26.

428 13 9
                                    

Tu noc jsem měla opravdu zvláštní sen. Byla jsem někde v lese, ve stanu s Hermionou, Ronem a Harrym. Poslouchali jsme prodlouženýma ušima nějakého muže který se představil jako Ted Tonks, poznala jsem hlas Deana Thomase, mluvili se skřety kteří se také rozhodli uniknout Voldemortově hrůzovládě. Sledovala jsem Rona,Hermionu i svého bratra, pokusila jsem se ho obejmout ale nešlo to, ,,Harry?".  Probudila jsem se a pohlédla do očí Severuse Snapea který se nade mnou skláněl. Zdálo se že o mě má strach. ,,Co se děje?" ,,Chovala jsi se.. zvláštně. Jakoby jsi byla náměsíčná. A mluvila jsi. Zdálo se ti o tvém bratrovi?" ,,Ano byl to zvláštní sen." ,,A není ti nic? Jak se cítíš?" ,,Mám strach, jinak mi nic není. Bylo to jen opravdu hodně zvláštní." ,,Pamatuješ si ten sen?" ,,Moc ne." Lhala jsem, myslím si že to nepoznal. Neměla jsem na výběr. Jsem si jistá že ten sen nebyl sen ale realita, opravdu se to stalo. Někdy v blízké době se to stalo. To ale znamená že Ron je s nimi, našli způsob jak přesvědčit ministrstvo aby uvěřili že je nemocný aby omluvili jeho nepřítomnost v Bradavicích a neměli problémi z toho že jejich syn cestuje s Harrym Potterem. Nevím jak to udělali ale je to geniální. Snape si mě přitáhl do objetí, otočila jsem se k němu čelem. ,,Opravdu si to nepamatuješ?" ,,Ne. Je to důležité?" ,,Z příznaků které jsem na tobě pozoroval se zdálo že jsi nevědomě pohlédla do minulosti či budoucnosti. To co jsi viděla se mohlo nebo může stát. Proto kdyby jsi si to pamatovala, mohla jsi se něco dozvědět. Myslím že by jsme měli nějak zapracovat na tvích schopnostech. Pokud se je naučíš využívat, budou ti dobře sloužit, mohou být opravdu užitečné." ,,Je tu jedna věc kterou o mě nikdo neví." ,,Chceš mi o tom říct?" ,,Mám hadí jazyk. Jsem si jistá. Slyšela jsem baziliška a rozuměla jsem Harrymu a hadovi se kterým mluvil. Před tím než jsme začali studovat v Bradavicích. Nikdo o tom neví protože jsem měla strach z toho že by to někdo zjistil. U Harryho to jde vysvětlit, pán zla na něho přenesl své schopnosti když se ho pokusil zabít. Ale u mě? U mě se to prostě jen stalo, prostě mám hadí jazyk protože proč ne. Nedává mi to smysl." ,,Ukážeš mi to zítra?" ,,Můžu pokud chcete." ,,Dobře. Stává se to, tato schopnost se může vyskytnout téměř u každého. Jen je to vysoce nepravděpodobné. Ty ale nezpochybnitelně patříš do Zmijozelu, tím by se to možná dalo vysvětlit. Když už se to stane takhle 'od nikud' jak říkáš, obyvkle se to stává těm které by si Salazar Zmijozel osobně vybral do své koleje kdyby žil." ,,To je zajímavé, to jsem se nikde nedočetla." ,,Není to příliš známá informace." Rozhodla jsem se že to chci, teď hned. Je to náhodné ale mám na to chuť ani nevím proč. Políbila jsem ho, můj nápad se mu očividně zalíbil protože mě přišpendlil k matraci a začal prohlubovat náš polibek. Rukama mě při tom hladil po těle. Odtáhnul se, zvednul mě a začal mi sundavat oblečení, když s tím byl hotoví, znovu jsem ho políbila, nechala jsem ho aby mi mačkal zadek zatímco jsem se svím tělem otírala o jeho chloubu. Položil mě na záda, vyndal si ho z kalhot a silně ho do mě vrazil. Počkal než začal přirážet, bylo poznat že si mě chce vychutnat. Až když jsem ho začala prosit, začal přirážet. Líbal mě na krku a hrudníku, chtěla jsem víc a víc, dávala jsem to jasně najevo a on mi rád vyhověl. Oba jsme se udělali ve stejnou chvíli. Usnuli jsme v obětí a byl to opravdu dobrý pocit.

Tohle už je příliš ~ Severus SnapeKde žijí příběhy. Začni objevovat