❤️❤️
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|جۆنگکووک:تایهیۆنگ دەی ئیتر هەستە.(ماوەیەکە ئەیجووڵێنێت)
جۆنگکووک:ئەرێ دە هەستە.(یەکسەر تایهیۆنگی لەسەر سیسەمەکە فڕێدا خوارەوە،تایهیۆنگ ڕاچڵەکی و دەستی بە سمتیەوە گرت)
جۆنگکووک:ئاهـ ئەوە چیبوو.(خۆی شۆک دەرخست و بە فەقیری سەیری تایهیۆنگی کرد)
(تایهیۆنگ چاوی چەند جارێک لەسەر یەک کردەوە و داخست ،دواتر سەیری جۆنگکووکی کرد وەک کەروێشکێک دەستەکانی لێک ئاڵاندبوو و بە زەردەخەنەوە سەیری تای ئەکرد)
تایهیۆنگ:بەیانی باش کەروێشکی فێڵباز .(جۆنگکووک پێکەنی و خۆی هەڵدا باوەشی تایهیۆنگ لەسەر ئەرزەکە)
جۆنگکووک:بەیانی باش هاوسەرە گیانەکەی من.(بە پەرۆشیەوە گووتی و خۆی نووقمی زگی تایهیۆنگ کرد،تایهیۆنگ باوەشی لە سەری جۆنگکووکدا و پێکەنی)
(لەو ئەرزە لە باوەشی یەکدا پێ ئەکەنین و ماچی یەکیان ئەکرد ،رۆمانسیەتیان لێ ئەباری ،جۆنگکووک لەسەر جەستەی تایهیۆنگ بوو بە تووندی ماچی ئەکرد)
(تایهیۆنگیش تەنها بە زەردەخەنەوە لە ژێر جۆنگکووک ڕاکشابوو ،بە ئاقڵی هەموو ماچەکانی جۆنگکووکی وەر ئەگرت)
(لە کۆتایدا دوو هاوسەرە جوانەکە هەستان و خۆیان شووشت و نانی بەیانیان خوارد ئینجا پێکەوە ئەو کەل و پەلانەی کڕیبوویان کردیانەوە و چاکیان کرد)
(ئاهەنگەکە خۆی لە شەوەکەی بوو ،ئەوان چەند گۆرانیەکیان لە ئاهەنگەکە ئەگووت ،بۆیە ئیتر نیوەڕۆکە چوونە کۆمپانیا بۆ ڕاهێنان)
(دوای ئەوەی کۆتا ماچی یەکیان کرد هەریەکە چوونە لای ستافەکەی خۆی،تایهیۆنگ لەلای ئەوانەی خۆی ئاسان بوو چوونکە ئەو بۆ کۆنسێرتەکانی هەمووی ڕاهێنانی کردبوو)
(جۆنگکووکیش باشبوو بۆی چوونکە ئەو زوو شتەکانی لەبیر نەئەکرد ،تا کاتی ئێوارەکە هەموو شتەکان تەواو ببوو،وە هەریەکە لە تایهیۆنگ و جۆنگکووک لەوێ ئامادە کران)
(لەلایەن ئەو کەسانەی میکیجیان ئەکرد لەگەڵ ئەوەی جلەکانیان ڕێک ئەخست ،کە هەموو شت ئامادە بوو چوونە گەراجەکە لەوێ تایهیۆنگ و جۆنگکووک یەکیان دیتەوە)
تایهیۆنگ:واو لە هاوسەرە گیانەکەی من.(بە زەردەخەنەوە چووە لای جۆنگکووک)
جۆنگکووک: واو لە هاوسەرە پیاوانەکەی من.(دەستی تایهیۆنگی گرت،تەنها تسوویوو و سێهوینگ لەگەلیان بوون کە هەردووکیان بەڕێوبەری کارەکانی دووانەکە بوون)
YOU ARE READING
I wanted to be an idol_Taekook
Fanfictionجۆنگکووک لە گووندێکی بچووکەوە دەژیت بە خەونێکی گەورەوە ،لەگەڵ خێزانێکی تووند کە بەو خەونەی ئەو ڕازی نین،ژیانی جۆنگکووک بۆ کوێ ئەڕوات؟ ئەتوانێت خەونەکەی بەدی بهێنێت پاش ئەو هەموو قوورسیەی کە دێتە پێشی؟؟ #taekook Starts:1/1/2024 Ends:5/5/2024 Hope you...