8 •son arzum•

1.5K 101 34
                                    

Hoş geldiz. Bu gün sizin için 3 bölum yazmaya çalışacağım.

Belirlediğim Sınır gelmesede bunu sizin için yapıyorum <3

_____

"Ben annemi aradım ama açmıyor" dedim, selim'e bakmamaya çalışarak. Halil gittmişti şimdi ise Selim, 'yalnız kalmamız doğru değil birini arayın yanınızda kalsın' diyordu ama annem telefonunu hiç bir şekilde açmıyordu. Bunu dediğimde, Selim sıkıntıyla nefes verip sandalyeye oturdu ve elerini birbirne bağlayarak yere bakmaya devam etti.

"Siz olmasaydınız belki şuan fenalaşacaktım yeniden teşekkür ederim" dedim tebessüm ederek.

"Önemli değil, kim yerimde olsa aynı şeyi yapardı".

"Ama o yapmadı!" Dedim sesimi bir tık yükselterek.

"Kim yaptı bunu size ?"

"Ş-şey hiç kims-"

"Lafı dolandırmadan söylerseniz sevinirim".

"Üvey ..." dedim ama devam ettiremedim çünkü boğazım düğümlemişti. Sanki boğazımı biri sıkıyormuş gibi konuşamıyordum. Yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Gözlerim dolmuştu. Selimin yüzüne bakamıyordum.

"Üvey ?" Dedi cevap beklercesine.

"Ü-üvey babam".

"Üvey baban neden yapsın sana, bunu ?"

"Şey"

"Ney ?" Dedi yine cevap beklercesine. Zaten çok yavaş konuşuyordum, adamıda meraklandırmış oldum.

"Çünkü kapanmamı istemiyor tamamı, Allah'a sığınmamı da istemiyor. Rahatadınızmı şimdi?" Dedim gözlerimdeki yaşların akmasına izin vererek.

"Peki siz mi içtiniz içkiyi yoksa o mu içi-"

"O yaptı zorladı beni, Allahtan bayılmışımda başka bir şey yapmadı".
Dedim göz yaşlarımı elimin tersiyle silerek.

"Başka ne yapacaktı ki ?"

'Allahım sabır ya sanki beni sorguya çekiyo. Ya sabır, ya sabır !"

"Bunu söyleyemem" diyip hastane yatağındaki bataniyeyi üzerimden çekerek, ayakabımı ayağamada geçirerek.

Bileğinden tutup beni durdurdu. Sonra olayın farkına varması lazım ki hemen elini çekti.

"Şey özür dilerim ama bana soruların cevaplarını vermeniz gerekiyor"

"Söyleyemem diyorum neden anlamıyorsunuz" ben onun, bana ne yapacağımı söylesem utançtan yerin dibine girerim.

"Otururmusunuz rica etsem" diyince kafamı salayıp önündeki sandalyeye oturdum.

"Sizi dinliyorum" .

"Başka ne yapacaktı" gözlerimi kaçırıp duraksadım.

"Çok kötü şeyler".

"Neyler ?"

"Zina".

"Zina derken ?" Allahım sabır, sabır nasıl yapıldığınımı açıklamamı istiyor.

"Bildiğiniz zina işte"

"Anladığım kadarıyla sizinde rızanız var". Gözlerimi sonuna kadar açarak ona baktım sonra da gözlerimi üzerinden çektim.

"Hayır yok, ayrıca Allahın afetmediği şeyleri yapmam ben"

"Sizin rızanız yoksa bu tacize giriyor Dilek hanım"

İmamın oğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin