16 •onu senden alacağım Dilek!"

1.1K 80 47
                                    

Yeni bölümüle karşınızdayım sınır gelmesede sizin için bölüm geldi. <33

İyi okumalar.

________

Ne yaptım ben ya. Allah belamı vermesin niye yaptım bunu ya. Allahım çıldıracağım. Şu iç sesimi dinlemekten çıldıracam. Gerçi ben ne zamandan beri şu iç sesimi dinliyor oldum ki.

"Ya da ben bir düşüneyim Emre" tam yüzüğü elime takacakken durdu. Ve bu sefer ayağa kalktı.

"Tabi sen nasıl istersen" diyip acıyla gülümsedi ve konuşmasına devam etti.

"Pişman olmanı istemem" diyip yine gülümsedi. Bende gülümseyip ;

"Ben artık gideyim geç oldu" diyerek mekandan ayrılacaken konuştu.

"Bekle arabamla seni eve götüreyim" diyip önden yürüdü. Ve arabasının anahtarıyla arabayı açtı.

"Saçmalama emre ben kendim giderim hem evim yakın" diyince itiraz ederek beni eve götürmeyi yine ısrar etmeye başladı.

Kabul etiğimde arka kapıyı oturarak yolu izlemeye başladım. Aslında evim buraya yakın değildi sadece beni eve bırakmamasını istemediğim için itiraz ettim.

"Şarı dinlermisin?" Diye sordu sevinçle.

Kafamı camdan kaldırıp ona baktım.
"Farketmez" diyince hemen cevap verdi.

"Hangi şarkıyı seversin ?" Diye sordu heyecanla. Gülümsedim.

Sanırım en çok sevdiğim şarkı Selimin geçenlerde arabasında açtığı şarkıydı. O kadar hoşuma gitmişti ki anlatamam. Ve o günden sonra favori şarkım o olmuştu.

"Son arzum" diyince hemen şarkıyı açtı.

Gelse bile son günüm
Yoluna alsa ölüm
gözlerimin önünde seninle geçen günüm.

Senden sonra kalbimi sevgilere kapadım. Ben seninle o günü bin yıl gibi yaşadım.

Son arzum nedir diye
Gelipte bana sorsalar
Gözlerime bakıp da herşeyi anlasalar

Son arzum nedir diye
Gelipte bana sorsalar
Gözlerime bakıp da herşeyi anlasalar

Açık gitmez gözlerim ölsem bile sevgilim.
Kulaklarımda çınlıyor seni anlatan sözlerin.
Aşkıma hiç dokunma bırak öylece kalsın.

Gerçek sevgi neymiş bilmeyenler anlasın.

Şarki çalırken gözlerimden bir damla yaş aktı. Bu da neyin nesiydi? Neden ben şuan ağlıyordum?

Sanırım büyüdüğüm için duygulandım. Yok canım ne alakası var. Sanırım şarkı için ağladım. İyi de neden şarkı için ağladığımı da bilmiyorum. Ama sanırım gözlerimi önüne selim gelmişti.

Onu gerçekten özlemiştim. O güzel yeşilimsi gözlerini özlemiştim.

Ay ben ne diyorum tövbe tövbe. Ne saçmalıyorum? Ama sanırım gerçekler bunlardı.

Aman Allah bilir artık ne zaman bir daha görüşürüz. Hem sanırım evlenmişti.

Yok canım evlenseydi bana da haber verirlerdi. Büyük ihtimale evlenmedi.

"Geldik" emre arkasına dönüp bana baktı. Derin düşünceme sonra konuşması beni birazcık bile olsa ürkütmüştü.

"Çok teşekkür ederim Emre" diyip kapıyı açtım.

"Dilek" diyip beni durdurdu. "Hmm?" Diyip sorusunu sormasını bekledim.

"İyi düşün tamamı ?" Diyince ister istemez başımı onayalar bir şekilde sallayıp arabadan indim.

Eve geldiğimde hemen doğruca üstümü değiştirip namazımı kıldıktan sonra bir kaç sayfa kuranı kerimden okuyarak doğruca yatağa gidip uyudum.

__________

Okula geldiğimde zeynep hemen elimden tutarak beni çekiştirmeye başladı.

"Zeynep ne oluyor yavaş olsana" diyince sinirle ba a dönüp konuştu.

"Kes sesini biraz be" diyince yüzümde çok fazla saskinlik vardı.

"Zeynep iyimisin?" Diye sordum endişeli, endişeli"

Beni aşağıdaki bodruma götürüp kapıyı kapattı ve üstüme yürüdü.

"Hani emreyle kardeş gibiydin lan yalancı" diye çıkıştı.

"Şuan bu ne alaka ?" Diye sordum şaşkınlıkla.

"Emre sana evlenme teklifi etmiş ve sen düşüneceğim demişsin" diyince alayca güldüm.

"Pardon? Ne demem lazım hayır! Defol seni zeynep seviyor bu yüzden seninle evlenemedi denemem lazım zeynepciğim ?" Diyip bu sefer ben çıkıştım.

"Bu sefer böyle olsun ama Emreyi elinden alcağım Dilek! Bunu sakın unutma" diyince vu sefer büyük bir kahkah patlatım.

"Seni red eden birine nasıl kendine aşık edeceksin çok merak ettim." Diyince

"Göreceksin, hemde çok yakında" diyip beni omzundan itirerek kapıdan çıktı.

Bu da neyin nesiydi? Ne yaşadım şimdi ben? Kafam karman çoman oldu.

.....

Hatice: Dilekkkkk

Hatice: harika bir haberim var koşşşşş

Siz: efendim abla?

Siz: dersteydim kusura bakma bakamadım.

Siz: bir hafta sonra sınava gireceğim. Sonra da aranacağım bu yüzden bur kaç gün yoğundum.

Siz: ne oldu abla inşallah kötü bir şey yoktur.

Hatice: 1 ay sonra Selim evleniyorrrr

Hatice: düğüne beklerizzz

Neee!?

Evet bu sefer sizin için bölümü uzatmış bulunmaktayım.

Neyse öpüldünüz bay

Bu arda karne gününde ne alıyorsunuz? Acil cevappp dürüst olalım💕

Benim ortalamam 82 de kaldı 😭😭😭😭

Hadi bayssss

İmamın oğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin