Yeni bölümle karşınızdayımmmmm
Sözümü tutamadım çünkü bölümleri 1000 cümle ile yazdığım için çok uzun oluyor ve kolum kopuyor bu yüzden sizin için her gün 1 bölüm. <33İyi okumalar ^^
"Ahh canım, Dilek bu mu?" Diyip kolarını belime sardı ve öpüp kokladı.
Bende ondan farksızdım. Çok özlemiştim bahriye ablayı. Her zaman onları gelirdim. O bana hiç kızmaz aksine sevinirdi.
"Canım bahriye ablam ne kadar da özlemişim"
"Gel bide bana sor Dikek" kıkırdayınca dayanamayıp beni davet etti.
"Ay kız ne dikiliyon gel bakiyim içeri"
"Hatice abla içerde mi ?"
"Evet evet geç bakalım" ayakkabılarımı çıkartırken 2. Sorunuda dayanamıyıp sordum.
"Kerim peki ?"
"Oda içerde kızım. Oyy ne kadar özlemişim kuzumu" diyince en içten gülümsedim. Yine yüzüm kıpkırmızı olduğuna emindim.
"Selim abi sende gel" dedim yüzüne bakarak. Artık yüzüne bakmaya cesaret edebiliyordum. Çünkü, abim olmasada abim gibi seviyordum onu.
Fark ettiğim detayla gözlerimi kaçırdım. Çünkü Kerem abi Selimden büyük olmasına rağmen sadece Selim abiye, abi demiştim. Ve oda selim abi dememden küçüklüğünden beri nefret ederdi.
Salona geçtiğimde gözlerimle Hatice ablayı aramaya başladım.
"Hatice abla!" Diyip hemen sarıldım ona.
"Kız sen kimsin ? Dur en azından yüzüne bakayım" diyip elerimi belinden kurtardı.
Yüzümü görünce gözlerini sonuna kadar açıp bana baktı.
"Dilek !?" Dedi. Yüzünde hem şaşkınlık hemde soru işareti varmış gibiydi.
"Evet, evet benim hatice abla"
"Ayyy gel kız bir daha sarılacağım" diyip sım sıkı sarıldı, bana.
"Hatice abla ne kadar da güzeleşmişsin" taşınmadan önce hatice abla çok tombiş bir kızdı ama şuan gördüğüme göre ondan daha güzel yok. Kadın evren değil devren geçirmişti resmen.
"Ayyy kuzum benim sende öyle" diyip beni mutfağa çekiştirdi.
"Gel o zaman, yemek hazırlığı yapalım. Ben yarısını hazırladım sende yardım et kuzum" dedi gülümseyerek. Hatice abla küçüklüğümden beri bana kuzum derdi, hep. Bahriye ablada aynı şekilde lakapları ondan farksızdı.
...
Masayı hazırladığımızda hepimiz sofraya geçip oturduk.
"Kızım kerimle, Selimi çağır" dedi bahriye abla, haticeye.
"Ayy ben çağırmayı mı bahriye abla ?
Hem kerim abiyide görmüş olurum"
Dedim, gülümseyerek."Olu kızım git çağır. Bak şimdi düz git ve sola dön kerimin odası orda"
"Hatırlıyorum Bahriye abla" dedim gülümseyerek. Oda kafasını salayınca Kerimin odasına gittim.
"Girebilirmiyim ?" Diyip kapıyı tıklatım. "Gel" emiri duyunca, girdim içeriye.
"Kerim abi seni bekliyorlar sofra hazır"
"Tövbe bismillah, kız sen kimsin ?
Anne !" Diyip Bahriye ablayı çağırdı.Ev büyük olduğu için bahriye ablanın duyması imkansızdı.
"Kerim abi ben, ben Dilek"
"Ay yemin et"
"Vallah" diyince yanıma gelip üzülme dikatle baktı.
"Ay vallaha da sensin"
"Evet kerim abi hadi sofraya"
"Ay geliyom deli kız" evet, doğru duydunuz kerim abininde lakabı deli kız dı. Selim abinin ise masum kız idi.
Herkesin bana lakap yatırması size komik gelebilir ama benim çok hoşuma gidiyor.
Herkes sofraya gelince hepimiz masay'a geçip oturduk.
"Ee sen evlendin mi ya da ne biliyim nişanlandın mı kuzum " dedi Hatice abla merakla. Ağzımdakini bitirip konuştum.
"Yok ben evlendim" dedim şaka yaparak. Herkesin yüz ifadesini o kadar merak ediyordum ki herkese birden baktım"
"Ne!" Diye bağırdılar anne, kız tek bir ağızdan.
"Kiminle ?" Diye sordu Bahriye abla merakla. Şakayı devam ettirmek istiyordum çünkü hepsininde yüz ifadeleri farksızdı.
"Önce hamilemisin değil misin diye sormiyacakmısınız" dedim çok bilmiş bir tavırla.
"Yoksa ha-" hatice abla cümlesini tamamlamadan önce ben cevap verdim.
"Evet ! 7 haftalık" diyince bu sefer konudan selim abi oldu.
"Kiminle !?"
"Evet ya kiminle evlendin kızım meraklandınız bizi"
"Ayy siz iyimisiniz ya ben kime güvenip evleneceğim ya hem daha 21 yaşındayım. Vallah ne yalan söyleyim inanacağınızı tahmin etmedin" dedim gülerek. Herkes gözlerini devirdi.
"Off yüreğime iniyordu Dilek!" Diyip, vurdu elime, hatice abla.
O sırada selimin telefonu çaldı.
"Efendim bedirahan"
"...."
"Sen ona bakmadım mı"
"...."
"Tamam geliyorum"
Diyip bize döndü "anne bedirhan çağırıyor ben 1 saate gelirim" dedi ve çıkıp gitti.
"Selim nereye gitti ?" Sordum merakla
"Polis ofisine"
"Neden, noldu ki?"
"Sana söylememeyi unuttum galiba"
"Neyi ?"
"Selimin polis olduğunu"
Ne! Selim polisimiydi bende diyorum neden beni, hastanede sorguya çekiyordu. Demek onun içinmiş .
Ayyy noluyorrrr
Dileğin şakası nasıldı sizce?
Neyse merakta kalın biraz. Allah'a emanet <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmamın oğlu
Adventure~kapak tasarımı bana aitir. İyi okumalar. siz: Merhabaaa imam oğlu imam oğlu: Aleyküm selam siz: Ne!? imam oğlu: lafa, Merhaba diye başlanmaz beyfendi. siz: beyefendi mi? Jkjkjkjkjkjkj imam oğlu: güldürecek bir şey söylediğimi hatırlamıyorum. siz:...