geçen bölümde final olacağını dair bir şey yazdığımda o bir şakaydı. Sadece ne diyeceğinizi merak ettim :)
İyi okumalar ^^
________
Selim
Derin bir nefes alıp gözlerimi kapattım.
Onun yüzü geldi gözümün önüne.Gözlerimi açtım.
Gülüşü geldi gözümün önüne.Başka bir şey düşünmeye çalıştım.
Başvurduğum işler, tatil planlarımı,
Arkadaşlarla buluşmalarımı,
Güldüğünde beliren gamzeleri çeldi düşüncelerime.Olamazdı böyle bir şey olmamalıydı.
Kaçmak kolay olan yoldu.
Kolay yolar sevmezdim ama ben.Aklımdan gitmesi için kısık bir sesle müzik açtım ve kullaklığı taktım.
Yatak büyük ve çift yatak olduğu için ben sağa Emre ise sola yatmıştı.
İnşAllah horlamaz.
Yatakta hareketlenme hisetiğimde bir gözümü açtım. Her yer kapkaranlık olduğu için gözümün açık olduğu gözükmüyordu.
Emre yataktan kalkıp yavaş adımlarla ilerlemeye başladı. "Nereye gidiyordu bu?" Diye sordum kendi kendime.
Kapı kapandığında hemen doğrulup çekmecemden silahımı aldım. Hiç bir zaman bunun burada ise yarayacağını düşünmemişimdir.
Yavaşça peşinden gittim. Nereye gidiyordu bu? Her yer kapkaranlık olduğu için zar zor görebiliyordum.
Bir saniye orası dileğin odası? İçeriye girip kapıyı kapatınca hemen telefonumu çıkartıp ses kaydını açıp sesi kaydetmeye başladım.
Eğer bir şey olursa lazım olur diye.
Emre pisi çok fazla sesiz konuşuyordu bu yüzden zar zor duyuyordum."Dilek" diyip tekrar konuştu. "Dilek kalk" diyince dilek bir anda bağırınca
Hemen bağırma sesi gitti. Sanırım ağzını kapatıyordu."Beni dinle dilek bir şey yapmayacağım" diyince dilekten ses çıkmadı. Sanırım hâlâ eli ağzındaydı.
Dalmamak için kendimi zor tutuyordum. Ama onu hapse atmam için bir sebeb değilmi bu? Benim onu hapse atmam gibi bir niyetim yoktu. Ama bu resmen tacizliğe girerdi, sonuçta.
"Bunlar yalan atıyor dilek cidden bunlara inandın mı?" Diyip devam etti. "Bizi kıskandılar o yüzden öyle dediler hadi gidelim burdan herhangi otele gideriz? He ne dersin?" diyince dilek lafat atladı.
"L-lütfen odadan çık emre!" Diye bağırınca artık sesi boğuk çıkıyordu.
"Bunu sen istedin" diyince daha da yaklaştım kapıya. Dileğin sesi boğuk geliyordu ama duyurabiliyordu. "Ne yapacaksın" diyince emre güldü.
"Gerçekten bizden olacağını mı sandın? İstediğimi alıp çekip gidecektim. Şimdide tam sırası.
Ya bana ayak uydurursun ya da son nefesin şimdi olur" der demez hemen kapıyı omzumla vurup içeri girdim.Anında silahı Emreyle doğrultup ses kaydını durdurdum. "Vallah da gözüm tutmamıştı seni" diyip yanına yaklaştım. Hemen elerini havaya kaldırınca saçlarından tutup sürükledim.
Dileğe hiç bir şekilde bakmadan dışarı çıkartım, Emreyi. "Addi herif"
Bu seslere herkes uyanınca annem başörtüsünü apar topar koyup yanımıza gelmişti.
"Oğlum bırak çocuğu ne yapıyorsun yine?" Diyince anneme baktım. Anne karakola kadar gidiyorum ben.
Sana dilek anlatır.Dilekten bahsetmek bile istemiyorum çünkü çok fazla ağlıyordu. Annemi durdurup "anne onu teselli et. Ve merak etmemesini söyle olurmu?" Annem kafasını salayıp dileğin odasına gitti. Ardından da hatice ablam arkasından gitti.
"Dilek noldu sana?" Diye bağırıyordu ablam
"Şerefsiz" diyip sürüklüyordum."
_________
Evet arkadaşlar artık emre harcandı falan demeyin jkjkjkjkk
Çünkü gördüğünüz gibi emre sadece Dilekle olup onu bırakacaktı. Yanı anlıyacağınız sapık biri
Emre?
Dilek?
Bahriye?
Hatice?
Selim?
Bu bölümdeki düşüncelerini yazmayı unutmayın askomlarr <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmamın oğlu
Adventure~kapak tasarımı bana aitir. İyi okumalar. siz: Merhabaaa imam oğlu imam oğlu: Aleyküm selam siz: Ne!? imam oğlu: lafa, Merhaba diye başlanmaz beyfendi. siz: beyefendi mi? Jkjkjkjkjkjkj imam oğlu: güldürecek bir şey söylediğimi hatırlamıyorum. siz:...