Heekese merhaba cok beklediginiz volum geldiii
Sınır: 15 vote 10 yorum
Size güveniyorum bence gelir <33
________
Söylediği şeyi idrak edemiyorken bu sefer gözlerimin içine baktı. Âdeta parlıyordu. Gözlerinden anlaşılıyordu. Gözleri -seni ruhumdan çok seviyorum- diyordu. Ama ben, ben sanırım...
Sanırım o gözle bakmıyordum, ona.
"Seni seviyorum Dilek." Diyip duraksadı bu sefer gözlerini kaçırdı ve konuşmaya devam etti.
"Canımdan çok seviyorum" dedi ama utanıyordu da. Çünkü yüzü kıpkırmızı olduğuna şuan şahitlik ediyordum. Aynı zamanda da bunları söylerken gözlerini kaçırıyordu.
Ne kadar da utangaç biri olduğunu 2 ay önce öğrenmiştim. 2 ay once üst sınıflardan bir kız sanırım üniversite 3. Sınıfa giden bir kız dayanamayıp ona çıkma teklifi etmişti. Bende buna şahitlik etmiştim.
Hatta Emreyle o kadar yakındı ki onla konuşmamı bile istemişti. Ama Emre naptı beğenirsiniz?
Kızı kenara çekip üst üste 1 aydır özür diledi. Kız kendini tutamayıp sesizce her ağladığında ise ona bir hediye alıp yanına bir sürü çikolatalar alırdı. Bir o kadarda iyi kalplidir benim Emrem.
Ve arkadaş kalmalarını istemişti kız da utana sıkıla kabul etmişti. Şimdi ise bana seni seviyorum diyordu?
Ama ya ben?
Ona karşı bir şeyler hissetmiyorum. Aslında ilk karşılaştığımda biraz heycan yapıyordum. Ama aslında bu bir sadece utanma idi.
Daha yakın olduğunuzda artık o dan utanmıyor, aksine çok yakın gibi davranıyordum.
Niye yalan söyliyeyim 40 yıl düşünsem Emrenin benden hoşlandığını anlayamazdım. Çünkü hiç beli etmiyordu, kendisi.
"Dilek ?" Diyip beni bu düşüncelerden kurtardı. Ona baktım bu sefer.
"Çok derinlere gittin ne oldu ?" Diye sordu merakla.
Gülümsedim, ama aslında bu bir hüzün gülümsemediydi. Gözümden sesizce bir yaş akıttım.
Hemen ayağa kalkarak ışıklara açttı. Ve bir peçete alıp göz yaşlarımı sildi.
"Dilek ?" Dedi hüzünlü gelen sesiyle. Ve konuşmaya devam etti.
"N-neden ağlıyorsun ?" Ama artık gid gide sesi daha da alçalıyordu.
Me yapıyorsun sen dilek. Adam o kadar hazırlamış yapmış ve senin yaptığın tek şey ağlamak mı?
Çok zavallısın. Acayip çok zavallısın Dilek. Ben olsam yüzüne bakmayıp giderdim lan.İç sesim bana âdeta bağırıyordu. Kendi kendime artık küfredecek haldeydin. Ama ben öyle birisi değildim. Yanı küfredecek biri değilim. Ama iç sesim sebebsizce bana bağırıyor ve küfrediyordu.
Sebebsiz yere mi gerçekten çok salak ve gerizekalısın Dilek!
"Ay yeter !" Diye bağırdım dükanın içinde. Etrafıma baktığımda aslında kimsenin olmadığını gördüm. Sadece hayal kırıklığına uğrayan bir âdet Emre vardı, karşımda.
"Şey Emre ben sana demedin" dediğimde, yüzünde bir sırıtış beliriverdi.
"Ne diyorsun" diye sordu az önceden soramam istediği soruyu.
Önce duraksadım sonra ise gözlerinin içine baktım.
"KABUL EDİYORUM EMRE"
Everett yine en heycanlı yerinde bırakıyorum ve sizi öpüyorum vote vermeyi unutmayın aşkımlar çünkü sizin için çok yorulup yazıyorum.
Öpüldünüz
Allah'a emanet <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmamın oğlu
Adventure~kapak tasarımı bana aitir. İyi okumalar. siz: Merhabaaa imam oğlu imam oğlu: Aleyküm selam siz: Ne!? imam oğlu: lafa, Merhaba diye başlanmaz beyfendi. siz: beyefendi mi? Jkjkjkjkjkjkj imam oğlu: güldürecek bir şey söylediğimi hatırlamıyorum. siz:...