-Giray Göktepe-
"Asrın'a koca bulmaya geldi," diyordu ki göz göze geldik,"vaay bu ne yakışıklı bir ağaçmış, senin adın ne delikanlı" demesiyle gözlerim ona döndü. Asrın'a koca bulmaya gel..
Ne demek istediğini kafamda ölçüp tartınca beynimde patlayan volkana rağmen sakin kalmam oldukça büyük bir lütuftu, çünkü şuan bu mekanda ona değen tüm gözleri çıkartmak istiyordum.
Bakışlarım tekrar Asrın'a dönmesiyle onun hâlâ şaşkın bir şekilde yanında ki kadına baktığını gördüm. Beynimde ki beyinciğin bile şuan sinirden hareket ettiğini düşünüyordum. Şuan bu kadar sinirli olmamın nedeni neydi ki?
Aşık olmuşsun sen bu kadına Giray bak sana abi tavsiyesi.
Kafamda ki saçma düşünceleri bir kenara itip Asrının zar zor tuttuğu kadını kolundan tuttum çünkü şuan Asrının omzu neredeyse kırılacak düzeye gelmişti. Kızın ağırlığını hafiften tutarak ona yardımcı oldum.
"Şaka yapıyor Burçin" dedi Asrın. Burçin denen kadına döndü bakışlarım, elinde tuttuğu çantasında bir şeyler arıyordu.
"Şuan neler olduğunu anlamaya çalışıyorum sadece" dedim temkinli bir seste. Elini eteğine götürüp hafifçe aşağıya indirdi, yaptığı harekete bakarken tekrar gözlerim bacaklarına döndü. Bana noluyordu şimdi böyle yavaş yavaş Hakan pezevengine mi dönüşüyordum.
Bacaklarından çektim gözlerimi ve yüzüne döndüm tekrardan, tam ağzını açıp bana cevap verecekken arkadan bize doğru gelen iki ayyaşı dikkatimi çekti, ayyaş diyordum çünkü ikiside bana bakmak yerine Asrın'a ve Burçin denen kadına bakıyordu, hayır süzüyordu.
Gözleri kızların bacaklarına dönünce gözümün karardığını hissettim, ona bakmasını neden bu denli istemiyor ve ona bakan gözleri deşmek istiyordum ki? Neydi bu illet duydu.
Onlara baktığımı görmeyen iki ayyaş bu sefer sırıtıp o leş ağızlarını açtılar.
"Kızlar nereye daha gece yeni başlamıştı." dedi dövmeli olan, ona sinirlenemeden daha büyük bir öfke patlamasına neden olacak o kelimeler çıktı diğerinden.
"Sarışın sen neymişsin be öyle arkadaşını tutup götürmeler el hareketleri falan," dedi ve güldü sonra devam ettirdi."Hele şu bacaklar kuzu gibi kuzu" işte şimdi damarıma basmıştı.
Kolunu tuttuğum Burçin isimli kadını arkama gelmiş Hakan'a doğru uzattım ve, "Ceketini bacaklarına bağla kızın" dedim ve kendi ceketimi çıkartıp Asrının kalçasına dolayıp önde bağladım.
Beni ve arkamda ki arkadaşlarımı fark eden adamlar yavaşça yaptıklarımıza baktı. Hızla Asrının bacaklarına iltifat eden o ağzına bir yumruk attım. Attığım yumrukla mekanda çığlık sesleri doldu kulağıma, umurumda değildi şimdi sıra ona bakan o pis gözleri vardı Amina koyduğumun pezevengi.
Yüzüne bir yumruk daha indirmemle yanında ki hızla arkaya doğru kaçtı, arkamdakiler korkutmuş olmalıydı. Beni kollarımdan tutup arkaya çekmeye çalışan Sancak ve Emreyi kollarımı geri çekerek arkada bıraktım ve kendini yere atan adama doğru eğerek konuştum.
"Bir daha seni bu mekanda, mekanın olması mesele değil bu kızların yanında" elimle arkamda kalan kızları gösterdim. "görürsem, görmeme gerek yok duyarsam o gözlerini oyar ızgara
yapar yediririm köpeklere anladın mı?!" dedim tıslar gibi.Gözlerime bakarak yutkundu ve geri h
geri kendini sürterek sonra da ayağa kalkarak koşarak barın arkasına gitti.Arkama dönünce bana hayal kırıklığıyla bakan Asrına kaydı gözlerim, bana benden korkar gibi bakıyordu. Benden korkuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurşun İzi
Teen FictionAskeriye de Hemşirelik yapmaya başlayan Asrın Güneş, Şafak Tim komutanı Üsteğmen Giray Göktepe ile tanışır. Fakat bilmediği bir şey vardır, oda onun daha önce yanlış numara vasıtasıyla Giray Göktepe ile konuştuğudur. (YAZIM HATALARINA ALDIRIŞ ETMEYİ...