❤️❤️
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|(جۆنگکووک بەیانیەکەی زوو هەستا،دەمووچاوی شۆری چووە خوارەوە بۆ ئەوەی وەک هەموو جار بەو دەستە جادوویانەی خواردنێکی جادوویانە ئامادە بکات)
(چووە ژووری دانیشتنەکە دوای تەواوبوونی کارەکانی لە چێشتخانەکە،چەند جل و بەرگێکی کاک تایهیۆنگ کەوتبوو لەملا و لەملا،وە سەر مێز و شتەکان بە تۆز ببوو)
(خێرا هەموو شوێنەکانی پاک کردەوە و جل و بەرگەکانی تایهیۆنگیشی بردە ناو جل شۆرەکە ،وە ئەو جلکە هەڵواسراوەشی کە ووشک ببۆوە)
(هێنای و هەموویانی ئووتوو کرد ،دواتر لە کۆتایدا چووە ژوورەکەیان و جلەکانی لە شوێنی خۆی دانا ،سەیری تایهیۆنگی کرد ،لەسەر زگ ڕاکشا بوو و ڕوومەتیشی بە سەنیرەکەوە نووساندبوو)
(جۆنگکووک ددانەکانی لە یەک خشاند ،ئێستا حەزدەکات ئەم هاوسەرە گیانەی لە باوەشی بکات و تووند بیگووشێت،چووە لای و لەلای ڕاکشا)
(تایهیۆنگی خستە باوەشی و قاچە ڕووتەکانی لە کەمەرە ڕووتەکەی تایهیۆنگ ئاڵاند ،پێستی تایهیۆنگ زۆر گەرم بوو و هیخۆشی زۆر ساردبوو)
(تۆزێک بەوجۆرە مایەوە ،دواتر ماچێکی لێوی تایهیۆنگی کرد ئینجا وەک ئەوەی کرد کە دەیویست تووند تایهیۆنگی لە باوەش کرد)
(تایهیۆنگ چاوی کردەوە و بە خەواڵووی سەیری جۆنگکووکی کرد ،کە چۆن لە باوەشی ئەوی گرتووە ،زەردەخەنەیەکی کرد)
تایهیۆنگ:بەم بەیانیە چیبووە؟(بە دەنگە قووڵەکەی گووتی کە هەمووجار لە بەیانیان دەیبێت و پێکەنی و باوەشی لە کەمەری جۆنگکووکدا و هێنایە سەر جەستەی خۆی و ڕایکشاند)
جۆنگکووک:نازانم زۆر جوان بوویت.(تایهیۆنگ دەستی لەسەر سمتە خڕەکەی کووک دانابوو و جارنا جار ئەیگووشی)
تایهیۆنگ:تۆ جوانتری بێگوومان.(جۆنگکووک پێکەنی)
جۆنگکووک:ئەمە قسەی تیا نییە گەمژە.(تایهیۆنگیش پێکەنی و نێوچەوانی جۆنگکووکی ماچکرد)
تایهیۆنگ:چەندی تر ئەبێت بڕۆی؟
جۆنگکووک:کاتژمێرێک و نیوی تر دەستپێ ئەکات.(تایهیۆنگ سەری لەقاند)
جۆنگکووک:هەستە دەی هاوسەرە گیانەکەم با نانی بەیانی بخۆین .
تایهیۆنگ:باشە کەروێشک.(بە ماندووی هەستایەوە)
جۆنگکووک:من ئەرۆمە چێشتخانەکە زوو بێیت و خۆت نەخافڵێنی.
تایهیۆنگ:بێگوومان زوو دێم .(چاوێکی لێ نووقاند،جۆنگکووک چاوی سووڕاند و بە زەردەخەنەوە رۆیشتە خوارەوە)
YOU ARE READING
I wanted to be an idol_Taekook
Fanfictionجۆنگکووک لە گووندێکی بچووکەوە دەژیت بە خەونێکی گەورەوە ،لەگەڵ خێزانێکی تووند کە بەو خەونەی ئەو ڕازی نین،ژیانی جۆنگکووک بۆ کوێ ئەڕوات؟ ئەتوانێت خەونەکەی بەدی بهێنێت پاش ئەو هەموو قوورسیەی کە دێتە پێشی؟؟ #taekook Starts:1/1/2024 Ends:5/5/2024 Hope you...