24 •aldatın mı beni?•

1K 59 28
                                    

Herkese merahabalarrrr.
Size bir sürprizim varr.

BU KİTAP DECAM EDECEKKKKK.

_______

Sabah karnımdaki acıyla uyandım. "Selim.." dedim ama devam ettiremedim. "Ahh selim" elimi karnına koyarak okşadım.

Selim gözlerini aralayıp baktı. Beni görünce hemen yerinden dikleşti.

"D-dilek? Dileğim noldu?" Dedi endişeli sesiyle.

"Karnın... Karnın çok ağrıyor." Dedim zar zor. Derin nefesler alinca sanki Acı yavaş yavaş diniyordu.

"Ben hemen ambulan-" diyince kolundan tutum. Selim abartma.

"Ama.."

"Aması maması yok. Hem bak azalıyor acı." Endişeyle gözlerime baktı.

"Dilek eminmisin?" Kafamı salladım.

"Dünde bi kötüydün en sevdiğin yemeği bile yemedin. Halsizleştin mi ne? Dedi ve devam etti.

"Hadi gel bir doktara gidelim. He ne dersin? Hem bende rahatlamış olurum, Dileğim." Ofladım.

"Hayır dedim Selim. Hem bak geç kalacaksın hadi bakalım işine." Dedim ve devam ettim.

"Hem zaten seni bunun için uyandırmadım. İşe gitmen için uyandıracaken karnım biraz acıdı. Ondan sonra dindi."

"Eminmisin?"

"Selim kaç kere soracaksın. Dinlenir uyurum. Hemencecik geçer merak etme." Anlınman öpüp elimi tuttu.

"Bir şey olursa işaret ver. İki saniye burda olurum. Dileğim. Anlaştık mı?" Bu dediğine güldüm. Ne kadar yoğun olsa da vallahda gelirimiydi? Gelirdi.

Dışardan hırlıyor bana gelince miyavlıyor bu adam resmen.

"Anlaştık." Dedim gülümseyerek.

Yaklaşıp gamzelerimden öptü.
"Yerim ben bunları kızım." Dedi dişlerini sıkarak.

"Aa niye yiyorsunuz selim bey. Onlar benim ama"

"Ya bir tek gamzelerinle kalma-" sözünü kestim.

"Aaaa selim çooook geç kaldın hadi bakalım işine marş marş."

"Emredersiniz komutanın."

______

Başım dönüyordu. Sanırım selimin dediği gibi çok halsizleştim. Bu gün anaokulun müdürünü arayıp izin istemiştim. O ise anlayışla karşılamıştı.

Midem desem o berbat halde çok bulanıyor.

Selimi endişelendirmemek için hatice ablay yazdım.

Siz: haticeee ablaa.

Hatice abla: şöyle kuzumm.

Siz: midem çok bulanıyor, aynı zamanda da başım dönüyor selimi endişelendirmek istemedim. Beni hasteneye götürsen?

Hatice abla: olur kuzum da ne oldu sana böyle?

Siz: vallah bende bilmiyorum hatice abla. Bu aralarda hiç iştahım yok zaten.

Hatice abla: kızzzzz.

Hatice abla: yoksa sennnnn?

Siz: ben?

Hatice abla: koşup gebelik testi al da bak koş.

Siz: nasul yanuu? (nasıl yani?)

Siz: bu şimdi hamile belirtilerimi?

Hatice abla: evet koşşş. Banada haber vermeyi unutma.

Görüldü

Gerçekten hatice ablanın dediği gibimiydi? İlk denemeden olmuş muydu yani?

Başı örtümü apar topar koyup eczaneye yöneldim. Eczane hemen evimizin yanında olduğu için oraya varmam fazla vaktimi alamadı.

______

Siz:

Siz: selim süpriz yapacaktım ama dayanamadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz: selim süpriz yapacaktım ama dayanamadım.

Siz: emin olmak için iki kere denedim.

Siz: HAMİLEYİM SELİMM HAMİLEYİMM.

Siz: Dileğin gerçek oldu SELİMİMM.

imam'ımm: Dilek?

imam'ımm: Biz yapmadık?

imam'ımm: şaka değilmi?

____________

Evettt yine en heyecanlı yerinde bıraktım aşkomlarr. Israrınız üzere kitap devam edecek.

Kocaman öpüldünüzz <333












İmamın oğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin