17 •ben de Evleniyorum !•

1.1K 76 42
                                    

Medya: Dilek ve Emre

Evet arkadaşlar bu sefer en heyecanlı ve en uzun bölümle karşınızdayım. Bu arada olaylar şimdi başlıyor. Geridekileri bence çok saçma bir şekilde uzatım ve fazla saçmaladım.

Ama bu sefer gerçek bir yazar gibi davranmak istiyorum ve bu bölümü uzata bildiğim kadar uzatacağım.

Lütfen emeğimin karşılığında vote ve yorum yapın please :)

___________

Ne!?

Siz: Gerçekten mi Hatice abla.

Siz: Yoksa şakamı yapıyorsun?

Hatice abla: ay niye şaka yapayım ayol bunun şakası mı olur be kuzum

Hatice abla: Ne o? Yoksa sevinmedin mi?

Ya ne demesin çok fazla sevindim teeee Allahım ya

Siz: hmhm çok sevindim zaten iki haftaya ordayım.

Bir saniye ya ben niye az önce sevinmediğimi söyledim Kendi kendime? Aman Allahım sanırım gerçekten deliriyorum.

Hatice abla: şu iki haftayı 4 gözle bekliyorum.

Siz: ben de abla 💕

Siz: şey kimle evleniyor acaba?

Hatice abla: bilmem, Sence?

Siz: bende bilmiyorum.

Hatice abla: hadi ama düşün belki bulursun çok şaşıracağın biri.

Siz: Açelya mı?

Siz: Açelya mahalenin en güzel kızı bu yüzden bence o.

Hatice abla: ne alaka dilek biz insanların dış görünüşüne mi bakıyoruz seçerken?

Siz: özür dilerim öyle demek istemedim. Hem açelya çok iyi biri.

Hatice abla: hem o çoktan evlendi.

Siz: ne?

Siz: o benden daha küçük değildi mi?

Hatice abla: evet, hâtâ kiminle evlendi bir bilsen

Siz: ayy kiminle çok merak ettim.

Hatice abla: bilmem, tahmin et bakalım?

Siz: off abla ben gidiyorum.

Hatice abla: ayy tamam tamam söylüyorum.

Siz: ayy çok heyecanlıyım.

Hatice abla: keremle evleniyor.

Siz: nasıl yani kardeşin olan kerem abimi?

Hatice abla: evet.

Siz: oha çok sevindim. Neden beni çağırmadınız?

Hatice abla: çünkü çok uzaktasın.

Bir saniye nasıl yani? Kerem abinin düğününe çağırmadı ama şimdi gelip selimin düğününe mi çağırıyor? Neden peki? Bu işin içinde bir iş yoksa benim adım da Dilek değil.

Siz: neden kerem abinin düğününe çağırmadın da selimin düğününe çağırıyorsun? '10.34'

Hatice abla: çünkü senin sınavın bitmek üzere oysa kerem 5 ay önce evlendi o sırada devamsızlıktan derslerinden geride kalırdın. '10.45'

Siz: ee hâlâ söylemedim selim kiminle evleniyor?

Hatice abla: kusura bakma ama onu söyleyemem sen gelip görürsün.

Siz: tamam abla öyle olsun o zaman

Hatice abla: o zaman görüşürüz kuzum.

Siz: Allah'a emanet abla.

'Hatice abla' mesajınıza "❤" bıraktı.

Allahım şuan bütün yaşıtlarım evleniyor. Hâtâ benden küçükleri  bile evlenmeye başlıyor. Ben hâlâ düşüneceğim diye ortalıkta geziniyorum. Bu çok saçma değil mi? En kısa sürede Emreye onunla evlenmeyi kabul ettiğimi söyleyeceğim. Selim bile evleniyor peki benim neyim eksik?

Tamam, kararım kesin yarın kesinlikle söyleyeceğim.

10 gün sonra ~

"Dilek, hayatım koş sonuçlar açıklanmış !" Diye bağırdı Emre.

Hayatı mı? Emre bunu ilk kez söylüyordu. Ve bu beni birazcık rahatsız etmişti.

Çünkü daha evlenmedik sadece bana çıkma teklifi etti ve 2 hafta sonra nişanlanacaktık. Tabi ben de söylediğim gibi 10 gün önce ona yarından itibaren kabul edeceğimi söylemiştim.

Emre ağaca yaslanmış beni bekliyordu. Güneşte gözleri ela rengine bürünüyorlardı. Aslında gözleri açık kahverengiler. Şu güneşteki gözlerine âdeta hayran kalmıştım. Çünkü gerçekten parlıyorlardı.

"Dilek ?" Diyip beni birazcık bile olsa ürktü.

"Hayatım? İyi misin?" Diyince yanına koşup oturdum.

"Emre" diyip rahatsızca yerimden kıpırdandım. 

"Efendim birtanem" diyince bu sefer gözlerine baktım.

"Evlenmeden önce şu hitabeleri kullanmasan?" Dedim utana, utana. Ve konuşmaya devam ettim.

"Çünkü rahatsız oluyorum" diyince birazcık üzülsede çok fazla beli etmedi.

"Sen nasıl istersen. Şimdi gel de sınav sonuçlarına bak. Ben kazanmışım" diyince en içten gülümsedim.

"Gerçekten mi?" Diyip duraksadım.
Ve konuşmaya devam ettim.

"Sana söz evlenince ilk işim sana sımsıkı sarılmak olacak " dediğimde gülümsedi. Ve telefonu bana uzatıp bakmamı istedi.

Hemen telefonu aldığım gibi sonuçlara bakmaya başladım.

"KAZANMIŞIM"

Diyip en içten gülümsedim. Bu sefer o konuştu. "Ee şu abinin düğününe ne zaman gidiyoruz Dilek?" Dediğinde ona baktım.

"Bir kaç güne gideriz merak etme" diyince merakla sorusunu sordu. "Seninle evlendiği mi söyledin mi?" Diyince kafamı olumsuzsuz anlamında saladım.

"Onlar bana kiminle evleneceklerini söylemediler supriz yapacaklarmış. Nen neden söyleyeyim" diyince hemen konuştu.

"Ne kadar gıcık bir abin var" diyince şişeyi kafasına fırlatım. "Doğru konuş"
Diyince büyük bir kahkah patlatı.

"Şaka yaptım ne kadar alıngan çıktın sen ya" diyince bende ona katıla katıla eşlik ettim.

______ 

Kapıyı çaldığımda derin bir nefes aldım. Çok gergindim. Uzun bir ardan sonra görüşecektik bu yüzden kalbimin ritmi âdeta yerinden oynuyordu.

Emreyle dönüp baktığımda gülümseyip konuştu. "Sakin biraz" diyince gülümsedim ve kapıya tekrar baktım.

Kapı açılınca ağzım açık kalacak şekilde oldu. Çünkü bize kapıyı açan: takım elbise giyen elinde de şakayık çiçekleri olan selim duruyordu, karşımızda.

"S-selim abi" dedim şaşkınlıkla. Bir bana bakıp birde Emreye baktı.

"Bu kim?" Diye sordu meraklı gözlerle.  Bir yandan da emreyi yukardan aşağıya süzüyordu.

"Ben de evleniyorum!"

Ayy elim koptu arkadaşlar lütfen emeğime karşı vote ve torum yapın please. Şimdiden teşekkürler.

Allah'a emanet <3

İmamın oğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin