nebylo to osobní, měl jsem ho po ruce." ,,Dobře. Děkuji za všechno." Opustila jsem komnatu nejvyšší potřeby, když jsem se vrátila, Snape už na mě čekal. ,,Přišla jsi na něco?" ,,Má kouzla jsou s tím prstenem mnohem mocnější, může mi radit Salazar Zmijozel, může mě zneviditelnit a je to viteál." ,,Byla jsi úspěšná jak vidím. Dávej na něj pozor, ve špatných rukách by to mohla být opravdu mocná a destruktivní zbraň." ,,Říkal že mi ho nikdo nemůže vzít a že patří jen mě. Nevím jestli by někomu jinému fungoval." ,,To je zajímavé. Takže si vybírá komu slouží a vybral si tebe." ,,Tak to říkal."
ČTEŠ
Tohle už je příliš ~ Severus Snape
Fanfiction15+ Kapitoly většinou vydávám každý den. Tento příběh začíná na začátku Harryho šestého roku v Bradavicích. Obsahuje ale vysvětlení toho co bylo před tím a je důležité pro děj. Nedoporučuji tento příběh slabím povahám. Některé kapitoli obsahují i...