Snape se ušklíbl. ,,Tohle ti nebudu tolerovat, žádné tajnosti. Vzpomínáš si co jsem ti říkal?" Zmocnil se mě strach. Pevně mě chytil a ohnul si mě přes koleno, vyhrnul mi noční košili a pocítila jsem štiplavou bolest. Nebránila jsem se, uvědomovala jsem si že si za to můžu sama. Znovu si mě posadil na klín a obejmul mě. ,,A teď mi to řekneš nebo to z tebe dostanu po zlém." Při tom jak hezky se ke mě poslední dobou choval jsem úplně zapoměla jak je autoritativní. Děsí a vzrušuje mě to zároveň. ,,Přišel tam Ron, to on Harryho zachránil." ,,Dobře." ,,Neřeknete to nikomu?" ,,Ne. Chci aby jsi mi mohla beze strachu věřit." Uložil mě do postele a lehnul si vedle mě, přikryl mě a pevně objal. Užívala jsem si to, mám tu blízkost ráda. Když jsem se uklidnila, jemně jsem ho políbila, stále jsem cítila vzrušení z toho jak mě potrestal. Pohladil mě po zádech, pomalu po mém těle sjel až dolů a zmáčknul mi zadek. Zabolelo to ale vyvolalo to ve mě touhu po tom aby to udělal znovu. Lehla jsem si na něho a otřela jsem se svím tělem o jeho. ,,Vidím že nejsi tak nevinná jak vypadáš." Znovu se posadil a ohnul si mě přes koleno, chvíli mě jen hladil dokud jsem to nevydržela. ,,Prosím.." Začal jemně, bylo poznat že mi nechce to co chci dát hned. Postupně ale přitvrzoval a já cítila jak dole vlhnu. Aby toho nebylo málo, jednou rukou si při tom začal hrát s mím klitorisem, pomalu a po chvilce vždy přestal než pokračoval. Bylo to hrozně frustrující, pořád jsem chtěla víc. Bylo mi jasné že si zítra asi nesednu ale nemohla jsem si pomoct, po tvářích mi stékali horké slzy, nevěnovala jsem tomu pozornost. ,,Prosím, chci vás zase cítit v sobě." Zvedl mě a posadil si mě na sebe, hrozně to bolelo a musel to na mě vidět ale nevšímal si toho, chytil mě za krk a přitáhl si mě do polibku. Potom mě znovu položil na postel a ruce mi pevně držel nad hlavou. Ukazováčkem mi přejel po rtech než mi ho zasunul do úst. ,,Měla jsi pravdu, tohle je skvělá pomsta. Jsi jenom moje a není nic co by s tím mohli udělat." Vyndal prst z mé pusy. ,,Chceš to?",,Ano, prosím udělejte to." Zatlačil mě do matrace a hrubě mě políbil, brzy jsem ucítila jak do mě proniká a začíná tvrdě přirážet.
ČTEŠ
Tohle už je příliš ~ Severus Snape
Фанфик15+ Kapitoly většinou vydávám každý den. Tento příběh začíná na začátku Harryho šestého roku v Bradavicích. Obsahuje ale vysvětlení toho co bylo před tím a je důležité pro děj. Nedoporučuji tento příběh slabím povahám. Některé kapitoli obsahují i...