Part-16

535 91 192
                                    

❤️❤️
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

سیوون هوو:کەواتە سەرەتا دەزانی ئەوانە کێبوون کە هێرشیان کرد؟؟(جۆنگکووک لەسەر وەرەقەکە شتەکانی نووسی و دواتر دایە سیوون هوو)

سیوون هوو:ئەوانە سێ کەس بوون بەس دەمووچاویان دیار نەبوو ،گووتیان کە لەلایەن بۆگوومەوە هاتووین.(سیوون هوو سەیری جۆنگکووکی کرد)

سیوون هوو:بۆگووم؟ ئەوە کێیە دەیناسی؟(دووبارە لێی وەرگرت و نووسی و دایەوە)

سیوون هوو:من لە تاقیکردنەوەی وەرگرتنی زانکۆ وەرگیرام و ئەویش گووتی کە جێگاکەم بدەیە بەس من ڕازی نەبووم.

سیها:کەواتە ئەو لەوێ لەگەڵت بوو.(جۆنگکووک سەری لەقاند،سیهاش سەیری سیوون هووی کرد بە خەمەوە.سیوون هووش هەناسەیەکی قووڵی دا و هەستایەوە)

سیوون هوو:تەواو تۆ پشوو بدە ئێمە چارەی دەکەین.(دەستی بە قژی جۆنگکووک داهێنا و دواتر رۆیشتن)

سیها:هیچ بەڵگەیەک نییە.

سیوون هوو:با بچین و بزانین کێ جۆنگکووکی دۆزیوەتەوە .(سیها سەری لەقاند)

(دوای ئەوە ئەوان رۆیشتن ناونیشانی ڕووبیان وەرگرت و چوونە ماڵەکەی لەوێش پرسیاریان لە ڕووبی کرد ،ئەویش هەموو شتەکانی باسکرد کە ڕوویدابوو لەو کاتەی جۆنگکووکی دیبوو)

(سیوون هوو و سیها چوونە ئەو شوێنەی کە جۆنگکووکی لێ دۆزرابۆوە و هەندێک بە شوێنەکان گەڕان بۆ دۆزینەوەی کامێرایەک یان شتێک بەس لەو دەورووبەرە یەک کامێراش بوونی نەبوو)

سیها:ئێستا چی بکەین؟؟(بە بێزاری هەردووک دەستی لەسەر کەمەری دانابوو،سیوون هوو بە بێدەنگی بیری دەکردەوە )

سیوون هوو:ئێستا ناتوانین هیچ لێرە بدۆزینەوە با برۆینە لای جۆنگکووک بزانین لەگەڵ ئەو کووڕەی باسی کرد بۆگووم لە کوێ یەکتریان بینیوە و لەوەوە هەندێک شت بدۆزینەوە.(دەستی کرد بە رۆیشتن بۆ لای ئۆتۆمبێلەکەیان)

سیها:باشە.(چوونەوە نەخۆشخانە بۆ لای کووک تا ئەو کاتە ببۆوە نزیک ئێوارە کە چوونە ژوورەوە بۆ لای جۆنگکووک ،دیتیان کە بە بێدەنگی سەیری دەرەوە دەکات لە پەنجەرەکە و لێی ڕاماوە)

سیوون هوو:جۆنگکووک.(جۆنگکووک یەکسەر ڕووی بۆ ئەوان سووڕاند)

جۆنگکووک:گەورەم.(سیوون هوو بزەیەکی کرد کە دیتی جۆنگکووک دەنگی باشتر بووە)

سیوون هوو:ئایا باشتریت؟ دیارە ئێستا دەتوانی قسە بکەیت.

جۆنگکووک:دوای ئەوەی سووپێکی گەرمم خوارد کە پەرستارەکان هێنابوویان باشتر بووم دوای دەرمانەکان زیاتر دەنگم بۆوە.

I wanted to be an idol_TaekookWhere stories live. Discover now