❤️❤️
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|سۆزە:داپیرە تەنها تایهیۆنگ و یۆنگین.(جۆنگکووک شۆک بوو کە گوێبیستی ئەوەبوو ،سەری بەرز کردەوە و دیتی کە تایهیۆنگ سەیری جۆنگکووک دەکات بە وردی)
جیا:جۆنگکووک چیبووە تۆ باشی؟(جۆنگکووک بە دەم کراوەیی سەری لەقاند)
لیا:تایهیۆنگ یۆنگی وەرنە ژوورەوە و سڵاو لە میوانەکان بکەن.(تایهیۆنگ قوورگی خۆی پاک کردەوە و هاتە ژوورەوە)
تایهیۆنگ:سڵاوتان لێبێت.
هیۆکووک:سڵاو کووڕەکەم.(دوای ئەوەی هەموو سڵاویان لەیەک کرد دانیشتن،جیا دەیزانی جۆنگکووک هاوڕێیەکی هەیە بە ناوی تایهیۆنگ بەڵام هەرگیز نەیدیبوو ،تەنها بە دەنگ قسەیان کردبوو ،بۆیەش زۆر گرینگی بەوە نەدا کە ئایا دەیناسێت یان نا)
لیا:جۆنگکووک ئەوە تایهیۆنگ و ئەوەش یۆنگیە ،هەردووکیان نەوەی منن.(دەستی بۆ ئەوان ڕاکێشا) وە کووڕەکان ئەوە جۆنگکووک .
یۆنگی:خۆشحاڵ بووین جۆنگکووک .
جۆنگکووک:منیش سووپاس.(دەیویست چاوی بسووڕێنێت و سەیری تایهیۆنگ بکات،دەمرد تاکوو دووبارە سەیری چاوە جوانەکانی تایهیۆنگ بکات)
لیا:تایهیۆنگ؟ بۆچی هیچ قسەیەک ناکەیت؟(بە تێنەگەشتنەوە دەستی لەسەر شانی تایهیۆنگ دانا)
تایهیۆنگ:ببوورە داپیرە ،کەمێک لە ڕێگاکە ماندوو بووم بۆیە،سڵاو من تایهیۆنگ.
جۆنگکووک:خۆشحاڵ بووم.
لیا:تایهیۆنگ ئەگەر ماندوویت برۆ ئیسراحەتێک بکە ،دەبێت دواتر ئێرە بە جۆنگکووک نیشان بدەیت باشە؟
تایهیۆنگ:بۆچی من؟
لیا:کیا لێرە نییە و دڵنیاشم ناگەڕێتەوە ،وە ئەو پشیلەیەش هیچ لەگەڵ جۆنگکووکی کەروێشک نانێرمە دەرەوە.
جۆنگکووک:کێشە نییە پێویست ناکات.(زوو گووتی ،ئەو نایەوێت ببێتە ئەزیەت بۆ تایهیۆنگ،وە ئەو جۆرەی کە تایهیۆنگ سەیری جۆنگکووکی دەکرد ،هەر لەخۆڕا وای دەکرد هەست بە تاوانباری بکات،هەر بەڕاستی جۆنگکووک خەریکی کردنی شتێک بوو؟)
لیا:کەواتە سبەی ،دڵنیام جۆنگکووک تۆش لە رێگاکە ماندوو بوویت .
جۆنگکووک:بەڵێ وایە ماوەیەکی زۆر لە ئۆتۆمبێل بووین ماندووکەر بوو.
لیا:سبەی تایهیۆنگ هەموو گووندەکەت نیشان دەدات دڵنیابە هەموو ماندوو بوونەکەت لەیاد دەکەیت.(جۆنگکووک کە زەردەخەنەکەی لیای دیت ئەویش لەگەڵی زەردەخەنەی کرد ،زۆر سەیر بوو بەجۆرێک ئەو کەروێشکە و لیا زەردەخەنەکەیان بەیەک دەچوو)
YOU ARE READING
I wanted to be an idol_Taekook
Fanficجۆنگکووک لە گووندێکی بچووکەوە دەژیت بە خەونێکی گەورەوە ،لەگەڵ خێزانێکی تووند کە بەو خەونەی ئەو ڕازی نین،ژیانی جۆنگکووک بۆ کوێ ئەڕوات؟ ئەتوانێت خەونەکەی بەدی بهێنێت پاش ئەو هەموو قوورسیەی کە دێتە پێشی؟؟ #taekook Starts:1/1/2024 Ends:5/5/2024 Hope you...