•25• satık seni

907 55 18
                                    

Çok özür dilerim geciktirdiğimin farkındayım. Ama mâlum dersler gid gide daha da yoğunlaştı bu yüzden biraz gecikti. Bu arada ramazan bayramınız mübarek olsun kuşlarımm.

Bu arada lgs'ye girecek okuyucumlara bol bol şans diliyorum. Ve dua ediyorum. ♡

_____

Ter içinde uyandım. Nefes alış verişlerimi düzene sokmak için çabalıyordum o kadar korkmuştum ki gerçek diye. Allahıma bin kere şükür ediyorum ki rüyaymış. Geçen geceyi o kadar çok düşünmüşüm ki rüyalarıma bile girmiş. O günden bu yana selim ikide bir

"O gün benim için en güzel gündü." Diyip dursa da artık eskisi kadar utanmıyordum.

Abim gibi gördüğüm biriyle yaşadığım bu olaylar aklımın ucuna bile gelmemişti. Onu iki yıl önce bir abi olarak görümüyor da değildim.

Yüzümü selime çevirdiğimde ise bir bebek gibi uyuyordu. Yüzü o kadar masumdu ki... baka baka doyulmuyor gibiydi. Yüzünde -yanağında- belirgin ben vardı. Ona o kadar yakışıyordu ki o ben, adeta karşı tarafı hayran bırakacak bir şekildeydi.

Gözlerini yavaşça araladı. Onu izlediğimi fark edince sırıttı. "Güzel karım beni mi özlemiş?" Kıkırdadım.

"Selim yanımdasın nasıl özleyeyim?" Dedim alaycı bir ses tonuyla.

"Ne kadar anlamazmışsın sen. O anlamda söylemedim." Gözlerimi sonuna kadar açtım. Bu sefer omzuna vurdum.

"Ne kadar fesatmışsın sen öyle?" Saçlarını karıştırdı. "Hiç sorma senin yanındayken bir başka oluyorum." Gözlerimi kıstım.

"Hadi hadi bakayım marş marş işee." Ayağa kalktı ciddi bir şekilde. Ne yaptığını anlamaya çalışıyordum. Elini başına koyup "emredersiniz komutanım." Dediğinde güldüm. Bende bir şey diyecek sandım.

Üstünde bir şey olmadığını görünce sinirle yüzüne baktım. "Neden tişörtünü çıkartma alışkanlığı var sende?" Diye sordum sitemle.

Yaklaşıp yüzüme baktı. "Niye rahatsız mı oldun yoks-" sözünü yarıda kestim.

"Hadi selim hadi işeeee." Gülümseyip anlımdan öptü.  Sıcak dudakları alnıma yapışınca gözlerimi istemsizce kapadım.

"Akşam bir yere gideli mi?" Diye sordu merakla.

"Neden olmasın?" Gülümsedi. Yaklaşıp beninin üzerinden öptüm.

.....

"Hazırmısın karıcığım?" Diyince yülümseyip ona döndüm. Bana hayranlıkla bakıyordu.

Birden kapı çaldı. Anlamaz gözlerle ona baktım. "Birisini mi bekliyordun?" Hayır analımda kafasını sağa sola saladı hafifçe.

"Birlikte bakalım o zaman karım." Uaztığı eli tutup ilerledik. Çok şık giyinmiştik ikimizde. Kapıyı açtığımda ağzım şaşkınlıkla açıldı.

Üyvey babam ve annem burdaydı.
Ne işleri vardı bunların?

"Damat verdiğin para bitti." Dedi iğendiğim adam. "Evet damatım." Bu sefer annem konuştu. Kaşlarımı çattım. Bu sefer selime döndüm. Onlara öldürücü bakışlar atıyordu.

"Ne parası?" Diye sordum anlamaz bakışlar atarak.

Bunları en son, dini nikahtan sonra görmüştüm. Evliliğimize karşı çıkmışlardı. Nereden öğrendilerse artık.

Selim onlarla konuşup göndermişti.

"Dile-" selim tam ister istemez açıklama yapacakken annem lafa atladı.

"Hani biz seni satık ya."
Ne ne? Şuan hiç bir şey anlamıyordum.

"Satık derken?" Tek kaşımı havaya kaldırarak.

"Onunla evlenmen için bize para verdi bizde sattık işte. Yani anlayacağın onunla her gece geçirdiğin yıl para veriyordu ama 1 gün geciktirmiş bulunmakta bizde geldik bakalım dedik." Diyip devam etti. "Sonuçta 1 gece bedava geçti."

"Selim? Sen bunlara paramı ödüyorsun? Yani beni satın almış gibi mi davrandın?" Dini nikah kıydığımızı söylememişmiydi?

Her gece için paramı ödüyordu onalara!? Bunu bana nasıl yapar?

.......

Evet aşkomlar ramazan nasıl geçiyor????

Yorumlrınızı bekliyorum <3333


İmamın oğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin