❤️❤️
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|(تایکووک لە رێگا بوون بەرەو شوێنێک تاکوو جل و بەرگەکان بکڕن،تایهیۆنگ دەیویست جۆنگکووک بەرێت بۆ ئەو شوێنانەی براندە بەناوبانگەکانی لێدەبێت و ئەوانەی کە سپۆنسەری تایهیۆنگیان دەکرد)
(بەڵام دەیزانی دواتر هەواڵێک بڵاو دەبێتەوە لە ڕاستیداش نازانێت یانی خۆی کێشەی نییە لەگەڵ ئەوەی بزانن کە هاوسەرگیری دەکات تایهیۆنگ)
(وە ئاساییشە کە کەسەکەی هاوسەرگیری لەگەڵ دەکات پیاو بێت ،چوونکە لەو سەردەمەدا کێشە نەبوو ،بەڵام ئەوەی پێی ناخۆشە ئەوەیە کە لەوانەیە جۆنگکووک هێرشی بۆ بێت)
(خۆی جاری پێشوو کە ئەو وێنانەیان بڵاو ببۆوە ،هەوادارەکانی تایهیۆنگ ڕقێکی زۆریان بۆ کەسەکەی باوەشی تایهیۆنگ نارد،ئینجا ئێستا ناو و شتی جۆنگکووکیش بزانن هەر لەوانەیە خراپتر بکەن)
(خۆشی هەر پرس بە جۆنگکووک دەکات و لێی دەپرسێت کە ئایا دەیەوێت یان نا،ئەگەر ویستی ئەوە بێگوومان زۆر بە ئازادی لەگەڵی دەسووڕێتەوە و بە هەموو توانایەوە پارێزگاری لێدەکات و لای دەبێت)
(ئەگەریش نەیەوێت ئەوا بێگوومان دووبارە تایهیۆنگ ڕێز لە ڕای ئەو دەگرێت و بە هەموو جۆرێک ئاگادار دەبێت،لە ناو بیرکردنەوەکانی هاتە دەرەوە کە گەیشتنە مۆڵێکی گشتی ئاسایی)
جۆنگکووک:لە کۆتایدا .(هەناسەیەکی ئاسوودەی دا،ویستی دابەزێت،تایهیۆنگ قۆڵی گرت)
تایهیۆنگ:جۆنگکووک دەمویست شتێکت لێ بپرسم.(بە جدی گووتی ،جۆنگکووک خۆی ڕاست کردەوە و سەیری تایهیۆنگی کرد)
جۆنگکووک:چیە؟
تایهیۆنگ:سەرەتا یانی دەزانیت کە من گۆرانی بێژم.
جۆنگکووک:بەڵێ.
تایهیۆنگ:دەتەوێت بزانن کە تۆ کێیت و کاتێک هاوسەرگیری دەکەین؟ یانی بێگوومان هەر دەزانن کە هاوسەرگیری دەکەم،بەڵام ئیتر دەپرسن کە کێی و کێ نیت ،وە لەوانەشە کاتێک لەگەل منی وێنەمان بگرن و وێنەکەت بڵاو بێتەوە.
تایهیۆنگ:ئەگەر لەگەڵ ئەوە ئاسوودە نابیت و ناتەوێت ئەوا کاتێک دەرۆینە دەرەوە بەجۆرێک دەرۆین کە نەمناسنەوە،ئەگەریش لات ئاساییە ئەوا بە ئازادی دەسووڕێینەوە.(جۆنگکووک تۆزێک بێدەنگ بوو ،ئەو کۆمێنتەکانی خوێندبۆوە کە لەسەری کرابوو جارەکەی تر،گازی لە لێوی گرت و هەناسەیەکی قووڵی دا)
جۆنگکووک:لە ڕاستیدا ئاساییە لام بزانن کە من هاوسەری تۆم ،یانی من کێشەم نابێت بەڵام یانی ئەگەریش بتوانین ئاشکرای نەکەین کە من کێم ئاسوودەترە لام.(تایهیۆنگ زەردەخەنەیەکی کردوو و سەری لەقاند)
YOU ARE READING
I wanted to be an idol_Taekook
Фанфикجۆنگکووک لە گووندێکی بچووکەوە دەژیت بە خەونێکی گەورەوە ،لەگەڵ خێزانێکی تووند کە بەو خەونەی ئەو ڕازی نین،ژیانی جۆنگکووک بۆ کوێ ئەڕوات؟ ئەتوانێت خەونەکەی بەدی بهێنێت پاش ئەو هەموو قوورسیەی کە دێتە پێشی؟؟ #taekook Starts:1/1/2024 Ends:5/5/2024 Hope you...